۶۷۳۲۲۴
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

۴۳ روز هیجان‌انگیز در انتظار ۴ نماینده ایرانی

۴۳ روز تا پایان سال ۹۶ باقی مانده و مانند حال‌وهوای جامعه، فوتبال هم به‌شدت در سال جام‌جهانی درگیر مسابقات است و در این میان، چهار نماینده آسیایی ایران هم حسابی سرشان شلوغ خواهد بود.

آسمان آبی: ۴۳ روز تا پایان سال ۹۶ باقی مانده و مانند حال‌وهوای جامعه، فوتبال هم به‌شدت در سال جام‌جهانی درگیر مسابقات است و در این میان، چهار نماینده آسیایی ایران هم حسابی سرشان شلوغ خواهد بود. بدون احتساب‌ بازی امروز ذوب آهن و استقلال، هفت دیدار در ۴۵ روز برای این چهار تیم برنامه‌ریزی شده است؛ یعنی تقریبا آن‌ها باید هر ۶ روز یک بار به میدان بروند و مسابقات سختی را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به انجام برسانند. در ادامه هر یک از این تیم‌ها را به تفکیک برنامه بررسی می‌کنیم؛ جایی که استقلال با سخت‌ترین برنامه ممکن روبه‌رو شده و رقیب سنتی‌اش بهترین پلن را پیش روی خود می‌بیند.

پرسپولیس
مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر و یکی از چهار تیم حاضر در نیمه‌نهایی فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا، هفت بازی پیش روی خود را در حالی به انجام می‌رساند که خیالش تقریبا از بابت لیگ راحت است و تمرکزش بیشتر روی بازی‌های آسیایی است. سرخپوشان تهرانی ابتدا باید در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان بروند. سپس در همین ورزشگاه از تیم نسف قارشی ازبکستان پذیرایی کنند. در گام بعدی تیم برانکو به قطر می‌رود تا رو در روی السد با ژاوی و مرتضی پورعلی‌گنجی قرار بگیرد. رقیب بعدی سرخ‌ها، استقلال خوزستان است. این مسابقه هم در ورزشگاه آزادی خواهد بود. دهم اسفندماه، هشتادوششمین شهرآورد پایتخت برگزار می‌شود. ۱۴ اسفندماه جدال با الوصل در ورزشگاه آزادی است و درنهایت بازی برگشت با این تیم در امارات، پایان‌بخش سال ۹۶ برای پرسپولیس خواهد بود. یک برنامه ایدئال که تنها سرخپوشان را دو بار به خارج از ورزشگاه آزادی می‌برد. آن‌ها می‌توانند با اتکا به این برنامه پیش از اتمام سال، هم قهرمانی در لیگ را جشن بگیرند و هم صعود خود را تا حد زیادی در لیگ قهرمانان قطعی کنند.
برنامه بازی‌های پرسپولیس تا پایان سال ۹۶:

۱۸ بهمن: پرسپولیس - صنعت نفت آبادان
24 بهمن: پرسپولیس - نسف قارشی ازبکستان
۱ اسفند: السد قطر - پرسپولیس
5 اسفند: پرسپولیس - استقلال خوزستان
۱۰ اسفند: استقلال - پرسپولیس
14 اسفند: پرسپولیس - الوصل امارات

۲۲ اسفند: الوصل امارات - پرسپولیس
تراکتورسازی
پرشورها که به نظر می‌رسد با ارطغرل ساغلام، مسیر رو به رشدی را در پیش گرفته‌اند باید چند هفته پرفشار را پشت سر بگذارند. تراکتور در ابتدای راه باید شهرآورد تبریز را مقابل گسترش فولاد در یادگار امام برگزار کند. آن‌ها سپس میزبان الاهلی عربستان در عمان خواهند بود. در گام بعدی رو در روی الغرافه و مهدی طارمی قرار میگیرند. پنج روز بعد در شهر جم، میهمان پارس جنوبی خواهند بود. پرشورها سپس میزبان تیم مجید جلالی در لیگ می‌شوند و در آخر دو بازی حساس را مقابل الجزیره برگزار می‌کنند. یکی ۱۴ اسفندماه در محمد بن زاید و دیگری در ورزشگاه خودی مقابل دیدگان تیتی‌ها. تراکتوری ها سه بازی را در خانه برگزار می‌کنند و چهار بازی بعدی را در آب‌وهوایی گرم حاشیه خلیج فارس برگزار می‌کنند.
برنامه بازی تراکتورسازی تا پایان سال ۹۶ به شرح زیر است:

۱۸ بهمن: تراکتورسازی - گسترش فولاد تبریز
23 بهمن: تراکتورسازی - الاهلی عربستان
۳۰ بهمن: الغرافه قطر - تراکتورسازی
5 اسفند: پارس جنوبی جم - تراکتورسازی
۱۰ اسفند: تراکتورسازی - پیکان تهران
14 اسفند: الجزیره امارات - تراکتورسازی
۲۲ اسفند: تراکتورسازی - الجزیره امارات

ذوب آهن
تیم سفید و سبزپوش اصفهانی که یکباره در نیم‌فصل دوم به سبک همه تیم‌های قلعه‌نویی اوج گرفتند،‌ باید سه بازی را در خانه و چهار مسابقه را بیرون از خانه به انجام برسانند. ذوبی‌ها ابتدا در ورزشگاه دستگردی یک مسابقه را در برابر سایپا به انجام می‌رسانند. آن‌ها در گام بعدی مقابل قوی‌ترین تیم فوتبال قطر یعنی الدحیل صف‌آرایی می‌کنند . بازی با لوکوموتیو ازبکستان و پدیده مشهد در فولادشهر دو دیدار بعدی تیم قلعه‌نویی را تشکیل می‌دهد. مصاف با پارس جنوبی مهدی تارتار در ورزشگاه تختی جم می‌تواند تکلیف سهمیه ذوب را تا حد زیادی مشخص کند و درنهایت دو بازی با الوحده امارات؛ ابتدا در اصفهان و سپس در امارات.
برنامه بازی‌های ذوب آهن تا پایان سال ۹۶ به شرح زیر است:

۱۹ بهمن: سایپا تهران - ذوب آهن
23 بهمن: الدحیل قطر- ذوب آهن
۳۰ بهمن: ذوب آهن - لوکوموتیو ازبکستان
5 اسفند: ذوب آهن - پدیده مشهد
۱۰ اسفند: پارس جنوبی جم - ذوب آهن
15 اسفند: ذوب آهن - الوحده امارات
۲۱ اسفند: الوحده امارات - ذوب آهن

استقلال
استقلال با وینفرد شفر به‌کلی با استقلال منصوریان متفاوت شده است. آن‌ها تا یکی‌دو ماه قبل در بحران به سر می‌بردند و حالا به‌شدت نگاه‌شان به آینده روشن است. بی‌تردید استقلال سخت‌ترین برنامه ممکن را تا فرارسیدن تعطیلات نوروزی در راه دارد. هفت بازی دشوار به‌استثنای یک دیدار که می‌تواند تکلیف دو جام از سه جام را پیش از فرارسیدن سال ۹۶ مشخص کند. آبی‌پوشان که مدت‌هاست از قهرمانی در لیگ برتر ناامید شده‌اند، برای کسب رده دوم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیای فصل بعد باید در این مدت مقابل فولاد و پرسپولیس دو دیدار دشوار برگزار کنند و در آسیا هم چهار مسابقه سخت خود را به انجام برسانند.آبی‌پوشان در ابتدای راه باید در خانه به دیدار سپیدرود رشت بروند. آن‌ها در گام بعدی به قطر می‌روند تا برابر الریان صف‌آرایی کنند. جدال سوم مقابل الهلال عربستان در عمان خواهد بود؛ تیمی که پرسپولیس را زمینگیر کرد. سپس آبی‌ها جای تهران به اهواز می‌روند تا یک بازی ۶ امتیازی را مقابل تیم پورموسوی برگزار کنند. پس از دیدار با فولاد، هشتادوششمین شهرآورد پایتخت انتظار تیم شفر را می‌کشد. در آخر استقلالی‌ها به مصاف تیمی خواهند رفت که سخت‌ترین شکست تاریخ را در آسیا به آن‌ها تحمیل کرد. بازی با العین در ۱۵ اسفندماه در امارات و سپس دیدار برگشت با این تیم در ورزشگاه آزادی در ۲۱ اسفندماه.
برنامه بازی‌های استقلال تا پایان سال ۹۶ به شرح زیر است:

۱۹ بهمن: استقلال - سپیدرود رشت
24 بهمن: الریان قطر - استقلال
۱ اسفند: استقلال - الهلال عربستان
5 اسفند: فولاد خوزستان - استقلال
۱۰ اسفند: استقلال - پرسپولیس
15 اسفند: العین امارات - استقلال
۲۱ اسفند: استقلال - العین امارات

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدری

      سلام بازی پرسپولیس نفت در ابادان هست نه تهران

      پاسخ ها

      • alireza

        سلام بازی پرسپولیس چهارشنبه ساعت ۱۵ورزشگاه تختی ابادان هست ب امیدبردتیم محبوب ودوست داشتنیم پرسپولیس زلزله محبوب هرچی دله

    • alireza

      دوستان عزیزاستقلالی وپرسپولیسی خواهشا به همدیگه احترام بذارید درسته ماطرفدارتیمهای خودمون هستیم بخدااوناپول میگیرن عشقوحال میکنن ولی هرچی ناراحتی واعصاب خردی هست براهوادارانشون هست درسته کل کل وکری خوندن خوبه ولی نه ب بی احترامی کردن به یکدیگر واینابدونیم ک فعلا عربهای سوسومارخورهرکاری دلشون میخوادمیکنن این ازبی لیاقتی وبی عرضگی مسئولین فدراسیون فوتبال ماهست بدرد این فوتبال دادکان میخوره

    • دو هزار سال قبل از میلاد

      بله . بازی پرسپولیس در آبادان هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج