۶۷۲۵۷۶
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

درآمد میلیاردی شهرداری از پسماندهای ساختمانی

رئیس شورای شهر تهران پس از بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران در بخش درآمدها، گفت: مقرر شد درآمدهای شهرداری تهران از محل پسماندهای ساختمانی به ۲۴ میلیارد تومان افزایش یابد و از طریق پارک‌های حاشیه‌ای نیز یک هزار میلیاردتومان کسب درآمد کند.

خبرگزاری فارس: محسن هاشمی در پایان چهل و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش که به بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در بخش درآمدها و منابع پرداخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لایحه بودجه شهرداری تهران برای سال ۹۷ امروز در صحن شورا مطرح شد که در جلسه صبح، کلیات آن رأی آورد و جزئیات درآمدها نیز در جلسه بعدازظهر امروز مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود:‌ در این جلسه هر یک از اعضا پیشنهادات خود را در خصوص افزایش درآمد شهرداری تهران مطرح کردند که عمده پیشنهادات رأی نیاورد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: تنها پیشنهادی که در جلسه مطرح شد و منجربه رأی اعضا گردید افزایش شش میلیارد تومانی پسماند بود که مقرر شد درآمد شهرداری تهران از طریق پسماند به ۲۴ میلیارد تومان افزایش یابد.

هاشمی بیان داشت: در حال حاضر تعداد زیادی پارک حاشیه‌ای در سطح شهر تهران وجود دارد که شهرداری از آنجا درآمدی کسب نمی‌کند چرا که درآمدهای پارک حاشیه‌ای باید به خزانه دولت برود و از خزانه پول گرفتن سخت است.

وی افزود: خیابان‌های شهر جزو املاک شهرداری‌ها محسوب می‌شوند و تاکنون شهرداری برای پارک‌های حاشیه‌ای هزینه‌ای دریافت نمی‌کرده است. بنابراین مصوب شد که برای پارک‌های حاشیه‌ای نیز درآمدهایی برای شهر تهران داشته باشیم و اگر این پول پرداخت نشود خودروها جریمه خواهند شد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر عده‌ای ماشین‌های شخصی خود را می‌آورند و در پارک‌های حاشیه‌ای پارک می‌کنند بدون اینکه هزینه آن را پرداخت کنند. بنابراین تبصره‌ای گذاشته‌ایم که از پارک‌های حاشیه‌ای را هزار میلیارد تومان کسب درآمد کنیم.

هاشمی ادامه داد: در جلسه آینده نیز دیگر موضوعات منابع درآمدی شهرداری تهران را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کریم

      ایراد نداره از هر راهی تونستید جیب ملت رو خالی کنید.خدا بزرگه.

    • ح

      شهرداری از برگ درخت تا جنازه آدم در امد کسب میکنه بعد بازم طلبکاره چکار میکنن مگر.این از وضع خیابانها پلهای عابر پیاده و اینهم از پارکینگ ها

    • بدون نام

      مملکت به باد فنا رفت بعدا میگه قصور کردم وای ماپول اضافی پسماند نمیدهیم نمیدهیم خواب نبینید وحلالتان نمیکنیم جیبمارامیخوای بزنی ماشماراحلال نمیکنیم حرف پسماند میزنی فاتحه هممون خوندست بعدا میگن افزایش نمیابد اینجوری مطالبه گری میکنید

    • بدون نام

      عمرااگرخانهای اپارتمانی بداهمتون سروته یک کرباسین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج