جاباما
۶۶۸۹۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

رقابت‌های انتخابی والیبال جهان

شاگردان ولاسکو پاکستان را راحت بردند

تیم ملی والیبال ایران پاکستان را ۳ بر صفر مغلوب کرد.

ایسنا: تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی از رقابت‌های انتخابی جهان - قاره‌ای در تهران به مصاف پاکستان رفت. پاکستان در دو سال گذشته تقریبا در هیچ تورنمنت معتبری شرکت نکرده بود و در آخرین مسابقه در سال ۲۰۱۱ و در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا ۳ بر صفر مقابل ایران تسلیم شده بود.

شاگردان ولاسکو برابر حریف نه چندان قدرتمند خود با ترکیب آرمین تشکری، آرش کشاورزی، فرهاد ظریف، شهرام محمودی، مهدی مهدوی، حمزه زرینی به میدان رفتند.

در امتیازهای ابتدایی ست نخست پاکستانی‌ها آنچه در توان داشتند به نمایش گذاشتند و پایاپای ایران پیش آمدند اما در ادامه تیم ایران برتری مطلق خود را به نماینده پاکستان ثابت کرد و با امتیازهای ۲۵ - ۱۵ و ۲۵ - ۱۹ ست‌های اول و دوم را به سود خود تمام کرد.

ولاسکو در این مسابقه تمام بازیکنان خود را به خدمت گرفت و از حضور جوانانی چون محمدطاهر وادی به عنوان پاسور و علی جدیدی بازیکن سرعتی نیز بهره برد.

فرهاد قائمی دریافت کننده جوان ایران پس از یک ماه مصدومیت در این مسابقه نمایش تحسین برانگیزی داشت و در کنار علی مباشری نقش‌آفرینی مثبتی ایفا کرد.

تیم ملی والیبال ایران در نهایت پاکستان را ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵-۱۵، ۲۵-۱۹ و ۲۵-۱۳ شکست داد. ملی‌پوشان والیبال ایران از ساعت ۱۷ فردا (پنجشنبه) برابر اندونزی به میدان می‌روند.

رییس فدراسیون والیبال ایران، دبیر فدراسیون، برخی از پیشکسوتان همچنین اعضای تیم ملی والیبال ب و چند چهره شاخص ورزشی از جمله پنجعلی از نزدیک این بازی را شاهد بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      مجله جان عقبی اندونزی روهم بردن!
      بحرینوهم می برن ایشالا!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج