جاباما
۶۷۱۴۴۱
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

تهران در سرمای روزهای اخیر هیچ فوتی نداشت

مشاور عالی شهردار تهران گفت: در حال حاضر که در یک هفته اخیر دمای تهران زیر صفر است ما روزانه ۳۰۰۰ نفر از افراد بی خانمان و بی سرپناه را در گرمخانه‌ها و در ۱۰۶ مرکز پذیرایی می‌کنیم و جزو محدود کلانشهرهایی هستیم که در روزهای اخیر هیچ فوتی را نداشتیم.

خبرگزاری ایسنا: مشاور عالی شهردار تهران گفت: در حال حاضر که در یک هفته اخیر دمای تهران زیر صفر است ما روزانه ۳۰۰۰ نفر از افراد بی خانمان و بی سرپناه را در گرمخانه‌ها و در ۱۰۶ مرکز پذیرایی می‌کنیم و جزو محدود کلانشهرهایی هستیم که در روزهای اخیر هیچ فوتی را نداشتیم.

صالحی امیری در بیست و نهمین کنفرانس احزاب آسیایی گفت: در برنامه سوم شهرداری تهران که نماد شهرداری های کشور است درصددیم الگوی جدیدی را برای توسعه طراحی کنیم. ما در نگاه جدید، توسعه شهری مبتنی بر شهر انسان مدار و اخلاق محور را تعریف کردیم که برای رسیدن به چنین شهری نیازمند سازو کارهای سیاسی و اجتماعی و فرهنگی هستیم.

وی افزود: در حوزه اجتماعی ۱۰ برنامه را به عنوان الزامات شهری اعم از مشارکت اجتماعی و سازگاری اجتماعی و امنیت اجتماعی و سلامت اجتماعی و اخلاق اجتماعی و محیط زیست شهری و نشاط اجتماعی و حقوق شهروندی و توجه به آسیب دیدگان اجتماعی را تعریف کرده‌ایم.

صالحی امیری افزود: در حوزه فرهنگی ما چهار شاخص را مشخصا دنبال می‌کنیم. اول هویت شهری و دوم توجه به انسجام اجتماعی است و مهمترین رویکرد فرهنگی در برنامه مان انسجام بین شهروندان است یعنی تعلق و همگرایی همه شهروندان ساکن در یک شهر و نکته سوم توجه به ارزش های حاکم به کلان شهر است و چهارم رضایت اجتماعی است.

وی افزود: سازه مدیریت شهری را در یک دوره پنج ساله‌ای مبتنی بر شهری انسان مدار و اخلاق مدار تعریف کردیم.

مشاور عالی شهردار تهران ادامه داد: بستر توسعه در ایران، توسعه سیاسی است و توسعه اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی در ذیل توسعه سیاسی است. در واقع ۸۹ درصد از نخبگان معتقدند که بستر توسعه در ایران توسعه سیاسی است. این امر ممکن نیست مگر توجه جدی به آموزش جدی و شفافیت و عقلانیت و تعامل و سازگاری اجتماعی و پذیرش اصل رقابت سیاسی در همه عرصه ها.

وی در پایان گفت: محصول توسعه اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی، توسعه سیاسی است و توسعه سیاسی زیر ساخت توسعه ملی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      بدینوسیله ازحضرت عزرائیل مراتب سپاس وامتنا ن را داریم که در این سرمای چند درجه زیر صفر ما را بی خیال شد ونگاهش بما مانند مردمان کشور هایی شد که سرمای 30در جه زیر صفر را تجربه دارند

    • بدون نام

      روزنامه هانوشته بودند که یک نفر در تهران به علت سرمازدگی فوت کرد....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج