جاباما
۶۷۲۲۵۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

انجمن کارگردانان آمریکا برندگان خود را شناخت

هفتادمین دوره جوایز سینمایی انجمن کارگردانان آمریکا به عنوان مهم‌ترین پیش‌بینی‌کننده جوایز اسکار، جایزه اصلی خود را به فیلم «شکل آب» ساخته «گیلرمو دل‌تورو» داد.

خبرگزاری ایسنا به نقل از ورایتی: هفتادمین دوره جوایز سینمایی انجمن کارگردانان آمریکا طی مراسمی در لس‌آنجلس برگزار شد و فیلم «شکل آب» به کارگردانی «گیلرمو دل‌تورو» جایزه کارگردانی بهترین فیلم بلند را از آن خود کرد.
انجمن کارگردانان آمریکا برندگان خود را شناخت

در بخش بهترین کارگردانی فیلم بلند جوایز انجمن کارگردانان آمریکا (DGA)، «گرتا گرویگ» برای فیلم «لیدی برد»، «مارتین مک‌دونا» برای ساخت فیلم «سه بیلبورد خارج از میزوری، ابینگ»، «جردن پیل» برای «برو بیرون» و «کریستوفر نولان» برای فیلم «دانکرک» نیز نامزد کسب جایزه بودند.

جوایز انجمن کارگردانان امریکا همواره یک پیش‌بینی کننده معتبر برای اسکار بهترین کارگردانی است و از زمان آغاز فعالیت در سال ۱۹۵۰ تنها در ۷ مورد برنده جوایز انجمن کارگردانان آمریکا و اسکار در رشته کارگردانی یکسان نبوده است که آخرین‌بار آن به سال ۲۰۱۲ بازمی‌گردد که «بن افلک» برنده جایزه «DGA» شد اما در شاخه کارگردانی اسکار حتی نامزد کسب جایزه هم نشد. امسال فیلم «شکل آب» در ۱۳ بخش از جوایز سینمایی اسکار نامزد کسب جایزه است.

در شاخه بهترین کارگردانان اول هفتادمین دوره جوایز انجمن کارگردانان آمریکا نیز «جردن پیل» برای فیلم «برو بیرون» در رقابت با «جرمی جاسپر» برای فیلم «پتی کیک»، «ویلیام اولدروید» برای فیلم «لیدی مکبث»، «تیلور شرایدن» برای فیلم «رودخانه ویند» و «آلن سورکین» برای ساخت فیلم «بازی مالی» موفق به کسب جایزه شد.

همچنین جایزه بهترین کارگردانی مستند جوایز «DGA» در سال ۲۰۱۸ به «متئو هینمان» برای «شهر ارواح» رسید.

اما در شاخه تلویزیونی این رویداد سینمایی جایزه بهترین کارگردانی فیلم تلویزیونی یا مینی‌سریال به «ژان-مارک ولی» برای سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» رسید. «بث مک‌کارتی میلر» نیز برای سریال «ویپ» برنده جایزه بهترین کارگردانی سریال کمدی شد و «رید مورانو» برای «داستان ندیمه» جایزه بهترین کارگردانی سریال درام را به خانه برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج