۶۷۶۳۷۳
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

در تبریز با دو گل الاهلی را شکست می‌دادیم

عضو هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز، گفت: جو ورزشگاه نشان می‌داد که تراکتورسازی میزبان نیست. تراکتورسازی کاملا در این بازی مهمان بود.

خبرگزاری فارس: عباس الیاسی، عضو هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی در مورد شکست مقابل الاهلی که در کشور ثالث برگزار می‌شد، گفت: متاسفانه در بازی اول که حساسیت بسیار بالایی دارد شکست خوردیم. ما میزبان بودیم اما جو ورزشگاه نشان می‌داد که تراکتورسازی میزبان نیست. تراکتورسازی کاملا در این بازی مهمان بود.

وی افزود: واقعا نمی‌دانم چه بگویم. در حساس‌ترین بازی تراکتورسازی که از نماینده‌های پر هوادار ایران است از این امتیاز محروم بود. اتفاقی که در بازی با الاهلی برای تراکتورسازی رخ داد همان اتفاقی بود که سال قبل برای پرسپولیس رخ داد. ما یا از آن اتفاق درس نگرفتیم و یا اینکه دوست داشتیم در حقمان اجحاف شود. انتظار ما از فدراسیون فوتبال بیشتر از این بود. نمی‌خواهم این شکست را با ربط دادن به شرایط میزبانی توجیه کنم اما هر هوادار فوتبال می‌تواند به راحتی قضاوت کند که اگر با الاهلی در تبریز بازی می‌کردیم چه اتفاقی رخ می‌داد.

عضو هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی در ادامه تأکید کرد: اگر این بازی در تبریز بود تراکتورسازی با همین شرایط با دو گل نماینده سعودی را بدرقه می‌کرد. برخلاف میل باطنی به مسقط رفتیم و سه امتیاز بازی اول که بسیار حساس بود را از دست دادیم. امیدوارم در ادامه راه بتوانیم وضعیت بهتری داشته باشیم و تراکتورسازی در پایان از گروه خود صعود کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طاها

      خاک تو سر تاج و دارودسته اش که همگی عین بچه یتیم جلوی این عربهای کثیف و حیوان صفت وحشی غرور ایرانی ها را حراج کرده اند اگه نمیتونید بی شرفها برین گم شین دیگه اون از دلقکتون که عین مترسک فقط میخنده این هم از شما بی ارزه ها

    • بدون نام

      اره همون جور که همه تیم های ایرانی رو تو تبریز شکست میدین بدبخت این بازیها آسیایی آن دیگه با فشار هوادار داور نمیتونه کاری کنه بازیکن ها هم فحش های هوادارا رو متوجه نمیشن تو تبریز که روحیه شون خراب شه در ضمن چرا دور قبلی که جشن نایب قهرمانی گرفتین ورفتین آسیا تو تبریز دو هیچ دو هیچ تیمهای عربی رو نبردین؟ تا کی میخواین تو رسانه حرف بزنین؟ یاد بگیرید تو زمین حرفتون رو بزنین نه بعد باخت ادعا کنید مثل کمال وند. خخخخخخخ خخخخخخخ

    • pesar bad

      زررررت

    • بدون نام

      ازدست این کفاشیان بی عرض ناب ریس فدراسیون اسیا

    • بدون نام

      کشکشک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج