جاباما
۶۷۶۶۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مطهری: در بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم

مهاجم تراکتوری‌ها می‌گوید این تیم با استفاده از موقعیت های خود می توانست به عنوان تیم پیروز بازی را به اتمام برساند اما این اتفاق نیفتاد.

ورزش سه: پس از دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و الاهلی، ارسلان مطهری در مصاحبه ای با شبکه قطری درباره بازی گفت: بازی بسیار خوبی به انجام رساندیم. فرصت های خوبی داشتیم که می توانستیم با استفاده از آنها به برتری برسیم اما آنها را از دست دادیم. اما در طرف مقابل حریف مان توانست از فرصت های خود استفاده کند و به برتری برسد.

او ادامه داد: بازیکنان با تمام توانشان بازی کردند و همه تلاششان را برای کسب نتیجه به کار بستند اما نتوانستند به نتیجه برسند. حتی بعد از گل آنها باز هم بازیکنان ما ایجاد موقعیت کردند اما در نهایت موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند.

مهاجم تراکتوری ها ادامه داد: ما فقط بدشانس بودیم که نتوانستیم به برتری برسیم. البته الاهلی تیم بسیار خوبی بود اما ما باید به عنوان برنده بازی را به اتمام می رساندیم. با این حال امیدوارم در بازی های باقیمانده بتوانیم جبران کنیم. البته ما دو بازی سنگین هم در لیگ ایران داشتیم و همان ها باعث شد تا فشار زیادی به بازیکنان و تیم وارد شود اما از همین الان به بازی هفته آینده فکر می کنیم تا دومین دیدار خود را با بهترین نتیجه به پایان برسانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج