۶۷۶۴۲۴
۱۸۸ نظر
۵۱۴۷
۱۸۸ نظر
۵۱۴۷
پ

جنگ میان علی کریمی و کی‌روش بالا گرفت

کارلوس کی‌روش در پیامی به عادل فردوسی‌پور به علی کریمی پاسخ داد.

خبرآنلاین: کارلوس کی‌روش در پیامی به عادل فردوسی‌پور به علی کریمی پاسخ داد.

سرمربی تیم ملی در این پیامک برای علی کریمی نوشت:«هیچ تردیدی وجود ندارد ، شما استعداد را می توانید بخرید اما کاراکتر را نمی توانید بخرید. من در زمان مناسب پاسخ این حرف ها ، اتهامات دروغ و بزدلانه را می دهم. این فرد دارد توهین می کند به تمام آن 124 بازی که در تیم ملی بوده است و همبازی هایش.»

علی کریمی هم در پاسخ گفت:«من اگر بزدل بودم حتما الان اینجا نبودم. ایشان چرا اینجا نمی آیند الان و جواب نمی دهند؟ من که حرفی نمی زنم که عجیب باشد. آقای ساکت می خواهی من ایمیلی که برای مدرک سباستین به شما زده شده است را بفرستم؟ کارلوس کی روش فقط از این ماجرا دلخور است. بعد از حرف های من سباستین را فرستادند به یک دوره مربیگری و آنجا یک مدرک برایش گرفته اند که الان بگویند مربی بدنساز است!»


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
جنگ میان علی کریمی و کی‌روش بالا گرفت
حمله جادوگر به پاشنه آشیل کی‌روش
علی کریمی و محمدرضا ساکت در برنامه 90 درباره ابهام هایی حرف زدند که به چالش بزرگی برای فوتبال ایران رخ داده است.

علی کریمی: دو سه ماه قبل سئوال هایی را مطرح کردم که فدراسیون به هیچ کدام از سئوال هایم پاسخ ندادند و صحبت هایی که کردم در راستای همان صحبت هاست. طرف صحبت های من آقای تاج هستند به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال چون همه قراردادهایی که می گویم را رئیس فدراسیون امضا کرده است اما ایشان نیامدند و آقای ساکت به جای شان آمده اند.

کریمی بلافاصله به سراغ قرارداد ایران نوین رفت و گفت: شما در دو سال از قرارداد 160 میلیارد تومانی ، 69 میلیارد تومان به این شرکت غرامت داده اید. وقتی سال اول 23 میلیارد خسارت داده بودید ، چطور برای سال دوم طوری قرارداد را پیش بردید که دو برابر خسارت بدهید. چطور این همه پول گذاشتید از حق باشگاه ها ضایع شود.

محمدرضا ساکت: آقای تاج در چین تایپه هستند. ما در فدراسیون بارها پاسخ داده ایم. اینکه مجددا توسط آقای کریمی مطرح شد ، ما آمادگی پاسخگویی داریم. اسم این برنامه را گذاشتید مناظره ، ولی کاش امشب شب مفاهمه ها باشد. فدراسیون فوتبال از منتقد منصف مودب استقبال می کند. ما قراردادی را بستیم که رقم درشتی بود. در طول اجرا این قرارداد به اختلافاتی رسید که فدراسیون زیر بار نرفت. ما این قرارداد را به شورای داوری فرستادیم. این تخفیف ها را سازمان لیگ نداد. کارشناسان دادگستری این تخفیف را دادند. ما قرار بود همه بازی ها را پنجشنبه و جمعه بگذاریم که برنامه های تیم ملی نگذاشت تا این اتفاق بیفتد. یا مثلا بالون های تبلیغاتی ، یا ردیف سوم تبلیعات را نگذاشتند و بندهایی که در قرارداد بود ، توسط مسئولین وقت به کارشناسان داده شد و بعد به داوری رفت که در نهایت این مبالغ را کسر کردند. فدراسیون فوتبال از طریق مجمع به باشگاه ها پاسخگو است. تمام این گزارش ها به باشگاه ها اعلام شده است.

علی کریمی: تخفیف باید مصوب مجمع باشد. آیا واقعا باشگاه ها قبول کردند که این 69 میلیارد تومان از حق تیم ها کسر شود؟ مگر نباید مجمع این ها را تائید کند. تازه شما که تضامین بانکی را از این شرکت نگرفته بودید و 35 میلیارد تومان هم هنوز از دوستان طلبکار هستید و تازه به آنها باز تا آذرماه سال 97 به آنها زمان داده اید!

ساکت: تخفیف ندادیم. ما خسارت دادیم. در قراردادها تعهدات دو طرفه وجود دارد. بعضی از تعهداتی که خارج از توان ما بود ، این ها درخواست ارقام خیلی بیشتری داشتند . تضامینی هم البته گرفته شده بود.الان 20 میلیارد تومان به ما بدهی دارند و به جایش به ما زمین داده اند.

علی کریمی: این زمین ها کجاست؟

ساکت: مردم می دانند! مدیرعامل تان می داند کجا هست! در شمال هست. ورامین هست ، تهران هست. ما گفتیم زمین نمی خواهیم. باید این زمین ها فروخته شود و پولش را به ما بدهند.

فردوسی پور: قراردادهای فدراسیون خیلی قانون مند نیست چون همیشه یا جریمه می دهند یا باج.

ساکت: قرارداد ما زیر نظر سازمان بازرسی بود. در قرارداد ذکر شده بود که ما قرارداد را ببریم در زمان اختلاف به شورای داوری.

علی کریمی: من می گویم حکم سی میلیارد صادر شده است.

ساکت: 8 میلیارد پول گرفتیم. دو میلیارد هم چک دادند. الان 20 میلیارد تومان طلب داریم.

علی کریمی: شما تا آذرماه سال دیگر به این شرکت فرصت دادید؟ مگر فدراسیون بنگاه معاملات ملکی است؟ زمین تهاتر می کنید؟

ساکت: ما حکم توقیف اموال گرفتیم ولی گفتیم این زمین ها باید تبیل به پول شود.

علی کریمی: خانمی که در بخش اقتصادی بوده ، در این پرونده چرا استعفا داده است؟

ساکت: در مناظره درباره شنیده ها حرف نمی زنند.

علی کریمی: اگر اشتباه بگویم که شما شکایت کنید. شما که دست به شکایت تان خوب است دیگر!

ساکت: این خانمی که می گویید را من در جریانش نیستم.

عادل باز به بد بودن قرارداد اشاره کرد و باز هم ساکت زیر بار نرفت.

علی کریمی: من که قانع نشدم. قضاوت با مردم است ولی بگذارید سراغ موضوع بعدی برویم!

علی کریمی: درباره قرارداد 72 هزار دلاری برای پخش بازی های مقدماتی ایران در همین دوره نخست مقدماتی برای بازی های ایران بسته بوده که پولش به حسابی رفته که مشخص نیست کجاست.

ساکت: این قرارداد برای سال 1394 بوده است. به دوره ما نمی خورده است. ولی من توضیح می دهم. این ماجرا بوده است. کمیته اخلاق دارد پیگیری می کند. از 6 ماه قبل

علی کریمی : یعنی از سال 94 هنوز به نتیجه نرسیدید؟ این همان کمیته ای است که نیکبخت را محروم کرد؟

فردوسی پور: آن ستاد منشور اخلاقی بود.

علی کریمی: آقای فردوسی پور شما خیلی وقت داشتید حرف بزنید. بگذارید ما حرف بزنیم.

علی کریمی: الان در مورد باشگاه ملوان گفته شده 1.2 میلیارد پول یک مدیر از بازیکنان گرفته است. این ماجرا الان پرونده در کمیته اخلاق وجود دارد؟

ساکت: کمیته اخلاق برای هر پرونده و تخلفی که برایش سند وجود داشته باشد ، ورود می کند.

فردوسی پور: کمیته اخلاق خیلی خوب است اما ارزشش خیلی بالاتر از این است که مهدی رحمتی را برای یک عکس محروم کند. نه اینکه یک پرونده 72 هزار دلاری را بعد 6 ماه برایش حکم ندهند و خبری نشوند.

ساکت: ما نمی توانیم به کسی تهمت بزنیم. الان ما داریم پیش گیری می کنیم و نظام شفاف مالی راه انداختیم و تازه برخورد هم می کنیم. کمیته اخلاق با قدرت دارد این کار را انجام می دهد. همه اهالی فوتبال هر آنچه را نمادی از فساد می دانند ، حتما بررسی می کند.

علی کریمی: سئوال بعدی من درباره سامانه 6090 است. توضیح دهید چقدر درآمد داشته است این قرارداد؟

ساکت: ای اف سی اعلام کرد تمام سامانه های ارزش افزوده برای فوتبال است. خود سازمان لیگ دو قرارداد با همراه اول و ایرانسل امضا کرد. هر باشگاهی خودش تولید محتوا می کرد و خبری که برای هوادارانش می فرستاد و عددی دریافت می کرد که آن عدد برای باشگاه بود. بعد از یکسال باشگاه ها این کار را یاد گرفتند و خود باشگاه ها رفتند سراغ این کار. همان جا قرارداد ما لغو شد. پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی خودشان رفتند دنبال درآمدزایی.

علی کریمی: در این دو سالی که شما درآمدزایی کردید ، چقدر پول در آوردید؟

ساکت: فقط دو میلیارد تومان بوده است. این هزینه ها ، بعد از یک سال پولش واریز شده است. کنتورینگ قرارداد طوری است که مشخص می کند چقدر پول دریافت شده است.

علی کریمی: در این قرارداد یک بندی است که بعد از 10 ماه قرارداد به رقم 14 میلیارد تومان نرسید ، طرف اول می تواند قرارداد را لغو کند!

ساکت: خود باشگاه ها باید تولید محتوا کنند! باشگاه ها دیدند خودشان می توانند تولید محتوا کنند و این سرشماره دیگر تعطیل شد!

علی کریمی: به نظرم الان همه چیز روشن است و دوستان در باشگاه ها می توانند بیایند روی خط و توضیح بدهند . شاید اینطوری بهتر باشد.

ساکت: در شرایطی فدراسیون زیر بار این فشارها رفت و توهین شنید که این توهین ها زیبنده فوتبال ما نیست. ما در سال 2017 تنها فدراسیون 5 ستاره دنیا بودیم. در سال 2018 با دو قهرمانی مهم شروع کردیم . در شرایطی که رقبای ما درحال آماده سازی برای جام جهانی هستند ، ما زیر بار فشار هستیم و بخش عمده ای از انرژی مان اسیر این حملات شده است. من اینجا برادرانه از علی کریمی می خواهم ایرادها را بگوید اما چرا با این ادبیات. آمده ام بگویم شما به جای اینکه این موارد را بررسی کنید که مجمع و نهادهای نظارتی دارند آنها را پیگیری می کنند و ما داریم شفاف همه چیز را اطلاع رسانی می کنیم ، ما می خواهیم هر روز شفاف تر باشیم. ما داریم فدراسیون را به فدراسیونی قانونمند و پاسخگو تبدیل می کنیم.

چرا دنبال دعوا هستیم آقای کریمی؟ من یک سئوال دارم؟ اگر فرزند شما از 10 درس یکی را نمره نگرفته باشد ، می زنید زیر گوشش؟ این موفقیت ها حاصل تمام تلاش خانواده فوتبال است. من افتخار می کنم که از اولین مدیرانی بودم که برای دبیرکلی فدراسیون فوتبال از سوی آقای صفایی فراهانی دعوت شدم. در این یک سال و نیم

علی کریمی: فدراسیون 5 ستاره ، لباس های تیم جوانانش را در فرودگاه از تن شان در می آورد؟ یک جوری برخورد می کنید که انگارمن دشمن تیم ملی هستم. از صفایی فراهانی اسم بردید که اتفاقا من همیشه از ایشان تعریف کردم. شما لیست هایی را ببینید که به حساب آقای هوشنگ مقدس ریخته شده است. دو صفحه پرداختی به حساب آقای مقدس رفته است. این ها را به مراجع ذی صلاح اعلام کردید؟

ساکت: این ها برای دوران آقای کفاشیان و سال 1392 بوده است. الان آقای کفاشیان اینجا نیستند پس نباید در حقش جفا شود. آن زمان حتما مشکلاتی بوده که این تدبیر را آقای کفاشیان کرده بودند.

کریمی: من توی کتم نمی رود عادل جان . بالاخره تاج نایب رئیس بوده و در جریان بوده است.
ساکت:مسئولیت مالی مستقیم با رئیس است نه کس دیگری. علی کفاشیان هم به خاطر مشکلات آن زمان پول ها را در این مسیر وارد می کرده است.

علی کریمی: فدراسیون ۵ ستاره ما همین حالا هم لباس تیم های بزرگسالان را جمع می کند!

ساکت: بله ما این کار را می کنیم. لباس ها شسته و ضد عفونی می شوند. خیلی از کشورها این کار را می کنند

علی کریمی: (می خندد) من هم انگار ملی پوش نبودم! آقا نفرمایید. تازه چرا در فدراسیون 5 ستاره تان برای تیم بزرگسالان تان لباس می خرید؟

ساکت: ببینید نمی گذارید من حرف هایم را بزنم. آقای کریمی فقط سئوال های شان را می پرسد و نمی گذارد من جواب بدهم. شما شمرده بپرسید .

علی کریمی: من خیلی ریلکسم. وع صحبت کردنم این طوری است. اگر باور ندارید می توانید مردم را بیاورید روی ایر تا قضاوت کنند!

فردوسی پور: آقا قراردادهایی که بستید هم مشکل داشتند. برهان مبین ، جیووا ، کانون ایران نوین. قرارداد فروش بلیت ها را 35 درصد بود ، بعد شد 11 درصد.

ساکت: خب چطور این طوری شد؟

فردوسی پور: با فشار 90 و برنامه هایی که ما گذاشتیم این اتفاقات افتاد!

ساکت: نخیر ما این کار را سپردیم به باشگاه ها . خود باشگاه ها رفتند به این درصد رسیدند.

علی کریمی: جواب های ساکت برای من قانع کننده نیست. مردم حالا قضاوت می کنند.

فردوسی پور: این مصاحبه بازیکنان تیم جوانان است که گفتند لباس های شان را در فرودگاه از آنها گرفتند.

ساکت: این بازیکن خودش به ما زنگ زده و گفته کم لطفی کرده است!

علی کریمی: دودمان این بچه را به باد ندهید. مثل این ماجرای آقای خطیر که اخراج شد ، نشود. همین ماجرای آقایی که با دستیار کی روش بحث شان شد

ساکت: یکسری از انتقادها و پرسش ها را آقای کریمی مطرح می کند ولی ما خیلی متین جواب می دهیم. البته حق شکایت ما پابرجاست. آقای کریمی همین طور عصبی سئوال می پرسند.

علی کریمی: اتفاقا من خیلی ریلکس هستم . اگر بخواهید بزنید به همان خیابانی که گفتید من آنجا سئوال می پرسید ، بزنم خوب بلدم. سئوالم این است. سباستین ماجرایش چیست؟ چه مدرکی دارد؟ چرا مربی های ایرانی از تیم جدا شدند؟

ساکت: آقای تاج این ماجرای سباستین را تکذیب کردند. الان هم رابطه نکونام و کی روش استاد و شاگردی است. تازه از آزمون و محمدی بپرسید که وقتی مصدوم شدند ، کدام مربی ماند کنارشان و آنها را به تیم ملی رساند؟ همین سباستین بود.

علی کریمی: سباستین و بقیه دستیاران کی روش روزمزد هستند. کنعانی زادگان و بقیه که مصدوم بودند هر روز می روند تیم ملی که این ماجرای حقوق روزمزد اتفاق بیفتد.

ساکت: سرمربی کار بدی می کند که بهترین پلان را برای 50 بازیکنش را داشته است. بی انصافی است در حق کی روش که دارد برای تیم ملی تلاش می کند. این کار ناسپاسی است.
علی کریمی:فرافکنی نکنید آقای ساکت. مربی های ایرانی چرا اخراج شدند؟

ساکت: این ها اخراج نشدند. آقای کی روش تصمیم گرفتند دستیاران شان را تغییر دهند و این حق سرمربی است.

علی کریمی: پس چرا شما رفتید با یک مربی ایرانی برای یک ماه قرارداد بستید که در لهستان او را گرفتند و بعد سفارت اتریش استعلام کرد تا مشخص شود چه تخلفی اتفاق افتاده و آقای تاج اعلام کرد این آدم از موقعیت شغلی اش سواستفاده کرده است:

فردوسی پور: کی؟ چی ؟ چی شد؟

ساکت: شما دارید ذهن ها را علیه سرمربی تیم ملی که تیمش را با بهترین نتایج به جام جهانی برده است خدشه دار می کنید و این بی انصافی است.

علی کریمی: آقا چرا این فدراسیون ۵ ستاره نمی تواند با تیم های بزرگ بازی کند؟

ساکت: فوتبال بیزنس است. پول های بزرگ برایش جا به جا می شود. با همه مشکلاتی که شما هم می دانید و با ظرفیت اقتصادی که ما داشتیم توانستیم همه رقبای مان را انتخاب کنیم. کی روش از بازی با تیم های بزرگ نمی ترسد. ما همه حریفان را قراردادهایش را بستیم. اعلام هم کردیم.

من چون دیدم آقای علی کریمی از 40 میلیون تومان جریمه باشگاهش ناراحت و عصبی بودند ، از کمیته انضباطی پرسیدم و دیدیم که چون این باشگاه تکرار پرتاب بطری یا موارد اینچنینی داشته ، جریمه شده است. شما امروز رفتید کمیته انضباطی و با شما که خیلی هم احترام نگه نداشتید ، در نهایت ادب پاسخ دادند. این ها مقرارت است آقای کریمی. شما هم این قوانین را بخوایند .

*عادل فردوسی پور: کارلوس کی روش می خواهد بیاید روی خط.

*علی کریمی: ایشان جواب مدرک مربیگری سباستین و ماجرای اخراج آقای خطیر را ندادند.

*ساکت: این یک موضوعی است توسط رئیس فدراسیون فوتبال دارد بررسی می شود و نباید این ها را توی جمع گفت. از این تصمیمات در باشگاه خود شما هم می گیرید.

علی کریمی: مدرک سباستین را نگفتید:من از کارش نمونه گفتم

فردوسی پور: سباستین مدرک فیتنس دارد.

علی کریمی: سه تا مربی فیتنس برای یک تیم؟ زیاد نیست؟

ساکت: هر مربی متدولوژی خودش را دارد. درباره کسی حرف می زنید که بهترین نتایج را گرفته و با بهترین عملکرد تیمش را برده جام جهانی!

علی کریمی: یعنی برای این همه پولی که دادید می خواستید نروید جام جهانی؟

ساکت: چند تا تیم نرفته بالا؟

علی کریمی: ایتالیا هم نرفته ولی او از کجا رفته است؟

ساکت: این هزینه ای که شده است ، نتیجه به همراه داشته .

علی کریمی: کی روش مربی من بوده و زرنگ بوده و قرارداد خوبی بسته است. او هر بازی پاداش گرفته و ده درصد از قرارداد صعود را هم که جدا گرفته است!

ساکت: قرارداد ایشان محرمانه است. شما قرارداد را از یک کانالی دارید که قانونی و درست نیست. شما دارید تیم ملی را تقطئه می کنید. ما باید سپاسگزار ایشان باشیم

علی کریمی: آقا فقط مانده است که تاج استعفا بدهد و کی روش بشود رئیس فدراسیون فوتبال.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کریمی اگه مردی ووجود داری بابت گند کاری پرسپولیس وطارمی چرا جلو نیفتادی تا مبارزه کنی چون از طرفدارهای پرسپولیس میترسی وخودتو پشت طرفدارهای پرسپولیس قایم کردی ودرحدی هم نیستی درباره مربی بزرگی مثل کیروش نظر بدی اون کجا توکجا برای مربی گریش توکشورهای دیگه سردست میشکونن اما توچی فقط حرافی میکنی حدخودتو بدون وراستی اگه مبارز راستین هستی دوگر مورد خرید اوکراینیهای پرسپولیس که برانکو

      پاسخ ها

      • فوتبال دوست

        مغز فندوقیت واقعیت های آقای کریمی این مرد بزرگ فوتبال و نمیفهمه. به خودت فشار نیار بی نام و نشان

      • بدون نام

        من نمیدونم شما چرا این همه احمقین..... این بزرگمرد تو یه برنامه دوساعته شروع کرده که فساد تو فدراسیون فوتبال رو بررسی کنه و دستشونو رو کنه بعد یه عده میان تعصبی حرف میزنن که چرا فساد پرسپولیس نگفتی ،چرا فساد استقلال رو نگفتی ،چرا فلان.....شما کمک کنید این فاسدای فدراسیون امثال ساکت تاج کفاشیان و دارودستشون رو زمین بزنه بعد حرف از آبی و قرمز بزنید....واقعا که ...خوب پشت هموطنتون درومدید که یه اجنبی که حاضر نیست یه مربی ایرانی دستیارش باشه بیاد به اسطوره یه مملکت توهین کنه....متاسفم براتون

      • هدهد

        برنده واقعی مناظره دیشب عادل فردوسی پور بود
        چون با آوردن کریمی به همه مردم ایران نشون داد که واقعا الکی کریمی رو گنده کردند و جز هوچی بازی و بی سند و مدرک حرف زدن هیچی نداره
        و انتقام کار بدش را با برنمامه نود از کریمی گرفت

      • ندای حق

        (خواهش میکنم این مطلب رو بخونید و نظر بدین)سالانه کشور هایی که فوتبال حرفه ای یا در مسیر حررفه ای شدن هستند دارند میلیاردها دلار خرج فوتبال میکنند تا به جام جهانی صعود کنند و در پایان هم بسیاری از انها با کلی مخارج سنگین نمیتونند به هدفشون برسند . انوقت کشور ما که با کمبود شدید امکانات ورزشی و میادین فوتبال رو به رو هست یا به جام جهانی صعود نمیکردیم یا با فشار روانی و درماندگی. تا به حال در این چند سالی که کیروش به فوتبال ما ورود پیدا کرده دقت کرده اید که چه سبک زیبایی به فوتبال داده و کلاس کاری ما رو به یک مدل جهانی تبدیل کرده انهم با چنین محدودیت های امکاناتی که در کشور وجود داشت.یادتون نرفته که دفاع تیم ملی چقدر سست و ضعیف بود
        چند سال پیش اقای عزیزی و چند نفر دیگه شروع کردن به نقد و کوبیدن سرمربی تیم ملی میتونید مناظرشون رو ببینید ولی چند ماه بعد به اشتباهشون پی بردن و عذر خواهی کردند
        و حالا هم نوبت رسیده به اقای کریمی (که حتما مناظرش رو دیدین) ایا به حالت بیان مطالب و وضعیت فیزیکیش دقت کردید ؟اصولا ادمها زمانی اینچنین صحبت میکنند که واسه جنگ امده باشن نه صحبت .با هر سوالش انگار میخاست به طرف مقابل حمله کنه و دبیر فدراسون هم با متانت میگفت مدارک خودتون رو ارایه کنید.
        و با رقتار و بیان انسان هست که میزان در ک و فهم ادم مشخص میشه .
        وقتی که با شتاب زدگی اقای کریمی راجب مرخصی های اقای کیروش پرسید دبیر فدراسیون گفت او حتی در زمانهایی که شما نامشو مرخصی میزارین در حال برسی تعداد زیاد بازیکنهایی هست که در خارج از ایران بازی میکنند.اگه خاطرتون باشه قوچان نزاد یک بازیکن ناشناخته ای بود و توسط کیروش و کادرش شناسایی و به تیم ملی دعوت شد
        چقدر این بازیکن به تیم ملی ما خدمت کرد؟؟؟؟؟
        منصوریان و چند مربی ایرانی دیگه زیر نظر کیروش کار میکردند برید و از انها دلیل جداییشون رو از تیم ملی جویا بشید اونها خودشون خواهان جدایی بودن . نه این که سرمربی مخالف حضور اونها باشه . مطمعا باشید کریمی هم مستثنیٰ نبوده
        در مورد مدارک مربی گری کادر فنی هم که حرف به میون اوردن اینا بگم که اهالی فوتبال ایران میدونن در فوتبال حرفه ای اروپا برا یکی دو درصد از مدارک مربیان ما ازش قایل هستند
        چون اکثرا مربیانمون یه مدرک سوری دارن و به همین اقای کریمی بگین ببینه که در خارج از ایران در فوتبال حرفه ای چه کشوری حاضره هدایت تیمشو به ایشون بده که با حالت عصبی تیم ملی رو نقد میکنه
        شاید علت حمایت از دید گاههای کریمی به خاطر تعصب هم وطن بودت ایشون باشه که فکر میکنید فوتبالیست بزرگی هستند بزرگی هستند ولی بدونید او کمتر 5در صد فوتبالشو تو باشگاه مطرح بازی کرد و اگه روشن فکر باشد در مقابل بازیکنان مطرح جهان اصلا به چشم نمیاد و سواد و قدرت بیان چندانی نداره
        پس ملت عزیز نزارید این حواشی ادمهایی از این دسته که شاید پشت کلامشون حسادت ها و تنگ نظریها باشه) تمرکز تیم ملی رو بر هم بزنند و شما رو از دیدن بازی های غرور امیز تیم ملی در جام جهانی بی بهره کنند
        یاحق
        منتظر نظراتتون هستم

      • بدون نام

        به نظرم کلا فوتبال رو جمعش کنند بهتره.چه معنی داره این همه فساد و سر و صدا بخاطر یه توپ بازی .از این طرف هر کس که شلوغ کنه و بزنه زیر میز از طرف مردم جوگیر ایران به مقام قهرمانی نائل میشه مثل این علی کریمی هوچی و بیسواد و بساز بفروش!!!

      • پسری از دیار کورش

        ببین علی کریمی یکی از بزرگترین اسطوره های کشورما بوده ومحبوبیت زیادی تو قلب هر ایرانی داره کیروش سگ کی باشه که واق واق کنه اینجا کیروش خودشو مث دستانداز انداخته وسط هیچ کس حق اهنت وبه ایرانی و نداره حالا هر خری نمیخواد باشه مردک کروات بی اصل و نسب اومده برای ماو سرزمین ما اسطورمون تصمیم گیری میکنه ما اعقده رقتن بجام جهانی نباید کورمون کنه که زحمات کریمی وبقیه رو به باد بدیم امروز کیروش به علی کریمی اهانت کرد فردا هر خارجی بی اصلی پاشد میخواد به شرف ایرانی اهانک کنه انقد تیم ملی تیم ملیم نکنین اصل و نسب وشرف ایرانی چیزی نیست که بخواد با واق واق سگان بی اصل و نسب خورد بشه وما بخاطر تیم ملی به کیروش چیزی نگیم تا بقه سگا هم دهنشون برای اهانت به ایرانی باز شه و واق واق کنن

    • مینا

      بزدل اون تو هستی خارجی.هرکی هم باشی اجازه توهین به یک ایرانی نداری.هیسسسسس

      پاسخ ها

      • hamed

        هیییییسسسسس براش کنه باید بهش بگی خفه شو موزامبیکی

      • فرزند ایران

        مثل اینکه کیروش ملیارد ها تومن پولهای ایران بهش چسبیده که به خودش اجازه توهین به یک هموطن و اسطوره فوتبال ملی آقا علی کریمی میده، کیروش شما بیجا کردین به یک ایرانی توهین کنی شما دار و ندارت همش از ایرانه ولی خیانت کردی و خراب کردی

      • آریا

        بزدل خودتی مرتیکه مالخور، نمک میخوری و نمک دان میشکنی

      • TNT2

        میبینم فک و فامیل کریمی همه جمعن افرین

      • جواب به TNT2

        نخیر شما عینکتو نزدی اشتباه میبینی، اینها که جمعن وطن پرستای ایرانی و باغیرت و شجاع هستن، وشما یک اجنبی پرست خاعن بیش نیستی برو شرم کن اگر از یک خارجی که به هموطنت توهین کرده حمایت کنی، کیروش اینهمه پول ایران رو خورده آخرشم اینجوری نمکدان میشکنه

      • پ ع

        سلام مینا جون خوبی

      • مسعود

        كي روش اينو گفته لطفا درست قضاوت كنيد :" وفاداری و نیاز. مطئنا وفاداری و نیاز، یک چیز نیستند. متاسفم برای کسانی که وقتی نیازشان تغییر می کند، وفاداری شان هم دچار تغییر می شود. بیایید برای یک مبارزه کثیف دیگر آماده شویم."
        با دقت بخون مينا خانم لطفا جو نگيردتون

      • بدون نام

        واقعا هیسسسسس

    • hamed

      بزدل تویی آقای کی‌روش نه آقای کریمی
      من یه استقلالی می ولی قرار نیست یه اجنبی بیاد به کریمی حرف مفت بزنه

    • بدون نام

      ببخشید کریمی تمام حرفاش تو مصاحبه های اخیرش رو ثابت کرد که پرید برا سباستین؟ ادبیات اقای کیروش در مورد کریمی درست نیست واقای کریمی هم به نظر میاد از روی شنیده هاش اومد تو مناظره نه مدرک معتبر بخاطر همین هم بازنده مناظره بود من نشستم تا بردن قاطعانه جادوگر رو تو مناظره ببینم که متاسفانه برعکس شد حداقعل از عادل کمک میگرفتی بابا.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کریمی تمام حرفهاش با مدرک معتبر و حقیقی بود، اما متاسفانه کیروش پرستای نادون نمیتونن حرفهای واقعی و افشاگری های علی کریمی نمیتونن ببینن برای همین نظرات کذب و علیه جادوگر فوتبال ایران یعنی آقا علی کریمی میگن، اما

      • بدون نام

        خاک برسرت نفهم ادمی که خودش را به خواب زده است بیدار کردنش سخت است

      • بدون نام

        یک مثبت اشتباه دادم
        صد تا منفی

    • بدون نام

      کار به جایی رسیده که یه بیگانه تو کشور خودمون به هم وطن خودمون اهانت میکنه میگه بزدل!!! ای غریبه پرستای...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این پرسپولیسی هایی که کریمی کریمی میکنند مگه نه اینکه اسطورتون جناب علی پروین چند روز پیش به کریمی گفت خیلی تند میری و لحن کلامت درست نیست؟

    • بدون نام

      احساس میکنم عادل این کلمرو اشتباه ترجمه کرد ...چون واقعا این کالمه به جادوگر این روزا نمیخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بینم بابا چرند نگو، عادل خودش مترجم زبان انگلیسی هست، بعدشم به فرض که بزدل رو اشتباه ترجمه کرد ولی بازهم تمام حرفهای اون خارجی کثیف توهین به آقا علی کریمی بود، لعنت به اجنبی پرستا که نمیخوان از چاپلوسی خارجیای بوگندو دست بردارن

      • بدون نام

        برو بینم بابا چرند نگو، عادل خودش مترجم زبان انگلیسی هست، بعدشم به فرض که بزدل رو اشتباه ترجمه کرد ولی بازهم تمام حرفهای اون خارجی کثیف توهین به آقا علی کریمی بود، لعنت به اجنبی پرستا که نمیخوان از چاپلوسی خارجیای بوگندو دست بردارن

    • یاسین

      چقدر ما بدبخت شدیم یکی خارجی بیاد به بازیکن که سالها برای این تیم ملی افتخار آورده توهین کنه اونم تو 80میلیون ایرانی.بز دل اون تاج و ساکت و توهستی.لطفا هیسسسس

      پاسخ ها

      • فرهاد

        من کاری به کیروش و کریمی ندارم.
        ولی کدوم افتخار؟؟؟؟؟
        مگر ما تو این 30 سال افتخاری هم تو فوتبال داشتیم؟
        یا حضور در بایرن که فقط چند بازی بیشتر نکرد و مصدوم بود رو میگی؟

    • حسین

      کریمی رو میخوری

      پاسخ ها

      • دارا زهروند

        سلام به همه ورزشکاران تیم ملی بلخص اقای کریمی من واقعا متعصفام برای کیروش وهمدستان دزد اقایان تاج وغیره که امثال کریمیها اینها را بالا اوردند حالا هم به اینها بی احترامی میکنند ننگتان باد

    • بدون نام

      دقیقا درست گفتی.... کی روش پول پرست و بی اخلاق... هیچ جامی هم نیورده ادعاشم میشه!!

    • مهدی

      خیلی جالبه که ی کسی مث کیروش که تنها افتخاری که برا ما اورده دفاع اتوبوسیه،اونم نه جلو تیمای قوی بلکه درمقابل تمام تیما حتی هند هم بیاد ۱۱ نفره دفاع میکنیم ،بعدشم تو جام ملتها هم که حذف شدیم من میخوام بدونم این اقا که جزو گرانترین مربیان جام جهانی به چه حقی به اسطوره این مملکت توهین میکنه؟دراین فدراسیون رو باید لجن گرفت که شده مستعمره کیروش،اینا که عرضه ندارن ی مربی رو کنترل کنن اونوقت مردم انتظار دارن تو میزبانی لیگ قهرمانان اسیا اینا حق مارو از اسیا بگیرن،ننگ بر اجنبی پرستی،ننگ برتاج و دار ودسته اش که این فوتبال رو به گند کشیدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خجالت چیزی خوبیه یه آشغالو روسرمون حلواحلوامیکنیم آخه کیروش چ خدمت به فوتبال ایران کرده کثافت لعنتی به خودش میده به هم وطن مون توهین کنه برن گمشن دوروی کثیفیه کیروش

    • a.sh

      بزدل خودتی، بزدل تو هستی که همه چیزو پنهان میکنی
      ساکت شو بزدل،
      حق ندادی به بزرگان فوتبال ایران توهین کنی.

    • عباس غنیمتی

      ایران مهد دلیران و نامداران هست
      بزدل اونیه که پشت پرده حرف میزنه
      شهدای ما جلوی توپ و تانک ایستادن و امروز درود به شرف کریمی و مایلی کهن ها که جلوی اجنبی .بی نزاکت ایستادن
      لطفا مسئولین این بی ادبی کی روش را بی پاسخ نگذارند

    • علی

      ایولابه میناجان دقیقامنم موافقم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        وسط این همه کامنت این مینا جانتو کجای دلم بذارم بستنی قیفی خور

    • بدون نام

      آشغالهای فوتبال ایران تاج ساکت و کیروش بزدل

    • a.sh

      بزدل خوتی
      چه فکر کردی؟؟؟؟
      فکر کردی تیم ملی ایران را رسوندی جام جهانی، اجازه هر توهینی را داری؟
      تو هم مثل علی کریمی بیا پخش زنده صحبت کن تا مردم نظر بدن
      ساااااااااکتتتتتت باش کیروش

    • لعنت به بیگانه پرستت

      مثل اینکه کیروش ملیارد ها تومن پولهای ایران حسابی بهش چسبیده که به خودش اجازه توهین به یک هموطن و اسطوره فوتبال ملی آقا علی کریمی رو میده، شما بیجا کردین که به یک ایرانی آنهم در ایران توهین کردی،خارجی تو دار و ندارت همش از ایرانه ولی خیانت کردی و خراب کردی آقای کیروش حد و احترام خودت را نگه دار

    • بدون نام

      ببین چقدر به این کیروش رو دادیم انقد پررو شده
      بخدا چند وقت دیگه به ایران حکومت میکنه...

    • هلنا

      خفه شو مگه تو کیه هستی به آقای کریمی توهین میکنی ؟فکر میکنی همه مثل امثال تاج....هستن علی کریمی محبوب دلهاست

    • بدون نام

      کریمی خودش روتحقیرکردورفت چون حرفاش هیچ کدوم درست نبود

      پاسخ ها

      • لعنت به خارجی پرست وطن فروش

        کیروش با اون حرفهای زشت و بیتربیتی فقط خودش را تحقیر و رسوا کرد، کریمی تمام حرفهاش حقیقی و درست بودن، کیروش صدها ملیارد پول ملت ایران رو خورده الان به اسطوره ملت ایران خیلی بیجا کرده که توهین میکنه

      • موسوی

        واقعیت اینه که خیلی خیلی فساد تو فوتبال هست ولی اثباتش سخته ،از قبل میدونستم کار اقای کریمی سخته، به طور مثال اون سال که آقای قهرمانی بازی پرسپولیس و سپاهان سوت زد،برا همه میام شد داور مشکل داشت ولی اثبات قضیه سخت بود .

      • موسوی

        دوست عزیز چه تخقیری!!!انتظار نداشته باش همون حرکت اول همه چی فاش بشه.تازه اول راهه

    • بدون نام

      تو به شخص علی کریمی نگفتی بزدل به اسطوره یک ملت گفتی بزدل این بخشودنی نیست

      پاسخ ها

      • موسوی

        آقای کی روش ۶ سال علنا به همه ایرانی ها توهین میکنه ،ی بار برخورد شد !!!؟قول میدم بعد بازنشستگی و از فوتبال ایران رفت،پاش از ایران بیرون بده به رئیس فدراسیون و دار و دسته اش هم توهین میکنه.اسیاب به نوبت

    • بدون فکر

      قطعا ما منتظر جواب شما هستیم اقای کیروش ...واز این فضا استقبال میکنیم منتها این بار .. مارو سوسمار جلوت نیست ... اینی که میبینی خوده شیره ...

    • فوتبالدوست

      #ما_همه_علی_کریمی_هستیم
      #علی_کریمی_تنها_نیست

      پاسخ ها

      • TNT2

        اره تو و کریمی باهم تنها هستین بعدم از بقیه مایه نزار

      • بدون نام

        درود بر کریمی

      • موسوی

        چهل میلیون پرسپولیسی پشتت هستن دوست عزیز.

      • پ ع

        لعنت بر کریمی

      • بدون نام

        چون بزدلایی مث تو وجود دارن که تنهانTNT2

      • TNT2

        بزدل من هستم یا تو که وجود نداری حتی اسم بگذاری کاربر بعد م بزدل بودن صدتا شرف داره به بی چشم و رو بودن و نمک نشناس بودن

    • بهنام

      نخیراقای کی روش بزدل امثال تاج وساکت هستندکه تورواینقدرپرروکردند که هرچی لایق خودته روبه هموطنان مامیگی .یکی مردمثل کریمی هست که ازحق وناحق این فوتبال ایران دفاع کنه.درودبه شرفت کریمی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت به توی اجنبی پرست بیسواد کوهدن احمق امثال تو که از اجنبی پرستان هستین مغزتون اندازه فندق است بیشتر کشش ندارین درود بر شرف علی کریمی

    • حمزه

      بز دل امثال تاج و ساکت هستند که در مقابل تو از ترس هیچ حرفی نمی زنند

    • بدون نام

      علی کریمی حرف حق زد کی‌روش بزدل جرات نداره

    • یونس پرسپولیسی

      کیروش پشیمون میشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کریمی حرفات این بود بابا برو همه چیزرا
        خراب نکن.تو باهمه سرجنگ داری.
        اعصاب مصاب تعطیل ترابخدا دیگه بسه.
        تیم رشت بدبخت شد.

      • بدون نام

        پشیموووووووووووووووووون میشی بدجوووووور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! کی روش

      • iliya

        عجب اوضایی شده

      • بدون نام

        این کیروش با دکل همین بچه‌های ایران رفت بالا

    • سرخ

      اقایه كی روش من خودم طرفدارتم و دوست ندارم تو ب اسطوره فوتبالمون بگی بزدل بزدل خودتی ...

    • سرخ

      اقایه كی روش من خودم طرفدارتم و دوست ندارم تو ب اسطوره فوتبالمون بگی بزدل بزدل خودتی ...

    • TNT2

      اول فکر میکردم کریمی داره از حق فوتبال و مربیان و بازیکنان دربرابر فدراسیون دفاع میکنه اما دیدم که گیرداده بود به کیروش اونم وقتی خودش نیست..معلوم شد این اقا چون از تیم ملی به عنوان دستیار کنارش گذاشتن زورش اومده .اقای کریمی شما به کار سرمربی تیم ملی کاری نداشته باش اخه ادم عاقل چند ماه به جام جهانی مونده به خاطر عقده شخصی داری به تیم ملی تنش وارد میکنی

      پاسخ ها

      • افشین

        TNT2
        خودتم میدونی که اون کسایی که تنها و در اقلیتن امثال تو هستن.
        البته از آدمایی مث تو که حتی از حروف الفبای خودمون هم فرارین خیلی عجیب نیست که در خونه ی یه آشغال رو دست مونده ای مث کیروش که سالهاست کسی سراغشو نمیگیره دخیل ببنده. کیروشی که این روزا فقط گه گداری از زبون نوچه های کیروس پرستی مثل علی جوادی میشنویم از فلان کشور پیشنهاد داره که البته بعد کاشف به عمل میاد فقط در حد حرف بوده و صرفا به پروپاگاندای رسانه ای از طرف مافیای خودش دوستانش (تاج، کفاشیان، اسلامی، ساکت و چرت نامه ی خبر ورزشی)هستش.
        آدم واقعا متاسف میشه که خیلیا شعورشون انقدر پایینه.انقدر پایین که دیگه داره میرسه به نفت.
        کسایی که متوجه نیستن پشت اسم کیروشی که البته دیگه امروز در سطح مربیای دنیا حتی یه اسم هم نیست چه بلاهایی داره به سر فوتبال ایران میره و چه بی قانونیها و دزدیهایی که نمیشه.
        شک نکنید برای این دلال بی شخصیت موزامبیکی با اون طرز لباس پوشیدنش که دون شان یه آدم جنتلمن هستش هم جایی بهتر از ایران پیدا نمیشه.
        کجا بره بهتر از احمق آباد ما؟
        یکی از گرونترین مربیای ملی دنیا با بیش از دویست روز مرخصی سالانه.بدون اینکه کسی راجع به عملکردش ازش توضیحی بخواد.
        به راحتی به هرکسی که با رفتار زنندش همراهی نکنه توهین میکنه حتی اگه اون شخص یه بانوی تحصیلکرده ایرانی باشه به اسم خانم دکتر هراتی.
        بحث من اصلا حمایت یا تقابل با کریمی نیست که البته تموم حرفاش واقعیت بود. بازم به غیرت و شجاعت علی کریمی.
        منتها این روزا مدیرای بی لیاقت این مملکت همشون توی یه چیز اشتراک عمل دارن و با زبون بازی و شارلاتانیسم هرکسی حرفی بزنه ازش مدرک میخوان.
        یکی نیست بپرسه آخه کدوم احمقی برای کار خلاف قانون و سوء استفاده مالی مدرک با تعاریف خاص قضایی از خودش به جا میزاره؟

      • بدون نام

        عقده شخصی چیه بچه! خودتو به اون راه زدی! بنده خدا میگه اینهمه فساد و تقلب تو خوده فدراسیونه. چرا فدراسیون افسار خودشو داده دست ی مربی! اینکه فکو فامیل خودشو آورده سر کار کی روش اینکه اینهمه مرخصی میره اونم بنام آنالیز بچه های لیژیونر!!! حرف دل تمام مربیارو زد حرف دل مردمو زد. شما که معلوم نیست فازت چیه!

      • بدون نام

        دو سه تا نظر نوشتی همش شر بودن....

      • TNT2

        افشین
        اولا طومار ننویس دوم ادبیات تو نشون دهنده شخصیتته. .سوم بی چشم و رو هایی مثل تو هم زیاد نیستن که بیان درمورد کسی که تیم ملی کشورشون از نابودی کامل بیاره رده یک اسیا اونم سالها..به راحتی به جام جهانی سعود کنه .چهارم کیروش حکم مربی کریمی رو داره پس عجیب نیست تو هم مثل اون کریمی چنان نمک نشناس و بی ادب باشی که به مربی خودتم احترام نگذاری پنجم چقدر وقت گذاشتی به من معترض بشی و طومار بنویسی اونم با ادبیاتی که لایق خودته؟خخخخ بیکاری بد دردیه حداقل برو کتاب بخون

      • TNT2

        بعدم من منکر فساد در فدراسیون نیستم اما کریمی قرار بود درباره همون فساد فدراسیون حرف بزنه نه. اینکه بیاد بی دلیل به مربی تیم ملی ایراد بگیره که مثلا چرا درکنار خودش مربی ایرانی نگذاشته یا چرا فلانی رو کنارش گذاشته این دخالت در کار مربی تیم ملی اونم نزدیک جام جهانی هستش چطور منکر کارهایی که کیروش کرده میشید .مگه کیروش خودش از فساد در فدراسیون انتقاد نکرد و نمیکنه ؟مگه واسه همین بارها نمیخواست قرار دادشو فسخ کنه؟حرف من اصلا درباره فساد فدراسیون نیست که خودم قبول دارم که باند و باندبازیه حرف من تو هین و دخالت بی دلیل به مربی تیم ملی و کشوندنش به بحث فساد فدراسیونه اصلا دلیلی نداشت بیاد بگه این و چرا اورده یا اون و

      • افشین

        TNT2
        اولا سواد به مدرک نیست ولی محض اطلاع توی بی سواد بیشخصیت بنده فوق لیسانس حقوق جزا هستم و وقت سر خاروندن ندارم.اگه بخوای همین الان میتونم تو رو بخرم هدیه بدم به کیروش که کفشاشو براش لیس برنی. این جواب توهینایی که کردی.
        درثانی بنده با چندتا اندیشکده جامعه شناسی در ارتباطم و براشون مطلب میفرستم که لازمه ی این کار مطالعه ی روزانه و همیشگیه. پس لطف کن اورد نده که اصلا به امثال تو نمیاد چون از جمله هات و نوع تحلیلات مشخصه چقدر اهل فضلی!!!
        اتفاقا آخرین مطلبی که راجع بهش نوشتم و تحلیل کردم راجع به مولفه هایی هستش که برآیند و نتیجش میشه حرفای علی کریمی.
        فقط یادت باشه زیاد خودتو جدی نگیری چون تو و امثال آدمای بی شخصیتی مث تو عددی نیستین که من بخوام بهت اهمیت بدم. فقط نمیدونم چرا از آدمای خودگریز و الافی مث تو همینجوری بدم میاد.

      • افشین

        TNT2
        جون , عزیزم، لات مجازی تو که دیگرونو تشویق به مطالعه میکنی یه کم رو املات کار کن.
        سعود نه عزیزم صعود
        سعود از سعد میاد به معنای خوشبختی
        صعود یعنی بالا رفتن!!!
        اوکی؟؟؟؟؟

    • وحید

      من یه تاجی سرسختم ولی از علی کریمی حمایت میکنم و میگم کیروش که هیچی بزرگتر از اون هم بیاد نمیتونه به اسطوره کشورمون توهین کنه یعنی واقعا واسه فدراسیون و بخصوص ساکت که تو برنامه بود و جواب توهین به هموطنش رو نداد و بازم از اجنبی ها دفاع کرد اقای کیروش یادت نره قبل اینکه بیای ایران یه مربی معمولی بودی و همین بازیکنای با استعداد و تماشاگران با تعصب تورو گنده کرده پس حدواندازه خودتو بدون

      پاسخ ها

      • بینام

        من یک تاجی هستم ولی درود برغیرت علی کریمی باغیرتهای این مملکت همه پشت توهستن این اجنبی تا حالا ۲۰نفروعوض کرده تو جام جهانی نتایج تیم ملی مشخص میشه امیدوارم رییس فدراسیون هم عوض کنه

      • بینام

        من یک تاجی هستم ولی درود برغیرت علی کریمی باغیرتهای این مملکت همه پشت توهستن این اجنبی تا حالا ۲۰نفروعوض کرده تو جام جهانی نتایج تیم ملی مشخص میشه امیدوارم رییس فدراسیون هم عوض کنه

      • TNT2

        نمک نشناسی هم حدی داره فامیل کریمی

      • بدون نام

        برو بابا تاجی .تاج فروریخت.نطرت رابده
        بجای ششتایی چراتاج را نام می بری غیبت
        بده.

      • TNT2

        خخخخ بدبخت متوهم من نه استقلالیم نه پرسپولیسی بیچاره هنوز فرق تیم ملی با کل کل استقلالی پرسپولیسی و نمیفهمی هنوز فکرو شعورت نمیرسه که فقط پرسپولیس و استقلال تیمهای باشگاهی ایران نیستن

    • بدون نام

      من یک تاجی هستم ولی علی کریمی رو خیلی دوست دارمش باید افرین گفت به علی که داره این اصفهانیهای پول خور رشوه خور رو خراب میکنه همچنین این کیروش رو به خدا اگه یه ایرانی سرمربی تیم ملی بود بازم میرفتیم جام جهانی چون تو آسیا اکثر تیما تحلیل رفتن مثل ده سال پیش نیستن چرا پول مفت میدیم به این جور ادم بی شخصیت که ایرانهارو به خدا ادم حساب نمیکنه این کیروش به قول عادل تو مشهد بود چرا نرفت بازی پدیده و پارس جم رو ببینه چون اومده پول هنگفت بگیره و بهدش به ریشمون بخنده والسلام

      پاسخ ها

      • مصطفی

        پرسپولیسی تو غلط می کنی که خودت رو به نام یه تاجی معرفی می کنی . برو منافق

    • آرش عیدیوند

      کریمی رابخاطریکی ازبزرگان عرق ملیش دوس داریم .اماحرکتش وکل کل باکیرش وزدن اون اتهاما ت به اورا نمی پسندم واین قبیل کارهای اوموجب سبک کردن خودش میشودمردم کیرش دوس دارن وحق اوست که دستیارانش خودش انتخاب کند

    • بدون نام

      کریمی حق نداشت به کیروش توهین کنه کدوم مربی تا حالا این همه زحمت واسه تیم ملی کشید که برای حفظ منافع فوتبال ایران با همه درگیر بشه و سطح فوتبال ما رو که حتی داشت به تیم درجه 3 اسیا تبدیل میشد و به اینجا برسونه به کریمی چه مربوطه که سرمربی تیم ملی دستیارش کیه

      پاسخ ها

      • سیمبر

        اصلاتوباغ نیستی مث اینکه اول کیروش شروع کرد

    • ایذه

      خارجی کثیف مفت خور بزدل خودتی خارجی پولکی بزدل تاج بی اورزه که بی غیرته که اجازه میده یه گرگ صفتی مثل کی.ِ..توهین کنه به اسصوره فوتبالمون خاک برسرتون

    • جاسک

      اقای کی روش توهین به اسطورهای فوتبال یعنی توهین به تمام مردم ایران و این حرفت قاابل بخشش نیس .... تو کی سالیانه نصف بودجه کشور به جیب میزنی حرف دهنتو بفهم .

      پاسخ ها

      • فرشاد

        اسطوره ؟؟؟؟؟ منظورت با کی بود ؟؟ برو تاریخچه ی فوتبال کریمی رو بخون ببین چه افتخاری آورده که بهش میگید اسطوره ؟؟؟ اون هیچی نیست.

    • بدون نام

      بزدل خودتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا سولاخ

    • رضا

      اقای کیروش خیلی کوچکتر از ان هستی که به اسطوره ما توهین کنی تو خودت کی هستی که به هم وطن ما توهین میکنی اقای تاج مقیر تو هستی انقدر کیروش از شما داره که نمیتونی جلوش حرف بزنی

    • ناشناس

      چیزی که دیده میشه تو این محیط :بعضا آدمای جوگیر و شخصیت هایی که از نظر روان شناختی اصلا به بلوغ نرسیدن
      قشنگ دنبال یه موج حرکت میکنن! الانم موج، موج توهین نکردن به یه ایرانی هست! چشممون بسته هستو دهنمون باز! و فقط با صدای بلند این جمله رو تکرار میکنیم :حق نداری به ایرانی توهین کنی!
      فقط موندم وقتی یه سری از آدما توی همین خونه، به شعورمون توهین میکنن چرا ساکتیم!؟
      اونموقع موجی نیست؟!

      پاسخ ها

      • مسعود

        احسنت به كامنتي كه گذاشتين بالاخره يكي پيدا شد كه حرف درست و حسابي بزنه

      • جواب به خارجی پرست بیغیرت

        این موج نیست این واقعیته ،این شما هستی که چسبیدی به دم یه خارجی که پولهای ایران رو خورده و داری ازش دفاع میکنی با کمال بیغیرتی و وطن فروشی

    • بدون نام

      كریمی فوق العاده آدم بی ادب و بی نزاكتیه...حتی اگه حرفاشم درست باشه بی ادبیش باعث میشه محكوم بشه

      پاسخ ها

      • ب

        مسئولین که با ادب وخوش رویی جواب گو نیستند

    • سید محمود حسینی برنتی

      سلام دلمون رو خوش کردیم به جام جهانی رفتیم! به چه قیمتی؟ یه فرد خارجی چون مربی تیم ملی هست، هرچه از دهنش در بیاد ، به هموطن ما بگه؟ جدای از اینکه چه زد و بند های پشت سر قرار دادش هست؟ برای مدیران نالایق فدراسیون فوتبال متاسفم دیشب تا صبح امروز برنامه نود را نگاه کردیم.مدیر فدراسیون فوتبال فقط با کلمات بازی می کرد،

    • بدون نام

      هرجاحرف حق بزنن مردم حمایت میکنند.کریمی حق داره .معلوم نیس توفوتبال ایران چیاداره میگذره.علی کریمی هم میتونس سکوت کنه مثل خیلیا.ولی داره بخاطرفوتبال سالم میجنگه.حمایتش کنید.حتی استقلالیام تشویقش میکنن.من نمیدونم حرف حساب بعضیاچیه ک طرف بقیرو میگیرن.

    • پ ع

      کریمی اونقد استرس داشت که شونه اش تیک می زد
      اوند ساکت رو دیدی استوار و با صلابت و بدون استرس
      در مورد اخراج اون خانم کارمند باید بگم
      که چون به کریمی اطلاعات رو می رسوتد اخراج شد دادا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کریمی چون با یک باند فاسد تک وتنها داره میجنگه از روی غیرت رگ گردنش بیرون میزنه و بدنش میلرزه. این چیزارو آدمای بی غیرتی مثل ساکت و تاج و امثال تو نمیفمین

    • بدون نام

      وااااای مگه بهتر از علی کریمی هم داریم خدا

    • بدون نام

      کی روش رو پرتش کنید بیرون از این مملکت

      کی روش جاسوس انگلیس هستش

      دستیار فرگوسن بوده و فوتبال ما رو نابود کرده چون با بازیکن های خارجی توی تیم ملی نتیجه می گیره این چه فایده ای داره؟ منم بلدم برم قوچان نژاد و دژاگه رو بیارم گل بزنن

      اگر مردی از بازیکن های بومی استفاده کن

    • زمند

      تو صفحه فیس بوکش هم نوشته این متنو واقعا جای تاسف داره که به اسطوره ملی توهین میکنه .... حالا ببینم کمیته انضباطی که اینقدر از اقتدارش صحبت میکرد آقای ساکت جرائت احضارشو داره یا حالا حالا ما باید باج بدیم ب کیروش به خاطر صعود به جام جهانی.!!!!!

    • مسعود

      كي روش اينو گفته لطفا درست قضاوت كنيد :" وفاداری و نیاز. مطئنا وفاداری و نیاز، یک چیز نیستند. متاسفم برای کسانی که وقتی نیازشان تغییر می کند، وفاداری شان هم دچار تغییر می شود. بیایید برای یک مبارزه کثیف دیگر آماده شویم."
      بنده خودم پرسپوليسيم ولي خدا وكيلي علي كريمي بارها و بارها نشون داده ثبات فكري نداره و هر روز يه حالي داره . فدراسيوني ها بدن - مالك تيم نفت بده - داوري بده - كمك داوري بده - سپيد رودي ها بدن و ...... بابا مشكل يه جاي ديگست الانم فوري طبق معمول يه عده هموطن و جو ميگره كه به به اسطوره توهين كرده تو رو به خدا بگذاريد يه بار هم شده تيم ملي تو آرامش بره جام جهاني .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسعود حقوقت و از این فدراسیون کثیف می گیری دادا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      زنده باد آقای کریمی واقعا فدراسیون فوتبال شفاف نیست مثل بقیه ارگانهای مملکت انگار با چسب چسبیدن به صندلی فوشم بدی نمیرن

    • بدون نام

      هر بار پیش از جام جهانی برای تیم ملی حاشیه درست می شه
      هر بار از دفعه پیش موذیانه و مزورانه تر
      اینبار با بدجنسی علی کریمی ساده دل را بر علیه تیم ملی و مربی اش شوراندند.
      شاید همان کسانی که دوست نداشتند تیم ملی با ایوویچ به جام جهانی بره دارند شانسشون را امتحان می کنند که کیروش را از تیم ملی جدا کنند.
      دقت کنید دعوای علی کریمی با نود و فردوسی پور به دعوای کریمی با کیروش تبدیل شد .

    • یسنا

      در این زمانهاجنبی پرستی و پس زدن هموطن مد شده است اقای کریمی هر شخصیتی داشته باشد خوشبختانه بزدل و ترسو نیست و همیشه حرفهایش بدون کم و کاست میزند درود بر او و لعنت بر کسانی که پول این ملت را پایمال و حق مردم زایل میکنند درود بر شرفت جادوگر

    • بدون نام

      معمولا کشورهای پیشرفته باشگاههای قوی و منظم دارند که همگی خصوصی بوده و از بوجه عمومی ارتزاق نمیکنند ولی کشورهای جهان سوم بدلیل ایجاد حس کاذب قهرمان پروری مقادیر زیادی از پول دولتی را صرف تیم ملی میکنند اصلا اگر تیم ملی قهرمان جام جهانی هم بشود چه اتفاقی میافتد فوقش مردم یکی دو روز خوشحال میشوند . فدراسیون نتیجه میخواهد و کی روش تا الان موفقتر از بقیه بوده . مارادونا بهترین فوتبالیست بود ولی مربی خوبی نشد علی کریمی حق خودش را از فوتبال گرفته و این رفتار های بچه گانه در شان یک مربی نیست.

    • بدون نام

      زنده باد علی کریمی قهرمان ملی مردم ایران عزیز
      مرگ بر اجنبی های وقیح و مزدور و حامیان اجنبی پرست دزد و غارتگرو پست فطرتشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این همه بی ادبی و بی فرهنگی رو چطوری تو خودت جمع کردی هموطن؟

    • کوروش. شیری.

      نامرد خودتی با اون کیروش دزد نفرهفتم شده ازنظر پول گرفتن توجهان حتی سرمربی ارژانتین ایتالیا بلژیک لهستان فرانسه کمتر ازکیروش گرفتن. کجای دنیا سرمربی قرارداد میبنده واسه لباس تیم چون پورسانت خوبی گیرش اومد. چرا باتیمهای قدر مثل برزیل و فرانسه بازی نمیکنه؟چون تو رنکینگ میاد پایین وقتی باخت بیاره. هرکس مربی ایران بود حتی فیروز کریمی این دوره تیم راحت میرفت جام جهانی. وقتی یه اجنبی این همه امرو نهی میکنه تو ایران. بروید بمیرید که اجنبی ها براتون تصمیم میگیرن چطور بخوابید پیش خانواده تون چطور برین سرکار وغیره. کیروش چرا دنبال کاربانکداریه. پول بلیط پروازش سالی صدبلیت از جیب امثال ماست .اقای بیسواد ازکیروش پول پرست حمایت نکن. مگه یادت رفت پارسال تو استخر زد توگوش پیرمرد. چقد تو این هفت سال توهین کرد به ایرانی ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تیمهای قدر نمیان با ما بازی کنند اینو بفهمید

    • نسترن

      درودبر علی کریمی باغیرت که حرف حق رومیزنه متاسفانه کسی هم پشتش نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم همیشه پشت کسی هستند که حرف حق میزنه

    • بدون نام

      ساندیس خور هستند اینها

    • بدون نام

      فدراسیون فوتبال فاسد!!!

    • بدون نام

      اینهمه پول بگیره ولی تو جام جهانی هیچ کاری نتونه بکنه چه فایده داره.تیمی که نتونه مقابل تیم های بزرگ دیگه کاری انجام بده همون بهتر که نره جام جهانی.۱۱ نفر گذاشته دفاع مساوی میکنه میگه نتیجه غرور آفرین گرفتیم.جام جهانی قبلی مقابل بوسنی یکم بازیکنها رو از دفاع دراورد سه گل خورد

    • محمدحاجتی شیمنی

      سلام.به نظرمن علی کریمی آلت دست عده ای سود جوشده که جلوش انداختن تاازمحبوبیتش استفاده کنن وبه اهداف خودشون نگاه کنن.آقای کریمی واقعان اگردقت کردین دیشب یه کله سرش توگوشی بود وحرفای آقایان ایکسو منعکس میکرد شاید خودش هم روحش ازاین چیزا خبرنداشت راست یادروغ داشت حرفا روانتقال میداد.واقعان منم جاآقای ساکت بودن چیزی برا گفتن نداشتم که این چرت پرتا رو راست یادروغ کیه داره میفرسته براکریمی .بعدش هم کیروش تادیروز میگفتیم ازایرانی ها ایرانی تره بااون تعصبی که نشون میداد بااون مچبندباپرچم ایرانیش حالاشده اجنبی. آقای کریمی میشه بگین یه زره درمورد دزدی هایی که توباشگاه پرسپولیس افتاده میشه بگی چرا طارمی اون بلاهارو سرپرسپولیس اورد بعدشم رفت میشه درمورد آقای هدایتی که شمانوکریشو میکنی وجریان های خودتو دایی وخیلی های دیگه مردمو روشن کنی مطمعنم پشیمانیت راخواهم دید.

    • ی محمدرضا

      اون وقتی همین شماهایی که به عابدزاده وعلی دایی بدترین وزشترین الفظ نسبت میدادین وهمین اقا که این روزها منجی فوتبال شده تمام افتخارات علی دایی وگلهای زدهاش درتیم ملی وباشگاهی به تمسخر گرفته بود توهین نبودبه اسطوره فوتبال دایی نمیدونم این اقا چی میخواد توکه گرفتی حق خودتو از فوتبال یقین داشته باشید یه. مافیا پشت این قضایاهست خودشم خبرنداره بعدها توچه چالشی گرفتار میشه مگه نکونام وامثالش زبان ندارن که شما شدی وکیل وصی دیگران اقای کریمی این حال خوش اینروزهای فوتبال ملی رو خراب نکن مطمن باش کیروش برهدباز دوباره برای بردن تیمهای درجه دووسه اسیا به مشکل میخوریم نمونه اش دیروز ذوب اهن تادقیقه۷۳ با یک بازی منطقی حتی بامالکیت بیشتردر نیمه اول برنده بود وبابیرون اوردن دوبازیکن کلیدی همه چیزو ازدست داد یعنی مربی های ما درلحظات حساس بازی خوانی ندارن اووووووه بماند یاحق حال خوش فوتبال ملی رو خراب نکنید یاحق

    • رویا

      همیشه آدم واسه حرفاش مدرک نداره چون مدرک هارو پاک میکنن ولی از یه جایی باید شروع بشه چه چه شنیده ها درست باشه چه اشتباه... تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

    • بدون نام

      فدراسیون بی عرضه ما خیلی دیگه به این اجنبی رو داده بخیلی راحت ه اسطوره کشورمان بگه بزدل.عاقبتش رو هم میبینیم که کارلوس کیروش هیچ گلی به سرفوتبال ما نمیاره.

    • ی محمدرضا

      باشه خواهیم دید وقتی تیم ملی روازهمپاشیده کردن شبدرازو قلندر بیدار یاعلی

    • مجید

      من واقعا متاسفم واسه دوستانی که از کیروش دفاع میکنند.
      واقعا اگه یک نفر تو این فوتبال باشه که همیشه طرف مردم بوده و حرف حق رو زده علی کریمی بوده.
      کیروش تو این 7 سالی که ایران بوده نشون داده که هیچ احترامی برای ایرانی قائل نیست و بارها توهین هاش رو به افراد نختلف دیدیم
      کیروش به لون پهنه که پول ایران و باج دادن روسای ما هار ترش کرده.
      متاسفم برای این فوتبال

    • یک استقلالی

      درود بر کریمی باشرف

    • بدون نام

      علی کریمی یکی از اسطوره های فوتبال ماست
      کیروش هم به فوتبال ایران واقعا خدمت کرده پول گرفته نوش جونش حداقل کار درست کرده
      اینقد صفر و صدی نباشیم دو نفر بهم پریدن همه میدونن فوتبال ما پر از فساده مثل باقی چیزامون احتیاج به مدرکم نداره که علی اقا بیاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیروش هیچ خدمتی به فوتبال ایران نکرده بجز فحاشی و توهین به ایرانیا و خوردن ملیارد ها تومن ثروت ایران و دفاع اتوبوسی در مقابل تیمهای ضعیف

    • هستی

      آقای کریمی،این دعوا ها در آستانه ی جام جهانی چیزی جز شکست تیم ملی را در پی نداره.به شخصه کی روش بزرگ رو از شما ایرانی تر میدونم

      پاسخ ها

      • لعنت به بیگانه پرستت خائن

        کیروش رو ایرانی تر میدونی چونکه یه اجنبی پرست کثیف و بی غیرت هستی که هموطنت هیچ ارزشی واست نداره و خیانت تو رگهاته، کیروش پول پرست به جز دفاع اتوبوسی چه کاری دیگه واسه تیم ملی کرده ؟

    • پرسپولیسی

      کیروش در حدی نیست که بخواد به ایرانی ها تهمت بزنه میلیارد میلیارد پول میگیره که موفقیت برا ایران بیاره که زیر پای هر شخص ایرانی رو لیس بزنه نه اینجوری تهمت بزنه.مهدی تاج هم عرضه هیچ کاری نداره فقط داره پول پارو میکنه وقتی تاج اجازه میده کیروش اینجوری گنده گوزی بکنه قبر خودشو دارو دستشو میکنه

    • پرسپولیسی

      تیم ایران با کیروش بدون کیروش امسال تو جام جهانی نتیجه نمیگیره پس از الان تقصیرهارو گردن کریمی نندازید پاچه خوارهای کیروش

    • پرسپولیسی

      استقلالی های که میگفتن فدراسیون پرسپولیسیه الان چرا ساکت شدن بخدا فدراسیون نه پرسپولیسیه نه استقلالی دنبال پول خودشونن و همینجوری دارن پول پارو میکنن یکم فکر کنید و بدونید وقتی هم علیه پرسپولیس هستن هم علیه استقلال و هیچ وقتم دنبال حق نبودن پس بدونید اینا دنبال پول خودشونن

    • بدون نام

      اخه بدبخت یه نفر بیاراندازه علی اقا سرورت جرات داشته باشه میلیاردی خورده خیال داری صعود نکنه
      تاج وکفاشیان مثل ماست میمونه به چه قیمتی بریم جام جهانی بدبدختا

    • تاجیم با افتخار

      آقای کیروش اون روزی که به سید ما توهین کردی و اجازه صحبت بهش ندادی اگه ما سکوت نمیکردیم حالا به خودت اجازه نمیدادی به صدای ۸۰ میلیون ایرانی توهین کنی.

      پاسخ ها

      • افشین

        صفای وجود هر چی ایرانی باشرف و بامنطقه
        قرمز و آبی که هیچ،،، لر و کرد و بختیاری و بلوچ و مازنی و گیلکی و آذرآبادگانی و عرب و فارسم نداره.

    • بدون نام

      عجب

    • بدون نام

      علی کریمی در نقش گنده لات بی مغز سوالات احمقانه ای مطرح کرد و نشان داد که هیچکدام از ادعاهایش بر مبنای مستندات نیست. ظاهرا توسط عناصری تغذیه اطلاعاتی میشد

    • علی اصل

      درسته که بحثشون به جای خاصی نرسید، ولی ؛
      از این همه حرف که زده شد، فقط پیام کی روش رو دیدید؟!

    • بدون نام

      وقتی یک بانک برای اینکه عکس یه نفر رو به در و دیوار بزنه و تبلیغ طرف رو بکنه قرارداد 20 میلیارد تومنی باهاش می بنده، توو این اوضاع و احوال مملکت و بی پولی مردم، اون آدم هر کی باشه خودش رو مالک و صاحب همه کس و همه چیز می دونه
      20 میلیارد تومن قرارداد با کی روش ینی 20 میلیارد تومن پول این مملکت رو میدن به یه خارجی که با خودش از کشور خارج کنه- ینی 200 میلیارد ریال پول مملکت در این اوضاع وخیم و پریشان اقتصادی

    • مجیدآبی

      کیروش خارجی هست وبعضی کلمات برااوناعادیه ولی براماناراحت کنندهست کیروش منظورش این بودبعد پشیمون میشی،،،کریمی بیشتربایدروفدراسیون مانور میدادوواگه براش عدالت مهمه چراصحبتی ازرشوهای هدایتی ب فدراسیون نکردحتی قبلاانتقادکردچرا نودپیگیراین مساله شده فقط بخاطراینکه هوادارای پرسپولیس پشتش باشن،،،،تنهاعلی دایی هست که حقیقت وعدالت ازهمه چی براش مهم تره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول آقای کریمی خیلی حرفارو زدی دمت گرم

    • بدون نام

      درود به هشت مقدس...کیروش و تاج و ساکت هستن که دستشون رو شده

    • بدون نام

      جالبه یه عده کوته فکر طرف کیروش رو گرفتن
      برید از خدا بترسید یه اجنبی به یه ایرانی توهین کرده اونم کسی که حرف حق میزنه اینقد بیغرتی خداروشکر موقع جنگ نبودی
      علی اقا ماهمه ایرانیا اینقد غریت داریم پشتت باشیم

    • بدون نام

      پاینده باشی سلطان علی خان کریمی ، آقای ساکت مث اکثر مدیرای ایران فقط بحثو پیچوند و با زبون بازی و فرافکنی از جواب دادن طفره رفت،یا شروع کرد به توضیح اضافه و بی ربط دادن یا گفت در حال پیگیری هستیم یا گفت من اطلاع ندارم!!!!

      پاسخ ها

      • مهدی

        کریمی هم که با لکنت زبون هی می گفت :چیز چیز

    • بعله اینجور که معلومه جام جهانی ترکیدیم ....

      کاری به کیروش و کریمی ندارم
      فقط میدونم توی جام جهانی ترکیدیم متاسفانه هیچکس هواسش نیست که جام جهانی و دیده شدن توی جهان خیلی مهمتر از این دعواهای خاله زنکیه اخه الان موقع افشاگری و ایناس
      کاش میذاشتیم کیروش این 6 ماه هم کارشو بکنه شاید ابری ایرا حفظ ممیشد
      وقتی از اسپانیا و و مراکش وپرتقال 6ال 6تا خوردیم انوقت بیاید هی از اقای علی کریمی یا کیروش نقد کنید

    • امین

      این کی روش را اخراج کنید و سرمربیگری را به کریمی بدین تا قهرمان جام جهانی شویم آقای کریمی نمی تونیین یه تیم را یک هفته مدیریت کنی خود شما فساد هستید شما بودید که به شهریار فوتبال ایران توهین می کردی شرم کنید تو این سال ها کی روش به فوتبال ایران نظم بخشید شما لطفا ساکت باشید شما با این کار ها می خوایید بی اخلاق های گذشته را پاک کنید برترین ها منتشر کن

      پاسخ ها

      • رضا

        آره ، تا مثل سپید رو بشه آخر جدول .

    • هخامنش سعیدی

      مرد همیشه حاشیه ساز

    • بهنام علیزاده

      کیروش عددی نیست به علی اقا کریمی بی احترامی کنه ایشالاه توازادی ازخجالتش درمیلیم جوابشو میدیم

    • بهنام علیزاده

      ازامروز تمامه ایرانیاتوورزشگاهها جوابه توههین به استورمونو میدیم مرگ برکیروش پول پرست

    • ناشناس

      در اینکه اقای کی روش مربی حرفه ای و با علم و دانشی می باشد شکی نیست کافیه یه نگاهی به تیم ملی و بازیکنان جوانش بندازید ونتایجی که گرفته شده و دیگر چیزی به نام بازیکن سالاری نداریم.اما این حاشیه هایی که ایجاد شده برای ایشان ناشی از ضعف و فساد مدیریتی فدارسیون فوتبال می باشد وگرنه حقوق مربیان بین المللی مشخص بوده و این ما هستیم که با برنامه ریزی اصولی باید حداکثر استفاده را از این مربی داشته باشیم.همین چند سال قبل بود که ارزوی رفتن به جام جهانی را داشتیم.

      پاسخ ها

      • لعنت به بیگانه پرستت

        کیروش پول پرست هیچ علم و دانشی نداره و بجز دفاع اتوبوسی هیچ نظمی به تیم ملی نداده،الکی یه مربی معمولی و بی ادب رو بزرگ نکنید و اینقدر چاپلوسی یه اجنبی کثیف را نکنید بخدا بجز طرد از جامعه ایرانی هیچ سودی واستون نداره

    • علی امینی از کردکندی

      من فکر میکنم حرفهای کریمی یک هزارم از فسادهایی نیست که این اصفهانیها در فدراسیون ودر پشت نام کیروش انجام میدهند

    • علی امینی از کردکندی

      من فکر میکنم حرفهای کریمی یک هزارم از فسادهایی نیست که این اصفهانیها در فدراسیون ودر پشت نام کیروش انجام میدهند

    • پسرتا ابد قرمز

      هیسُسسسسسسس

    • محمد

      اولا اسطوره واسه علی کریمی خیلی بزرگه دوما مردک زده به سرش تو عددی نیستی که بخوای با کیروش کبیر خودتو درگیر کنی

    • بدون نام

      علی کریمی از شروع دوره فوتبالش همین بوده،انواع محرومیتها،انواع توهینها،درگیریها،یادتون نیست جام جهانی 2006 ایشون کاری کرد که دادکان و برانکو نرسیده به ایران اخراج شن،یادتون نیست درگیریاش تو پرسپولیس،شلوغکاریاش تو استیل آذین،شما همین رفتارای این فصل کریمی تو باشگاهاش رو ببینید،انواع استعفا و درگیری و حاشیه،برنامه دیشبم مناظره نبود،یه سری سوال بود که سلسله وار پرسیده میشد،و فرصتی برای پاسخگویی نمیداد،در ضمن تو خیلی موارد کیروش غیرتش نسبت به ایران بیشتر بوده از آقایون،و این رو هم یادتون باشه درسته پول زیادی گرفته،ولی اولین مربی بوده که از لحاظ اقتصادی برای فدراسیون سودآور بوده

    • بدون نام

      واقعا جای تاسف داره یک عده که اکثرکامنتها مشترک هستن ومشخصه که باعناوین واسمهای مختلف نظرمیدن میخوان نظرات چاله میدانیشون روغالب کنند واینقدرنفهمندکه نمی دونند علی کریمی رو آلت دست کردن وباکیروش سرشاخ کردن تا دستهای پست پرده بشینند وبخندند به یک عده هالو

    • بدون نام

      کیروش اگرچه مربی بزرگیه ولی آقای کریمی انسان بزرگیه وقابل احترام پس غلط میکنه هر کی به آقای کریمی توهین کنه کیروش پول مفت ایران وخورده که زبونش اینقدر دراز شده و خاک بر سر کسایی که اجازه میدن یکی به هموطنشون توهین کنه

    • بدون نام

      معلوم نیس علی کریمی تو چ خونواده ای بزرگ شده دیشب که برنامه نود رو کامل دیدم فهمیدم ادب وفرهنگ نداره عفت کلام نداره کارش شده تیکه پرانی .نمیدونم از این سپاستین چی دیده که سنگشو به سینه میزنه به همه تهمت افترا میزنه

      پاسخ ها

      • سعید

        داداش برعکس متوجه شدی سنگ به سینه نمیزد سنگ داشت توسر سباستین و لاشخورها فدراسیون میزد که پول مفت بهش میدند خخخخ

    • بدون نام

      اگه قراره یه آدمه بی ادبو بی نزاکت بشه اسطوره ملتم نمیخوام .علی کریمی یه مثقال ادب نداره

      پاسخ ها

      • مرتضی

        بی ادب خودتی درست صحبت کن

    • بدون نام

      بنظر بنده حقیر که فوتبالی هم نیستم و زیاد هم فوتبال نگاه نمیکنم ولی توهینی که مربی تیم ملی به کریمی کرد این یعنی توهین به هشتاد میلیون ایرانی نظر من اینه حالا اون کسانی که میان واز کیروش حمایت میکنن نمیدونم فازشون چیه یک خارجی تو یک برنامه زنده به یک ایرانی گفته بزدل ،دیگه از این توهین بالاتر هم مگه هست ،به کسی این توهین رو کرده که مثل یک مرد شجاع جلوی این لاشخور ها ایستاد برای من کریمی یک نماد غیرت و شجاعت میباشد فرقی هم نداره که پیروز این مناظره بود یا اینکه شکست خورده این مناظره همینقدر که دست اینها رو رو کرد کلی برای من ارزش داره آنهایی هم که پشت تاج و دارو دسته اش ایستادن میخوام بپرسم شما که روبروی کریمی ایستادید دارید صحه میزارید که این حضرت آدمهای پاک وارسته ایی هستن

    • رسول

      کی روش با تکیه بر نتایجی که کسب کرده خوب داره می تازونه و به نحو احسن سوء استفاده می کنه از بی تدبیری مسئولین فدراسیونی که می خواهند همه ناکارآمدی شون رو پشت سر نتایج خوب تیم ملی پنهان کنند.

    • بدون نام

      من یک استقلالی ام، اما بیغیرت نیستم که از یک اجنبی حمایت کنم
      درود بر شرف علی کریمی، مرگ بر آدم بیشرف و بیغیرتی که از کیروش حمایت میکنه

      پاسخ ها

      • رضت

        ، اون استقلالی که بخواد از علی کریمی حمایت کنه یه نادون بالفطره و یه خائنه.

    • بدون نام

      درود بر کریمی بزرگمرد آزادی خواه

    • بدون نام

      درود به علی کریمی بزرگ مرد ایران چرا طرفداری میکنید بابا کریمی داره میگه چرا پولارو الکی خرج کردید کجا رفتن چرا کمیته انظباطی بابت اون همه پول هیچی نمیگه بابت یه عکس سریع حکم میده بابا بفهمید داره دست دزدترو رو میکنه مگه ما با برانکو هم جام جهانی نرفتیم کیروشم پولشو گرفته کارشو انجام داده گلهای خوب کریمی بازیهاش افتخاراتش بیشتر از کیروش نباشه کمتر نیست چرا پشت اونا که دارن از حق منو شما میخورن بدونه اینکه جواب پس بدنو میگیرید

    • بدون نام

      اینهمه‌استوره‌استوره‌نیاید‌کریمی‌مستوره‌هم‌نیست.همه‌دیدیم‌که‌چطورزبونش‌افتاده‌بودلای‌دندونش‌وتیکش‌زده‌بودبالا.بخداخودشهم‌فکرنمیکرداینهمه‌کودن‌مثل‌خودش‌پشتش‌دربیان!

    • بدون نام

      خاک‌برسرفردوسی‌پوروخبرآنلاین‌که‌باپته‌تته‌ی‌کریمی‌پشت‌کیروشوخالی‌کردن.نون‌به‌نرخ‌روزخورای‌میکروب!

    • علی کریمی عشق

      ایول اقا کریمی قول گفتی. کیروش ابله، خودت بزدلی

    • بدون نام

      امیدوارم‌آه‌‌طرفدارای‌این‌مردبزرگ‌بگیردت‌خبرآنلاین‌که‌چه‌خوشبینانه‌فکرمیکردیم‌توازعدل‌وانصاف‌جانبداری‌میکنی‌!لعنت‌برشماودنیای‌کثیفتان‌بادکه‌بااحساسات‌میلیونهانفرآدم‌که‌تواین‌سرای‌بی‌کسی‌دلشونوبه‌فوتبالی‌که‌امثال‌شماها‌پشت‌پردشومیگردونیدخوش‌کردن!لعنت‌خدابرشمادریوزگان‌سفله‌گر!!!

    • مرتضی

      با سلام
      آقای کریمی شما برای منافع شخصی خودت تیم ملی را زیر سئوال می بری؟چطور زمانی که دستبند سبز دستت کرده بودی وبه همراه خائنی چون مسعود شجاعی درمقابل حریف کم کاری کردید پاسخگو هزینه هائیکه برای شما کرده بودند نشدید و همان زمان به رئیس جمهور منتخب بی احترامی کردید؟اینها شجاعت نیست بلکه حماقت والت دست بیگانه بودن شما است؟ازجانب ملت ایران صحبت نکن شما را کسی وکیل وقیم نکرده برو سلفی هایت را با مهناز افشار و.... بگیر

    • پرسپولیس ایران

      این مفت خور های زورشون از این میاد که کریمی امسال6امتیاز از سپاهان گرفته و کاندیدای سقوطش کرده.دوستان عزیز فراموش نکنید جنگ اصلی روی گند کاری های فدراسیونه همین آقایون به کیروش رو دادن که اینجوری چرت به خودش و جدوآبادش بگه موزامبیکی

    • رضا

      دوستان یه سوال ؟ آیا فقط اگر کسی به کریمی توهین کنه گناهه؟؟ اگه کسی با کریمی و اقدامش مخالف باشه چطور ؟ اونوقت شما به مخالفان کریمی توهین کنید اشکال نداره ؟

      یعنی شما به این راحتی باور کردید که کریمی دلش به حال فوتبال ایران سوخته ؟؟
      مگه نمیگید اختلاس ؟؟ خب اختلاس در هر جایی باشه بده. چه توی فدراسیون باشه ، چه پرسپولیس و چه هر تیم دیگه ای .
      کریمی فقط داره عقده های شخصی خودش رو با تیم ملی و فدراسیون باز می کنه. همین .
      اصلا هم آمادگی مناظره رو نداشت. گوشی تلفنش دستش بود و دائما" بهش می رسوندند. خیلی هم بی ادبی کرد. اینو همه دیدند. اگر خیلی مرد هست بره جلوی اختلاس های پرسپولیس رو بگیره . علی کریمی مایلی کهن آینده ی فوتبال ایران خواهد بود .

    • رضا ...ک

      اقای کی روش... شما هرچه بافتید پنبه کردید.چر که:اگر کار بزرگی کردید پولش را گرفتید....حق توهن به اسطوره های این ملک را نداشته ونخواهید داشت ....علی کریمی ها..دایی ها ..خادم ها..همانند تختی ها ...پوریای ولی ها ..درقلب مردمن ..شما از این به بعد اگر با

    • امین

      به عنوان یه استقلالی نه به عنوان یه ایرانی میگم واقعا باید پیگیر صحبت های اقای کریمی بود که چجوری اسطوره ها و مدیران اجازه این حد از خلاف و بی قانونی تو فوتبال رو به یه سری مدیر مفت خور میدن و واقعا برای خودمون متاسفم که این وسط بحث ابی و قرمز میکنیم بحث سر کلاه برداری های میلیاردی از باشگاه ها ست بعد بجای اینکه پشتش دربیاییم میگیم چرا خلاف طارمی رو نمیگی اینقدر صحبت های کریمی جای تفکر داره که طارمی توش گمه تو فوتبالی که اینقدر کثیفه از این اتفاقا برای هر تیمی میوفته افرین به جسارت اقای کریمی اسطوره ی ایران

    • پوریا

      واقعا چرا خودتون رو با این برنامه ها و چیزهای مختلف ناراحت میکنید کیروش میلیاردی پول میگیره و علی کریمی هم همچنین جفتشون تو ناز و نعمت هستند بزرگترین دغدغه شون اینه چه برند ماشین و یا لباسی بپوشن و بزرگترین دغدغه مارو ببیند تو روخدا شده جنگ این دو نفر??
      با این پول ها چه افراد فقیری و چه افراد سرطانی و چه افراد گرسنه ای میتونن تو رفاه باشن. اونوقت شما بپرید به جون هم یکی بگه کیروش یکی هم بگه کریمی.

    • ...

      خاک توسر تاج وساکت که ایقد به این مردکه ی بی شخصیت وبی ادب رو دادن تا به خودش اجازه بده دریه رسانه ی ملی به یه ایرانی توهین کنه
      بزدل بی شرف بی شخصیت کسی نیست بجز کی روش روباه صفت وپول پرست

    • خوزستان . اهواز

      علی کریمی به هیچ وجه اسطوره نیست. حالا یه عده پرسپولیسی هی میان می نویسند " به عنوان یه استقلالی" .
      هیچ کدوم از اینا استقلالی نیستند.
      اسطوره ی ما حجازیه. پورحیدریه ، مجیدیه، قلعه نوییه ، منصوریانه، مظلومیه ، شاهرخ و شاهین بیانیه، علی چنگیزه ، نه شخص بی ادبی مثل کریمی .

    • حسین پیمانی

      برید بابا تنتون سلامت. اصه هم کیروش خوبه هم کریمی. اصه به ما چه؟؟ بذار این قدر تو سر کله هم بزنند تا خسته شند

    • استقلالی واقعی

      ما استقلالی ها هیچ وقت یه آدم بی تربیت رو اسطوره خودمون قرار نمی دیم. اگه واقع بین باشید خواهید دید که کریمی جلوی ساکت باخت سنگینی آورد. ساکت خیلی با وقار و با شخصیت جواب می داد و این خود کریمی بود که رگباری سوال می کرد و اصلا هم منتظر جواب نبود . بلکه فقط سوال می کرد. استرس هم سرتاپاش رو گرفته بود و هی دندوناش از استرس می یومد بیرون.

    • مهدی

      منم جای کیروش بودم ناراحت میشدم که پول خوریام لو بره

    • ش ق

      دوستان عزیز هموطن همیشه در تاریخ تعصب جای عقل و رو گرفت همیشه در تاریخ احساسات موجب ضایع شدن خوشی ها شده این روزها که فوتبال نیاز به ارامش و همدلی داره این دعوا به سود چه کسی یا کسانی است اسطورها تا زمانی اسطوره ان که سبب خیر باشن الگو باشن از هر نظر پیروزی کریمی یا کیروش هر برای فوتبال ما شکسته اگر از کریمی حمایت کنیم اونوقت نتایج موفق تیم ملی و ناموفق سپیدرود رو کجای دلمون بزاریم اگر از کیروش حمایت کنیم وطن پرستی ما زیر سواله پس به نظرم بهترین کار دعوت به ارامشه هم برای تیم ملی و هم برای سپیدرود آتش بیار معرکه نباشیم کمک کنیم آتشی که عادل روشن کرد خاموشه ای کاش این دعوا پیش نمیومد

    • فرهاد

      در مجموع کریمی فقط خودش رو خراب کرد . حرفاش هم زیاد سر و ته نداشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج