جاباما
۶۶۸۷۴۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سرقت ۴۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال توسط هکر‌ها

همه ما تا به حال بارها خبر سرقت پول از بانک ها، ماشین های حمل اسکناس و مراکز دیگر را در سراسر جهان شنیده ایم اما اتفاقی که اخیرا در ژاپن افتاده می تواند شروع کننده عصری جدید در دنیای سارقان و سرقت شوندگان باشد!

وب سایت مجله سخت افزار - محمد یوسفی زاده: همه ما تا به حال بارها خبر سرقت پول از بانک ها، ماشین های حمل اسکناس و مراکز دیگر را در سراسر جهان شنیده ایم اما اتفاقی که اخیرا در ژاپن افتاده می تواند شروع کننده عصری جدید در دنیای سارقان و سرقت شوندگان باشد! به گزارش بلومبرگ، هفته گذشته یکی از بزرگترین مبادله کنندگان ارزهای دیجیتال در کشور ژاپن که می توان آن را نوعی صرافی پول دیجیتال دانست اعلام کرد هکرها با نفوذ به سیستم های آن مبلغی نزدیک به ۴۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال به سرقت برده اند.
سرقت ۴۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال توسط هکر‌ها

این کمپانی پس از کشف سرقت بسیاری از داد و ستدهای خود را متوقف کرده است و در حال کار برای رهگیری سارقان و یافتن مقصد نهایی ارز دیجیتال می باشد. به گفته بلومبرگ شرکت Coincheck اعلام کرده است ارزهای به سرقت رفته از نوع NEM هستند و بررسی ها نشان می دهند بیش از ۵۰۰ میلیون توکن NEM در این اتفاق به سرقت رفته اند. NEM نوعی ارز دیجیتال مانند بیت کوین، لایت کوین و اتریوم است و در حال حاضر هشتمین ارز دیجیتال فراگیر در هان به حساب می آید. پیش از این در سال ۲۰۱۴ نیز اتفاق مشابهی رخ داده بود و هکرها در آن توانسته بودند ۴۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال از نوع بیت کوین را از یک مرکز مبادله سرقت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج