۶۶۹۳۸۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ویژگی جدید گلکسی اس ۹ زنگ خطری برای اپل

گلکسی اس ۹ سامسونگ (Samsung Galaxy S۹) همراه با ویژگی جدید Intelligent Scan عرضه خواهد شد. گفته می‌شود این سیستم پیشرفته‌تر از Face ID اپل است.

گجت نیوز: گلکسی اس ۹ سامسونگ (Samsung Galaxy S۹) همراه با ویژگی جدید Intelligent Scan عرضه خواهد شد. گفته می‌شود این سیستم پیشرفته‌تر از Face ID اپل است.
ویژگی جدید گلکسی اس 9 زنگ خطری برای اپل

یک ماه تا زمان معرفی نسل جدید پرچمداران سامسونگ باقی مانده و ما از همین حالا با بسیاری از ویژگی‌های این تلفن های هوشمند آشنا هستیم. اگرچه برخی افراد معتقدند با انتشار این اطلاعات، مراسم رونمایی کمی کسل‌کننده می‌شود، ولی حالا شاهد درز جزئیاتی از گوشی های گلکسی S۹ و گلکسی S۹ پلاس هستیم که نشان می‌دهد مهندسان سامسونگ با ترکیب سنسور اسکنر عنبیه چشم و سیستم تشخیص چهره، مشغول آماده‌سازی ویژگی جدید Intelligent Scan هستند.

بنا بر گزارش وب‌سایت XDA، این اطلاعات از طریق کالبدشکافی اپلیکیشن مربوط به یکی از نسخه‌های آزمایشی عرضه‌نشده از اندروید اوریو به دست آمده و کدی با نام "Intelligent Scan" را نشان می‌دهند. پیش‌تر از اسکنر عنبیه چشم در مدل‌های قبلی سری گلکسی نوت هم استفاده شده بود، اما اضافه شدن سیستم تشحیص چهره به آن، علاوه بر افزایش امنیت، نتیجه‌ای بهتر از Face ID را نیز به همراه خواهد داشت.

متاسفانه اطلاعات چندانی در رابطه با قابلیت جدید گلکسی اس ۹ و نحوه عملکرد آن در دست نیست. حتی این احتمال وجود دارد سازندگان، آن را به عنوان یک آپدیت OTA نیز در اختیار کاربران قرار دهند.

گفته می‌شود از ویژگی جدید Intelligent Scan در باز کردن قفل دستگاه، اپلیکیشن ها و تاییدیه‌های امنیتی استفاده می‌شود. با اضافه شدن این قابلیت، حذف حسگر اثر انگشت بعید به نظر می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج