جاباما
۶۷۶۸۰۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

طرح مجلس برای حفظ اطلاعات شخصی مشترکان

رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس جزئیات طرح پارلمان برای حفظ اطلاعات شخصی مشترکان تلفن همراه را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس جزئیات طرح پارلمان برای حفظ اطلاعات شخصی مشترکان تلفن همراه را تشریح کرد.

رمضانعلی سبحانی‌فر رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از طرح مجلس برای حفظ اطلاعلات شخصی مشترکان تلفن همراه در پارلمان خبر داد و گفت: با توجه به گلایه‌های متعدد مشترکان تلفن همراه مبنی بر اینکه اطلاعات شخصی‌شان در ارسال پیامک‌های انبوه، به راحتی در اختیار اپراتورهای تلفن همراه قرار داده می‌شود، پیش‌نویس طرح "حفاظت از داده‌های شخصی کاربران تلفن همراه" را در این کمیته آماده و تدوین کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه تعداد زیادی از نمایندگان مجلس پیش‌نویس طرح "حفاظت از داده‌های شخصی کاربران تلفن همراه" را امضا کرده‌اند و با آن موافق هستند، اظهار داشت: حدود یک سال است که مرکز پژوهش‌های مجلس بر روی این طرح کار می‌کند و نظرات کارشناسی خود را به ما در کمیته ارتباطات ارائه کرده است.

رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادنمجلس، اضافه کرد: این طرح می‌تواند تأثیر بسزایی در حفظ اطلاعات هویتس مشترکان تلفن همراه داشته باشد.

سبحانی‌فر در پایان خاطرنشان کرد: در پیش‌نویس این طرح ضوابطی برای دولت و اپراتورهای تلفن همراه مدنظر قرار داده شده است؛ پیش‌بینی می‌شود این طرح تا یک سال آینده در صحن پارلمان بررسی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج