۶۷۴۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نرخ مکالمات تلفن همراه برای حجاج

همزمان با فرارسیدن موسم حج، نرخ مکالمات تلفن همراه برای تماس های خروجی و دریافتی حجاج بیت الله الحرام اعلام شد و در این راستا اپراتورهای موبایل اعلام کرده اند که روشن کردن تلفن همراه در کشور عربستان برای حجاج هزینه ای ندارد و رایگان است.

خبرگزاری مهر: همزمان با فرارسیدن موسم حج، نرخ مکالمات تلفن همراه برای تماس های خروجی و دریافتی حجاج بیت الله الحرام اعلام شد و در این راستا اپراتورهای موبایل اعلام کرده اند که روشن کردن تلفن همراه در کشور عربستان برای حجاج هزینه ای ندارد و رایگان است.

براساس اعلام تعرفه مکالمات با سیم کارتهای دائمی و اعتباری اپراتورهای اول و دوم تلفن همراه، دریافت پیام کوتاه حجاج در عربستان نیز هزینه ای ندارد و رایگان است.

هر دقیقه تماس مشترکان همراه اول با ایران ۶۹۰ تومان است

اپراتور همراه اول اعلام کرده که در ایام حج امسال تماس زائران دارای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول با ایران و همچنین مکالمه دریافتی هر دقیقه ۶۹۰ تومان و ارسال پیامک ۲۹۰ تومان درنظر گرفته شده است.

در همین حال این اپراتور اعلام کرده که اطلاع از تعرفه مکالمات حجاج همواره از طریق سایت همراه اول و سامانه پیامکی ۸۰۷۰ مقدور است.

امکان انتقال شارژ از ایران برای زائرین از طریق سایت همراه اول و انتقال شارژ از سیم‌کارت‌های دائمی به اعتباری از مزایای استفاده از سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول در کشور عربستان است.

براساس اعلام این اپراتور تعرفه تماس با ایران از طریق سیم‌کارت همراه اول، کمتر از تعرفه سیم‌کارت‌های عربی است؛ همچنین برای بستگان (تماس گیرنده) که در ایران حضور دارند مکالمه شهری محاسبه می‌‌شود. اما در صورت استفاده از سیم‌کارت‌های عربی برای بستگان هزینه مکالمه بین‌الملل (هر دقیقه ۶۹۰ تومان) به مقصد عربستان محاسبه می‌شود؛‌ ضمن اینکه سیم‌کارت‌های عربی بعد از سفر بلا استفاده هستند.

تعرفه ۵۹۹ تومانی ایرانسل به ازای هر دقیقه تماس حجاج

اپراتور ایرانسل نیز تعرفه مکالمات و پیام کوتاه حجاج ایرانی بیت الله الحرام و همچنین امکان استفاده رایگان از خدمات اینترنت همراه در موسم حج ابراهیمی امسال را اعلام کرد.

مشترکان سیمکارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل از صبح روز دوشنبه ۲۵ شهریور و تا زمان بازگشت آخرین کاروان حجاج به کشور، با استفاده از سیمکارت ایرانسل و انتخاب شبکه تلفن همراه "موبایلی (Mobily)" از طریق بخش تنظیمات شبکه گوشی تلفن همراه خود در کشور عربستان، می توانند از تعرفه ۵۹۹ تومانی به ازای هر دقیقه تماس ورودی و یا خروجی به هر مقصدی در داخل ایران و تعرفه ۲۴۹ تومانی به ازای ارسال هر پیام کوتاه به هر نقطه از دنیا، برخوردار شوند.

به این ترتیب، مشترکین ایرانسل در کشور عربستان با انتخاب شبکه تلفن همراه موبایلی طی موسم حج ابراهیمی امسال، به ازای هر دقیقه تماس با استفاده از سیم کارت ایرانسل به هر مقصدی در داخل ایران ۵۹۹ تومان و برای هر دقیقه تماس ورودی از ایران و هر نقطه جهان نیز تنها ۵۹۹ تومان پرداخت خواهند کرد.

ضمن آنکه امکان استفاده از خدمات اینترنت همراه نیز برای حجاج مشترک ایرانسل با انتخاب شبکه تلفن همراه موبایلی عربستان به صورت کاملا رایگان و نامحدود فراهم شده است.

روشن کردن، فعال سازی سیم کارت و دریافت پیام کوتاه با استفاده از خدمات رومینگ ایرانسل در تمامی نقاط جهان رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای مشترکین ایرانسل در بر ندارد.

تمامی مشتركین سیم‌كارت‌های اعتباری ایرانسل زائر خانه خدا، لازم است برای اطمینان از فعال‌سازی رایگان خدمات رومینگ بین‌الملل برروی سیم‌کارت خود، حداقل ۲۴ ساعت قبل از خروج از كشور، كد دستوری #۱*۱۱۱* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنند. مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل نیز، برای فعال سازی خدمات رومینگ، باید با شماره ۷۰۰ تماس بگیرند.

همچنین حجاج در صورت نیاز می‌توانند پس از فعال‌سازی سرویس رومینگ بین‌الملل، با "مركز خدمات مشترکین ویژه حجاج ایرانسل" به شماره ۷۱۱ و یا ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ و همچنین نشانی پست الکترونیک haj@mtnirancell.ir تماس گرفته و سوالات و مشکلات احتمالی خود را با کارشناسان خدمات مشترکین ایرانسل مطرح و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

شارژ سیم‌كارت‌های ایرانسل حجاج علاوه بر كارت شارژ، از طریق روش‌هایی مختلفی از جمله شارژ اینترنتی از طریق وبسایت بانک‌های طرف قرارداد، خرید اعتبار و شارژ مستقیم از وبسایت ایرانسل به نشانی www.irancell.ir و کنترل حساب اینترنتی، شارژ مستقیم با تلفن همراه از طریق نشانی charge.irancell.ir، سرویس ارسال شارژ و همچنین سرویس خط به خط از سوی اقوام و آشنایان حجاج و از داخل ایران یا عربستان ممكن است؛ علاوه بر این، ایرانسل با ارائه یک سرویس جدید این امکان را برای تمامی مشترکین سیم کارتهای اعتباری خود فراهم کرده تا با دریافت رمز دوم کارت های عضو شبکه شتاب خود و با شماره گیری کد دستوری #۷*، در هر لحظه و هر کجا شارژ مورد نظر خود را به قیمت واقعی و بسیار آسان از طریق گوشی تلفن همراه خود خریداری کنند.

هزینه مکالمات رومینگ به دقیقه رند می شود

به گزارش مهر، طی سالهای گذشته دلالان سیم‌کارت‌های عربی با شگردهایی از جمله گفتن این جمله که "روشن کردن تلفن همراه در کشور عربستان دارای هزینه است" در فرودگاه‌های کشور حجاج را برای خرید سیم‌کارت عربی قانع می‌ کرده اند که در این زمینه اپراتورهای تلفن همراه با هشدار به زائران بیت الله الحرام که اغلب از تعرفه‌های رومینگ اطلاع کافی ندارند اعلام کرده اند که روشن کردن موبایل در عربستان هزینه ای ندارد و مکالمه سیم‌کارت‌های ایرانی در حج گران تر از سیم کارتهای عربی نیست و به نوعی ارزانتر است.

همچنین حجاج باید به یاد داشته باشند که هزینه مکالمات رومینگ به دقیقه رند می‌شود و دریافت پیامک نیز رایگان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج