۶۷۷۱۳۰
۱ نظر
۵۱۱۳
۱ نظر
۵۱۱۳
پ

مشخصات فنی مرسدس می‌باخ مدل ۲۰۱۹

عاشقان S-Class کادوی خود را زودتر ازموعد تقویمی‌اش دریافت کرده‌اند، زیرا تصاویر مرسدس-می‌باخ ۲۰۱۹ پیش از رونمایی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ منتشر شد. این خودرو قرار است تابستان سال آینده برای فروش عرضه شود.

وبسایت خبرآنلاین: عاشقان S-Class کادوی خود را زودتر ازموعد تقویمی‌اش دریافت کرده‌اند، زیرا تصاویر مرسدس-می‌باخ ۲۰۱۹ پیش از رونمایی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ منتشر شد. این خودرو قرار است تابستان سال آینده برای فروش عرضه شود.

این خودروی شگفت‌انگیز که آخرین مدل از خودروهای لوکس مرسدس است، با جلوپنجره‌ی جدید و کمک‌فنرهای عمودی، رنگ دو تونالیته و هر چیز دیگری که سلیقه ۲۰۱۹ بپسندد، عرضه شده است.

طراحان مرسدس-می‌باخ اعلام کرده‌اند که ایده ساخت این خودروی زیبا راز یک کت راه‌راه الهام گرفته‌اند؛ درست مانند مرسدس می‌باخ Vision ۶ که سال ۲۰۱۶ (۱۳۹۵) رونمایی شد.

مرسدس می‌باخ ۲۰۱۹ S۵۶۰ ۴Matic دارای یک موتور ۴ لیتری دوقلوی ۸سیلندر است که ۴۶۳ اسب‌بخار قدرت و گشتاوری برابر با ۷۰۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. دیگر مشخصات این خودرو همانند مدل ۲۰۱۸ است و می‌تواند طی ۴٫۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

مدل دیگر این خودرو یعنی می‌باخ ۲۰۱۹ S۵۶۰ هم مانند مدل سال قبل، به موتور ۶ لیتری ۱۲سیلندری مجهز است که ۶۲۱ اسب‌بخار قدرت و گشتاوری برابر با ۱۰۰۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. این موتور قدرتمند می‌تواند خودرو را در عرض ۴٫۶ ثانیه از حالت ایستا به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

چرخ‌های این مدل‌های جدید، با قطر ۵۱ سانتی‌متر (۲۰ اینچ) و در سه طرح مختلف و بنا بر سلیقه مشتری، قابل انتخاب هستند. مشتریان همچنین می‌توانند از بین ۹ رنگ مختلف دو تونالیته، رنگ موردعلاقه خود را برای بدنه خودرو انتخاب کنند.

درون خودرو هم دو ترکیب رنگی جدید اعمال شده است: قهوه‌ای-سیاه و بژ ساوانا (گرم‌دشت)-سیاه. چرم روی صندلی هم به رنگ سیاه ناپاست و دوخت آن در رنگ‌های مسی، طلایی و نقره‌ای قابل انتخاب است.

طول خودروی مرسدس می‌باخ S-Class برابر با ۵۴۶ سانتی‌متر و فاصله محور چرخ‌های جلو و عقبش، ۳۳۶ سانتی‌متر است که از سدان S-Class، ۲۵ سانتی‌متر بیشتر است و باعث می‌شود سرنشینان صندلی عقب، فضای جلو پای بیشتری داشته باشند.

قیمت قطعی این خودرو هنوز رسما اعلام نشده، اما قیمت مدل سال گذشته مرسدس می‌باخ S ۵۶۰ ۴Matic برابر با ۱۶۸۶۰۰ دلار و قیمت مرسدس می‌باخ S ۶۵۰، برابر با ۱۹۸۷۰۰ دلار است. به همین دلیل، احتمال می‌رود که قیمت مدل ۲۰۱۹ این خودروها، کمی بیشتر باشد.
مشخصات فنی مرسدس می‌باخ مدل ۲۰۱۹
مشخصات فنی مرسدس می‌باخ مدل ۲۰۱۹
مشخصات فنی مرسدس می‌باخ مدل ۲۰۱۹
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خلایق هرچه لایق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج