جاباما
۶۶۹۲۴۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جذاب‌ترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۱۸

هنوز به ماه فوریه هم نرسیده‌ایم، اما تاکنون طرح‌های مفهومی زیادی چه در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ و چه در نمایشگاه خودرو دتروید به نمایش گذاشته‌شده‌اند. اگرچه همه خودروهای مفهومی همیشه به مدل‌های نهایی تولیدشده تبدیل نمی‌شوند، اما می‌توانند راهبرد شرکت‌های خودروسازی و ایده‌های آن‌ها را به مشتریان نشان دهند.

وب سایت گجت نیوز: طرح های مفهومی ایده هایی ارزشمند برای نمایش اهداف شرکت ها خودروسازی به بهترین شکل ممکن هستند. در ادامه جذاب ترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۱۸ را که تاکنون رونمایی شدند، معرفی خواهیم کرد. هنوز به ماه فوریه هم نرسیده‌ایم، اما تاکنون طرح‌های مفهومی زیادی چه در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ و چه در نمایشگاه خودرو دتروید به نمایش گذاشته‌شده‌اند. اگرچه همه خودروهای مفهومی همیشه به مدل‌های نهایی تولیدشده تبدیل نمی‌شوند، اما می‌توانند راهبرد شرکت‌های خودروسازی و ایده‌های آن‌ها را به مشتریان نشان دهند. در حال حاضر صنعت خودروسازی به سمت ساخت و تولید خودران‌ها و خودروهای الکتریکی پیش می‌رود.

با ما همراه باشید تا جذاب ترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۱۸ که تا الآن رونمایی شده‌اند را، معرفی کنیم.

بایتون اس یو وی تمام الکتریکی ( Byton all-electric SUV)

بایتون، استارتاپ چینی، در نمایشگاه CES 2018 از یک خودرو مفهومی اس یو وی تمام الکتریکی رونمایی کرد. اگرچه این طرح مفهومی با مدل تولیدشده یکسان نخواهد بود (این مدل طبق گفته بایتون 85 درصد از کل طرح را نشان می‌دهد)، که سال 2019 به بازار عرضه می‌شود، اما خودرو مفهومی بایتون درک عالی از محصول نهایی را به مشتری خواهد داد. بایتون این طرح را یک خودروی هوشمند کاملاً بصری نامید. در آینده این محصول دارای تکنولوژی تشخیص چهره، دوربین به‌عنوان آینه‌بغل، کنترل خودرو با صدا و حرکت و قابلیت‌های خودران خواهد بود.

جذاب‌ترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۱۸

جذاب‌ترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۱۸


اینفینیتی کیو اینسپایریشن (Infiniti Q Inspiration)

شرکت نیسان، خودرو مفهومی اینفینیتی کیو اینسپایریشن را در نمایشگاه خودرو دیتروید به نمایش گذاشت. اگرچه هیچ تاریخ انتشاری برای محصول نهایی این خودرو معرفی نشده است اما نیسان اعلام کرد که تقریباً هر خودرو اینفینیتی تولیدی توسط این شرکت از سال 2021 به بعد کاملاً الکتریکی خواهد بود. این خودرو دارای موتور با ساخت بسیار خلاقانه است. بر اساس وب‌سایت اینفینیتی، خودرو کیو اینسپایریشن دارای اولین موتور با بیشترین قدرت پیشرانه ممکن در جهان خواهد بود که احتمالاً در کیو ایکس 50 2018 (QX50 2018) به‌کاربرده شود. این موتور، حدود 20 سال درحال‌توسعه بوده و به‌منظور قدرت بیشتر و مصرف کمتر نسبت به موتورهای کنونی ساخته‌شده است.

جذاب‌ترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۱۸

جذاب‌ترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۱۸


لکسوس ال اف 1 لیمیتلس (Lexus LF-1 Limitless)

لکسوس، خودروی مفهومی ال اف 1 لیمیتلس خود را در نمایشگاه دیتروید به نمایش گذاشت. تویوتا، که حمایت‌کننده برند لکسوس است، امید دارد تا این خودرو را برای سال 2019 به بازار عرضه کند. لکسوس امیدوار است که بتواند این خودرو را همچون شمشیر ژاپنی، قوی،سریع و به‌صورت خیره کنند عرضه کند.
منظور از برنده بودن این خودرو این است که بتوان رانندگی را از طریق کنترل لمسی گسترده روی فرمان و پد لمسی در کنسول مرکزی، آسان‌تر کرد. طراحی مفهومی این خودرو حس شمشیر ژاپنی را القا می‌کند.

جذاب‌ترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۱۸

جذاب‌ترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۱۸


کیا نایرو ای وی (Kia Niro EV)

کیا نسخه الکتریکی کراس آور نایرو را در CES 2018 رونمایی کرد. این خودرو قابلیت‌هایی برای محافظت از عابران پیاده و راننده دارد، همچنین از دوربین، تکنولوژی تشخیص اشیاء و اسپیکر برای هشدار دادن به عابران پیاده که نزدیک به خودرو هستند، استفاده می‌کند. درون خودرو نیز راننده می‌تواند برای کنترل بسیاری از موارد از قابلیت‌های لمسی و حرکتی به‌کاربرده شده بهره ببرد.

جذاب‌ترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۱۸

جذاب‌ترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۱۸
نیسان آی ام ایکس (Nissan IMx)

نیسان نیز خودرو مفهومی آی ام ایکس را در نمایشگاه CES 2018 به نمایش گذاشت. طرح به راننده اجازه می‌دهد تا بخشی از رانندگی را به خود خودرو بسپارد. آی ام ایکس با فرمان کشویی و چرخ‌هایی ساخته‌شده تا بتواند به خودرو اجازه دهد که خود را کنترل کند. نیسان اعلام کرد که آی ام ایکس می‌تواند با یک‌بار شارژ 370 مایل (595 کیلومتر) مسیر را طی کند.

جذاب‌ترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۱۸

جذاب‌ترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۱۸

نیسان ایکس موشن (Nissan Xmotion)

نیسان از طرح کانسپت اس یو وی ایکس موشن خود در نمایشگاه دیترویت، رونمایی کرد. طرح مفهومی بسیار چشم‌نواز است. ترکیبی از درب‌های دو طرف بازشو و اتاق داخلی قرمزرنگ، باعث می‌شود تا ظاهر طرح مفهومی را بیش‌ازپیش زیباتر و متفاوت‌تر از محصول اصلی نمایش دهد. نیسان اعلام کرد که طراحی داخلی نشان‌دهنده حس پل و رودخانه است.

جذاب‌ترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۱۸

جذاب‌ترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۱۸


تویوتا ای پلت (Toyota e-Palette)

تویوتا افرادی را که عشق فراوانی به شیشه‌های دودی دارند با رونمایی از خودرو مفهومی ای پلت در CES شگفت‌زده کرد. این محصول به‌طور گسترده می‌تواند برای تبلیغات و کسب‌وکار به‌کاربرده شود. تویوتا امیدوار است که بتواند خودرو را اوایل سال 2020 به بازار جهانی عرضه کند و ای پلت تماماً برای کسب‌وکار استفاده شود. شرکت به دنبال تولید 3 مدل متفاوت با اندازه‌های متفاوت خواهد بود که بتوانند برای حمل‌ونقل، حمل بار و همچنین به‌صورت یک فروشگاه سیار استفاده شوند.

جذاب‌ترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۱۸

جذاب‌ترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۱۸


جی ای سی اینورج (GAC Enverge)

شرکت خودروسازی چینی جی ای سی، کراس آور مفهومی خود را در نمایشگاه دیتروید به نمایش گذاشت. درحالی‌که هیچ تاریخ مشخصی از عرضه آن تعیین نشده، این شرکت امیدوار است که بتواند خودرو را تا پایان سال 2019 وارد بازار امریکا کند. این خودرو مفهومی قابلیت‌های خیره‌کننده‌ای دارد. به‌علاوه وجود درب‌های حالت پرنده، اینورج یک صفحه دیجیتالی عریض و قابلیت‌های واقعیت افزوده برای سرنشینان درروی داشبورد دارد. جی ای سی ادعا کرد که این خودرو می‌تواند تا 595 کیلومتر مسیر را با یک‌بار شارژ طی کند.
جذاب‌ترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۱۸
جذاب‌ترین خودروهای مفهومی سال ۲۰۱۸
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج