جاباما
۶۷۶۷۰۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فیات ۵۰۰، قدرتمندتر از همیشه ظاهر می‌شود

اوایل مهر امسال مطلبی برایتان منتشر کردیم و از پیوستن فیات ۵۰۰ به جمع ماشین‌های سبز خبر دادیم. تصور بر این بود که طبق گزارش‌های به دست آمده، به‌طور کلی مدل هیبریدی فیات ۵۰۰ جایگزین مدل دیزلی شود.

وبسایت دیجی‌کالا مگ - خشایار شاهسون: اوایل مهر امسال مطلبی برایتان منتشر کردیم و از پیوستن فیات ۵۰۰ به جمع ماشین‌های سبز خبر دادیم. تصور بر این بود که طبق گزارش‌های به دست آمده، به‌طور کلی مدل هیبریدی فیات ۵۰۰ جایگزین مدل دیزلی شود.
فیات ۵۰۰، قدرتمندتر از همیشه ظاهر می‌شود

حالا وضعیت کمی تغییر کرده و بر اساس جدیدترین اطلاعات به دست آمده، فیات رویه تندتری در پیش گرفته و می‌خواهد با همان موتور کوچک از اتاق با نمک فیات ۵۰۰، نظر مشتریان بازار کنونی را به سمت خود جلب کند. بدین شکل که این خودروساز ایتالیایی قصد دارد مدل ۲۰۱۸ فیات ۵۰۰ را به سامانه پرخوران توربو مجهز کند. بنابراین، از این پس شاهد موتور ۱٫۴ لیتری توربوشارژ با توان ۱۳۵ اسب‌بخار و گشتاور ۲۰۳ نیوتون‌متر هستیم.
فیات ۵۰۰، قدرتمندتر از همیشه ظاهر می‌شود

این درحالیست که حداکثر توان مدل تنفس طبیعی این ماشین ۱۰۱ اسب‌بخار است که از مدل‌های توربو، ۳۴ اسب‌بخار قدرت کم‌تری دارد. این میزان افزایش قدرت در مدل توربو می‌تواند برای بسیاری از مشتریان نسل جوان وسوسه‌برانگیز باشد و نظر آن‌ها را به عنوان یک وروجک اسپرت جذاب به سوی خود جلب کند.

احتمالا مدل قدرتمند دیگری هم در سبد محصولات فیات تحت عنوان فیات ۵۰۰ Abarth قرار می‌گیرد. این خودرو با همان موتور می‌تواند ماگزیمم قدرت ۱۶۰ اسب‌بخار و گشتاور ۲۸۴ نیوتون‌متر را تولید کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج