۶۷۲۲۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زهیوی: فولاد به خاطر روز بدِ من مساوی کرد

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: این بازی را فولاد به خاطر روز بد من مساوی کرد، شاید اگر توجه می‌کردم نتیجه این نمی‌شد و آنقدر شهامت دارم که بعد از بازی رفتم و از هواداران عذرخواهی کردم.

خبرگزاری فارس: فولاد خوزستان بعد از ۲-۳ سال ناکامی امسال روند خوبی را پشت سر می‌گذارد و توانسته با کسب امتیازات مورد نظر تا به اینجا در رده دوم جدول قرار بگیرد و نزدیک ترین تعقیب کننده پرسپولیس در صدر جدول باشد.

قرمزپوشان خوزستانی ۱۶ هفته است که نباختند. در حالی که دیروز رکورد فولاد در حال به پایان رسیدن بود رحیم زهیوی مهاجم این تیم با پنالتی که به ثمر رساند بازی با صنعت نفت را به تساوی کشاند تا همچنین رکورد شکست ناپذیری این تیم باقی بماند.

بازی دیروز با حواشی همراه بود که رحیم زهیوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد این مسائل و بازی دیروز صحبت‌های زیر را انجام داد.

* مقابل صنعت نفت گل بد دریافت کردیم

وی در مورد کسب تساوی مقابل صنعت نفت آبادان، گفت: چیزی که انتظار داشتیم اتفاق افتاد. صنعت نفت از جام حذفی کنار رفته بود و آمد تا در لیگ خودش را نشان دهد. یک گل خیلی بد دریافت کردیم. تلاش کردیم گل‌ بزنیم اما این اتفاق نیفتاد. در نهایت در دقیقه پایانی پنالتی زدیم که بازی با تساوی به اتمام رسید.

* فولاد به خاطر روز بد من مساوی کرد

زهیوی در رابطه با اینکه بعد از زدن پنالتی خوشحالی نکرد و حتی اشک ریخت، اظهار داشت:‌ این بازی را فولاد به خاطر روز بد من مساوی کرد. شاید اگر توجه می‌کردم نتیجه این نمی‌شد. آنقدر شهامت دارم که بعد از بازی رفتم و از هواداران عذرخواهی کردم. همه بازیکنان تلاش خودشان را کردند. جا دارد من از هواداران عذرخواهی کنم. فوتبال است و هر بازیکنی روز بد و خوب دارد. یکسری حرف اصولی و حرفه‌ای هست که باید آنها را بیان کنم. چرا ما خارج از اهواز بهتر نتیجه می‌گیریم؟ چرا وقتی در خانه گل می‌خوریم هواداران صبر نمی‌کنند و شروع به توهین و ناسزا می‌کنند؟ انگار به دنبال بهانه برای انجام این کار هستند. چرا هیچکدام از بازیکنان ما راحت بازی نمی‌کنند و دائم استرس دارند.

* با این رفتارها سهمیه را هم از دست می‌دهیم

وی افزود: زمانی که گل می‌خوریم اکثر بازیکنان برای توپ گیری جلو نمی‌آیند چرا که می‌ترسند توپ لو برود و به آنها فحاشی شود. زمانی که گل اول را خوردیم برخی شروع به فحاشی کردند. می‌دانم شاید خیلی‌ها در فضای مجازی علیه من مطلب بزنند اما از کسی ترسی ندارم و باید برخی مسائل را بگویم. کدام بازیکن هست که دوست دارد گل نزند؟ چرا فقط فولاد را می‌بینید و فکر می‌کنید این تیم باید قهرمان شود؟ مگر سایر تیم‌ها دست و پا بسته هستند. اگر این روند ادامه پیدا کند، بدون شک سهمیه را هم از دست می‌دهیم. در حال حاضر دوم جدول هستیم و بازیکنان با استرس بازی می‌کنند. هوادارن فولاد آنقدر باهوش هستند و کمک می‌کنند تیم روند صعودی را داشته باشد. شما نگاه کنید پرسپولیس سال قبل بعد از چند سال قهرمان شد؟ این تیم امسال هم بهترین فوتبال را بازی می‌کند و فکر می‌کنم امسال هم قهرمان شود. فولاد امسال تغییرات زیادی داشته و بازیکن زیاد عوض کرده است. این نفرات باید یکی دو سال با یکدیگر باشند تا مشخص شود تیم چقدر قدرتمند است. قرار نیست با یکی دو توپ خراب کردن برخی از آب گل آلود ماهی بگیرند و علیه تیم شعار بدهند. فولاد بزرگ است و هواداران حق دارند انتظار داشته باشند اما مگر استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و ذوب آهن هم بزرگ نیستند. هر سال برخی تیم‌ها برای نیوفتادن، برخی برای ماندن در وسط جدول، برخی برای کسب سهمیه و برخی برای قهرمانی می‌جنگند. باز هم از همه بازیکنان و هوادران خستگی ناپذیر فولاد خوزستان معذرت می‌خواهم.

* آیا موقع فحاشی فکر نمی‌کنند شاید پدر و برادر بازیکن در ورزشگاه باشد

زهیوی در مورد اینکه در فوتبال ایران خیلی زود علیه بازیکن موضع گرفته می‌شود و این اتفاق برای علی قربانی هم در استقلال رخ داد، اظهار داشت: متاسفانه در فوتبال ایران شرایط به شکلی شده که هر کسی توپ خراب کند باید فحش بشنود. آیا افرادی که فحاشی می‌کنند به این مسئله فکر نمی کنند که بازیکن خانواده دارد و شاید پدر و برادرش در ورزشگاه روی سکو حضور داشته باشد. آیا این کار درست است. باید این مسائل را رعایت کنیم. ما که اعتقاد داریم فرهنگ نزد ایرانیان است باید توجه بیشتری داشته باشیم. به فوتبال اروپا و همین کشورهای عربی کنارمان نگاه کنیم و ببینیم که آنها با چه لذتی از تیم خود حمایت می‌کنند. هر سال در فوتبال فقط یک تیم قهرمان می شود. قرار نیست همه تیم‌ها قهرمان شوند. یک تیم قهرمان می‌شود و دو تیم در لیگ سهمیه می‌گیرد مابقی برای نیفتادن و پائین نرفتن در جدول می‌جنگند. هر تیمی به اندازه خودش تلاش می‌کند و نتیجه می‌گیرد.

* پنالتی کاملا درست بود

مهاجم فولاد خوزستان در مورد اعتراض اعضای صنعت نفت به پنالتی دیروز و اینکه‌ آنها اعتقاد دارند تیمشان از داوری متضرر شده است، گفت: ما در ۴-۵ بازی از داوری ضرر کردیم و همه هم این مسئله را می دانند. در این بازی هم داور درست پنالتی گرفت. همه می‌توانند این مسئله را تشخیص دهند. توپ به دست بازیکن خورد و پنالتی شد. اگر قرار است این توپ هم پنالتی گرفته نشود که دیگر ظلم است. پنالتی به نظر من درست بود.

* احتمال قهرمانی پرسپولیس خیلی زیاد است

وی در مورد اینکه آیا با از دست رفتن دو امتیاز دیگر قهرمانی پرسپولیس قطعی شده است؟ عنوان کرد: در فوتبال چیزی معلوم نیست. وقتی به بازی‌ها نگاه می‌کنیم شانس و احتمال قهرمانی پرسپولیس خیلی زیاد است.

* باز هم یک دربی در پیش داریم

زهیوی در مورد رویارویی با استقلال خوزستان در هفته بیست و سوم، گفت: باز هم یک دربی دیگر در پیش داریم. امیدوارم بازی با استقلال خوزستان زیبا از آب در بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج