۶۶۹۷۴۹
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

تجربه بالای استقلال در آبادان به کار این تیم می‌آید

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: این یکی از سنگین ترین و حساس ترین بازی‌های ما در طول این فصل است که پیروزی در آن برای باشگاه ما حائز اهمیت است.

خبرگزاری مهر: اکبر کارگرجم در خصوص دیدار استقلال و صنعت نفت در جام حذفی اظهار داشت: قطعا این بازی یک دیدار ساده برای ما نخواهد بود. نفتی‌ها انگیزه زیادی برای این بازی دارند و برای اولین صعودشان به فینال جام حذفی از همه داشته‌های خود استفاده کرده و قطعا از شرایط میزبانی هم نهایت استفاده را می‌برند. این‌ها عاملی می‌شود تا این بازی برای ما سخت تر شود.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تاکید کرد: در این بازی نقش هافبک های دو تیم بسیار پررنگ و تعیین کننده است و هافبک‌های هر کدام از دو تیم اگر نبض بازی را در دست بگیرند کار برای آن تیم راحت تر خواهد بود.

وی افزود: نفتی‌ها در این بازی از شرایط میزبانی شان نهایت استفاده را خواهند برد و این کاملا طبیعی است. اما استقلال تیم کم تجربه‌ای نیست و قطعا تجربه بالای تیمی ما در این بازی به کار خواهد آمد. انگیزه بازیکنان و کادر فنی ما هم برای صعود به فینال جام حذفی بسیار بالا است.

کارگرجم خاطرنشان ساخت: به اعتقاد من این دیدار از بازی فنیال هم برای ما سخت تر است. چون صنعت نفت از دو تیمی که در آن سوی جدول هستند قدر تر است و این بازی در آبادان برگزار می‌شود در حالی که فینال در یک ورزشگاه بی طرف برگزار می‌شود. پس پیرزی بر صنعت نفت تا حدود زیادی قهرمانی استقلال در جام حذفی را قطعی می‌کند.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به حادثه‌ای که برای مهدی قائدی پیش آمد بیان داشت: در این مقطع قضاوت کردن در خصوص قائدی کار پسندیده‌ای نیست. تنها باید برای سلامتی این بازیکن جوان دعا کرد و آرزو کنیم که هرچه زودتر سلامتی کاملش را به دست آورده و به آغوش جامعه ورزش و خانواده استقلال بازگردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساسان

      به امید برد استقلال✌

    • بدون نام

      اگه کمیته داوران اجازه بدهند صنعت نفت(برزیلته)صعود میکنه . فدراسیون به خاطر اسپانسرها و منافع مالی دوست داره و میخواد که ششتقلال صعود کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما که حذف شدید پس فوضولی در اموری که به شما اصلا ربطی نداره نکنید باشه جوجو لنگی

    • pesar bad

      اگر اینجوری ک تو میگی و پای فدراسیون و اسپانسر وسط باشه ک اصلا این فوتبال نیس لنگی عزیز بعدش چطور همین صنعت نفت برزیلته لنگ رو حذف کرد و سخنی از اسپانسر و فدراسیون نبود؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج