۶۶۸۸۷۰
۳ نظر
۵۴۶۹
۳ نظر
۵۴۶۹
پ

درباره «ایو جابز»؛ دختر با استعداد بنیان‌گذار اپل

ایو جابز (Eve Jobs) کوچک‌ترین دختر یکی از بنیان‌گذاران اپل یعنی استیو جابز است. در این بخش نگاهی به زندگی او به عنوان یکی از فرزندان مدیران بزرگ حوزه فناوری خواهیم داشت.

وب سایت گجت نیوز: استیون پاول جابز یکی از سرشناس‌ترین افراد در حوزه فناوری و رایانه بود که سال ۲۰۱۱ درگذشت. در میان فرزندان او، ایو جابز آخرین و البته کوچک‌ترین دختر اوست. در حال حاضر ایو با ۱۹ سال سن، سوارکاری حرفه‌ای و باتجربه است. سال گذشته، وب‌سایت Equnews در گزارشی اعلام کرد که او موفق به دریافت عنوان "بهترین سوارکار ماه" از Show Jumping Hall of Fame برای مارس ۲۰۱۷ شده است. به علاوه، او تجربه حضور در رقابت‌های سوارکاری در همپتونز، لکسینگتون، کانادا و انگلستان را نیز داشته که علاقه بسیار بالای او به این رشته ورزشی را نشان می‌دهد.

درباره «ایو جابز»؛ دختر با استعداد بنیان‌گذار اپل
در کنار این فعالیت‌ها، او فرصت قبول شدن در دانشگاه استنفورد به عنوان یکی از رقابتی‌ترین دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا را نیز داشته است. با وجود فعالیت‌های متنوع، ایو در خانواده‌ای ثروتمند بزرگ شده و طبق برآوردهای فوربز، هم‌اکنون همسر استیو جابز یعنی لورن پاول جابز ثروتی در حدود 20.1 میلیارد دلار دارد. در ادامه نگاهی دقیق‌تر به زندگی ایو جابز، دختر یکی از تاثیرگذارترین افراد حوزه فناوری خواهیم داشت. در زندگی نامه استیو جابز، والتر ایزاکسون (Walter Isaacson) روند بزرگ شدن و رشد ایو جابز را تبدیل شدن به "فردی قدرتمند و غیر قابل کنترل" توصیف می‌کند. در این کتاب، ایزاکسون نوشته است که ایو حتی با دستیار پدر خود برای اطمینان از این‌که "او در برنامه‌هایش قرار داد" نیز تماس می‌گرفته است.

درباره «ایو جابز»؛ دختر با استعداد بنیان‌گذار اپل

ایو جابز یک سوارکار موفق است. سال ۲۰۱۶ مادر او یک مزرعه خصوصی به ارزش ۱۵ میلیون دلار را در فلوریدا خریداری کرد؛ جایی که او دائما در حال تمرین و رقابت با "Missy Clark" است. به گزارش «دیلی میل»، این مزرعه یک انبار غله بزرگ و مناسب برای ۲۰ اسب و محلی مخصوص برای تمرین پرش دارد. در دبیرستان، ایو موفق به ایجاد تعادلی میان سوارکاری در فلوریدا و درخواست برای حضور در دانشگاه‌ها و مدارس دبیرستان در کالیفرنیا شد. او می‌گوید مدرسه‌اش به او اجازه داد تا کلاس‌هایی که از آنها جا مانده بود را با آکادمی Upper Echelon جبران کند.

درباره «ایو جابز»؛ دختر با استعداد بنیان‌گذار اپل

جابز طی مصاحبه‌ای با "Upper Echelon Academy" در سال ۲۰۱۶ گفت: "زمان زیادی طول کشید تا بتوانم بفهمم که چگونه میان دوستان، مدرسه و سوارکاری باید تعادل ایجاد کنم. اما من متوجه شدم که بهترین راه برای رسیدن به این حالت، در اولویت قرار دادن چیزهایی است که برای شما اهمیت بیشتری دارند." به علاوه، او اضافه کرد که "تمرکزش را روی دانشجو شدن" و سفر بیشتر در آینده قرار داده است.

به نقل از وب‌سایت "The Chronicle of Horse"، ایو جابز در سال ۲۰۱۶ اسبی نر با نام "Chill RZ" را نیز خریداری کرده است. چارلی جین، مالک قبلی این اسب، در اینستاگرام نوشت: "من به این کار با خوشحالی پایان می‌دهد چرا که می‌دانم Chill به خانه بسیار خوبی می‌رود تا حرفه خود را با 'North Run' ادامه دهد و من برای ایو، همه موفقیت‌ها را آرزو می‌کنم." ایو جابز تنها وارث مشهوری نیست که به ورزش سوارکاری روی آورده و از افراد مشهور دیگر می‌توان به جورجیانا دختر مایکل بلومبرگ، جنیفر دختر بیل گیتس، جسیکا دختر بروس اسپرینگستین و دستری دختر استیون اسپیلبرگ اشاره کرد.

در کنار سوارکاری، ایو جابز در دانشگاه استنفورد نیز حضور دارد؛ جایی که والدین او با یکدیگر آشنا شدند. زمانی که نوبت به صحبت از آینده رسید، ایزاکسون در کتاب خود نوشت که استیو جابز با لحنی شوخ، ایو را می‌توانست به عنوان رییس جمهور آمریکا یا مدیر عامل شرکت اپل تجسم کند. استیو جابز به ایزاکسون گفت:

او (ایو) انرژی بسیار زیادی داشته و قوی‌ترین اراده‌ را در میان تمام کودکانی دارد که تاکنون دیده‌ام.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ...

      شاید مام یه استعدادی داشتیم ولی هیچ وقت شرایطشو مثل این دختر نداشتیم که کشف بشه

    • نگین

      باریک
      دختر است دیگر :)

    • هلیا

      واوووو چقدم خوشگله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج