جاباما
۶۷۲۶۹۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حقوق‌های میلیاردی ستارگان لیگ برتر

نشریه دیلی میل به بررسی پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس پرداخته است. به گزارش «ورزش سه»، با تمدید قرارداد اوزیل، ستاره آلمانی نیز به جمع پردرآمدترین های لیگ برتر اضافه شد. فهرستی که دیلی میل آن را منتشر کرده، ۱۰ بازیکن پردرآمد لیگ برتر را بررسی می کند که دو نفر اول فهرست در یک هفته اخیر به این رده دست پیدا کرده اند.

روزنامه هفت صبح - روزبه مهری: نشریه دیلی میل به بررسی پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس پرداخته است. به گزارش «ورزش سه»، با تمدید قرارداد اوزیل، ستاره آلمانی نیز به جمع پردرآمدترین های لیگ برتر اضافه شد. فهرستی که دیلی میل آن را منتشر کرده، ۱۰ بازیکن پردرآمد لیگ برتر را بررسی می کند که دو نفر اول فهرست در یک هفته اخیر به این رده دست پیدا کرده اند.

۱. الکسیس سانچز
پردرآمدترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر، ستاره شیلیایی منچستر یونایتد است. او که تا پایان با آرسنال قرارداد داشت و گفته می شد به عنوان بازیکن آزاد راهی سیتی خواهدشد، در نهایت با مخیتاریان معاوضه شد و به منچستریونایتد پیوست و حالا پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر انگلیس است. او هفته ای ۳۵۰ هزار پوند (دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان) دریافت می کند که گفته می شود با حق پخش تصاویر و دیگر بندها، این حقوق به هفته ای ۵۰۰ هزار پوند (سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان) می رسد. انتقادات از این حقوق نجومی بالاگرفته بود و حتی کار به جایی کشیده بود که پوگبا نیز حقوق مشابهی از باشگاه درخواست کرده بود. با این حال فعلا خبری از تمدید قرارداد پوگبا نیست.
حقوق‌های میلیاردی ستارگان لیگ برتر

2. مسوت اوزیل
ستاره آلمانی نیز مثل الکسیس تا پایان فصل با آرسنال قرارداد داشت ولی پس از پیشنهاد نجومی تمدید قرارداد تصمیم گرفت در جمع توپ چی ها باقی بماند. او در حال حاضر هفته ای 350 هزار پوند (یک میلیارد و 980 میلیون تومان) دریافت می کند که حقوقی نجومی در لیگ برتر محسوب می شود. او در این مدت نمایش هایی استثنایی برای باشگاهش داشته و ثابت کرده که شایسته دریافت چنین حقوق بالایی است.
حقوق‌های میلیاردی ستارگان لیگ برتر

۳. پل پوگبا
ستاره فرانسوی سال ۲۰۱۲۶ از یوونتوس جدا شد و به منچستریونایتد پیوست و در آن موقع به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد، هر چند رکوردش در فاصله یک سال بعد توسط نیمار شکسته شد. او که از باشگاه درخواست کرده حقوقش را به اندازه سانچز بالا ببرد، هفته ای ۲۹۰ هزار پوند (یک میلیارد و ۹۱۴ میلیون تومان) دریافت می کند ولی طبق گزارش ها او از این حقوق راضی نیست و خواهان دریافت حقوقی بالاتر است.
حقوق‌های میلیاردی ستارگان لیگ برتر

4. کوین دی بروین
ستاره این روزهای سیتی، از جمله پردرآمدترین بازیکنان حال حاضر لیگ برتر است. دی بروین تا به اینجا بهترین بازیکن لیگ در فصل جاری بوده و نمایش های بی نظیری از خود به اجرا گذاشته است. او نیز از سیتی هفته ای 280 هزار پوند (یک میلیارد و 848 میلیون تومان) دریافت می کند و از جمله پردرآمدترین بازیکنان لیگ است. با این حال با قراردادهای نجومی که در هفته های اخیر بسته شد، او نیز احتمالا قرارداد خود را بهبود می بخشد.
حقوق‌های میلیاردی ستارگان لیگ برتر

۵. روملو لوکاکو
ستاره بلژیکی در تابستان از اورتون جدا شد و به جمع شیاطین سرخ اضافه شد. او در ابتدا شروع خوبی در این تیم داشت ولی رفته رفته دچار افت شد و حالا تنها ۱۱ گل در لیگ برتر به ثمر رسانده و این در حالیست که بهترین گلزن لیگ، هری کین، ۲۱ گل زده است. لوکاکو نیز هفته ای ۲۵۰ هزار پوند (یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان) حقوق می گیرد و فعلا شاید هواداران از این که او چنین حقوق نجومی دریافت می کند خوشحال نباشند.
حقوق‌های میلیاردی ستارگان لیگ برتر

6. سرخیو آگرو
مهاجم گلزن سیتی در این فهرست در رده ششم قرار گرفته است. او که حالا به یکی از باتجربه ترین های سیتی تبدیل شده، اخیرا قراردادش را تمدید کرد و حقوق فعلی اش را به 220 هزار پوند در هفته (یک میلیارد و 452 میلیون تومان) رساند و در حال حاضر، دومین بازیکن پردرآمد سیتی نیز محسوب می شود.
حقوق‌های میلیاردی ستارگان لیگ برتر

۷. یحیی توره
ستاره ساحل عاجی، هرچند که در فصول اخیر بیشتر نیمکت نشین بوده و در این فصل عملا جایی در ترکیب تیمش ندارد ولی همچنان از پردرآمدترین بازیکنان تیمش است. او در حال حاضر، ۲۲۰ هزار پوند در هفته (یک میلیارد و ۴۵۲ میلیون تومان) حقوق می گیرد و این در حالیست که احتمالا با اتمام قراردادش، سیتی را ترک کرده و راهی لیگی دیگر خواهدشد.
حقوق‌های میلیاردی ستارگان لیگ برتر

8. زلاتان ابراهیموویچ
ستاره سوئدی فصل قبل به عنوان بازیکن آزاد به منچستریونایتد پیوست و عملکردی استثنایی در همان فصل اول داشت و 28 گل به ثمر رساند. با این حال مصدومیت شدید باعث شد او تقریبا شش ماه از میادین به دور باشد و در بازگشتش به میادین، نتوانست همان عملکرد عالی را تکرار کرده واز روزهای اوجش فاصله دارد. او که در حال حاضر به خاطر مصدومیت از میادین به دور است، هفته ای 220 هزار پوند (یک میلیارد و 452 میلیون تومان) حقوق می گیرد، هر چند که این احتمال وجود دارد با حضور در لیگ آمریکا، این رقم افزایش یابد.
حقوق‌های میلیاردی ستارگان لیگ برتر

۹. داوید دخه آ
گلر اسپانیایی رفته رفته توانست خود را به عنوان یکی از بهترین گلرهای جهان در یونایتد معرفی کند. با این حال او در سال ۲۰۱۵ در آستانه پیوستن به رئال بود و تنها تاخیر در ارسال مدارک باعث شد او در یونایتد ماندنی شود. ولی برای این که گلر اسپانیایی بتواند بازی کند، مجبور شد که قراردادش را تمدید کند و با این تمدید قرارداد، او در بین ۱۰ بازیکن پردرآمد لیگ برتر قرار گرفت. در حال حاضر او هفته ای ۲۰۰ هزار پوند (یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان) از باشگاه یونایتد حقوق می گیرد.
حقوق‌های میلیاردی ستارگان لیگ برتر

10. ادن آزار
فوق ستاره بلژیکی نیز در بین پردرآمدترین بازیکنان قرار دارد. او که در مدت زمان حضورش در چلسی دو قهرمانی لیگ برتر کسب کرده و یک بار توانسته عنوان بهترین بازیکن لیگ را از آن خود کند، با حقوق هفته ای 200 هزار پوند (یک میلیارد و 320 میلیون تومان) در بین 10 بازیکن پردرآمد لیگ محسوب می شود.
حقوق‌های میلیاردی ستارگان لیگ برتر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج