۶۷۲۸۳۴
۱ نظر
۵۰۱۹
۱ نظر
۵۰۱۹
پ

آلفا ایکس بلکبرد، غول ۷۰۰ اسب بخاری رضوانی

کمپانی رضوانی که برای تیونینگ های حرفه ای خود از ماشین های سوپراسپورت جهان مشهور شده اخیرا از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد. یک لوتوس کربنی به نام Beast Alpha X Blackbird.

وبسایت سخت افزار: کمپانی رضوانی که برای تیونینگ های حرفه ای خود از ماشین های سوپراسپورت جهان مشهور شده اخیرا از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد. یک لوتوس کربنی به نام Beast Alpha X Blackbird.
آلفا ایکس بلکبرد، غول ۷۰۰ اسب بخاری رضوانی

اصلی ترین نکته درباره ماشین های رضوانی توان تولیدی توسط موتور آنهاست. بلکبرد جدید از یک پیشرانه ۲.۵ لیتری استفاده می کند که از کازورث قرض گرفته شده و توان تولید ۷۰۰ اسب بخار نیرو را دارد. البته رضوانی این موتور را کاملا بازسازی کرده و تقریبا همه بخش های آن از پیستون ها گرفته تا فنربندی و حتی ECU ارتقا پیدا کرده اند. قدرت تولید شده از طریق یک جعبه دنده شش سرعته دستی به چرخ ها منتقل می شوند و البته موتور پشت سر راننده قرار گرفته است.
آلفا ایکس بلکبرد، غول ۷۰۰ اسب بخاری رضوانی

سال گذشته نسخه دیگری از سری ماشین های Beast از سوی رضوانی معرفی شده بودند که شاسی آنها بر اساس اریل اتم ساخته شده بود. این بار اما شاسی مورد استفاده لوتوس الیز است که یکی دیگر از نمادهای خودروسازی کلاسیک بریتانیا به حساب می آید. با استفاده فوق العاده زیاد از کربن وزن این خودرو به ۹۷۵ کیلوگرم کاهش پیدا کرده و در نتیجه نسبت نیرو به وزن به عدد خیره کننده ۷۱۷ اسب بخار به ازای هر تن رسیده است. در نتیجه این کار شتاب صفر تا صد خودرو تنها ۲.۹ ثانیه است.
آلفا ایکس بلکبرد، غول ۷۰۰ اسب بخاری رضوانی

در کابین تجهیزاتی مانند سیستم تهویه، پنجره های الکتریکی و قفل مرکزی به کار گرفته شده که چندان خاص به نظر نمی رسد اما همه این اتفاقات با هدف کاهش وزن انجام شده اند. به گفته رضوانی قیمت این ماشین ها از ۲۲۵ هزار دلار آغاز خواهد شد و یک سال گارانتی بی قید و شرط نیز برای خریداران در نظر گرفته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      واقعا چطور میشه یک ایرانی از 5.6سال پیش طراحی و تولید همچین ماشینایی بزنه اما تو ایران همچنان انواع پراید تولید بشه فقط.نمیشه طراحی ها رو به همچین ادم هایی داد؟؟
      یعنی نمیتونند مثل سایپا اونواع پراید با چراغ های مختلف طراحی کنند؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج