جاباما
۶۷۷۲۴۱
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

تشخیص درست اولویت‌ها در بحران‌های کشور

نماینده مردم فلاورجان در مجلس نسبت به بی‌توجهی‌های صداوسیما به استان اصفهان در مسئله ریزگردها تذکر داد و مطهری نیز تشخیص اولویت بندی برای حل بحران‌ها و معضلات متعدد کشور را مهم دانست.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم فلاورجان در مجلس نسبت به بی‌توجهی‌های صداوسیما به استان اصفهان در مسئله ریزگردها تذکر داد و مطهری نیز تشخیص اولویت بندی برای حل بحران‌ها و معضلات متعدد کشور را مهم دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در اخطاری به رئیس صداوسیما گفت: اگر در برنامه های تلویزیونی کارشناسانی را دعوت می کنید، حتما باید از همه استانهایی که مثلا درگیر مسئله خشکسالی یا ریزگردها هستند، کارشناس دعوت کنید تا در خلال مباحثی که در نشست‌های تلویزیونی می‌شود به استانهای دیگر توهین نشود. بی توجهی به این مسئله موجب ضایع شدن حق استانهایی می‌شود که کارشناس یا نماینده مدافع در برنامه تلویزیونی ندارند.

وی خطاب به علی عسگری رئیس صداوسیما گفت: بی‌توجهی شما به برقرار کردن تعادل در برنامه‌های کارشناسی تلویزیون آثار بدی بر استان‌هایی که نماینده یا کارشناس در برنامه‌های شما ندارد، می گذارد.

این سخنان موسوی لارگانی مورد تشویق برخی از نمایندگان مجلس قرار گرفت.

مطهری خطاب به نمایندگانی که با کف زدن از سخنان نماینده مردم فلاورجان حمایت کردند، گفت: لطفا کف نزنید. ما در کشور با بحران ها و معضلات متعددی روبرو هستیم اما مهم تشخیص اولویت‌ها در بحران هاست.

نماینده تهران در مجلس ادامه داد: در اهواز براساس اعلام مراجع ذی‌صلاح آلودگی هوا بیش از ۴۷ برابر وضعیت طبیعی است. بنابراین اگر در مجلس به کمیسیون تلفیق ماموریت ویژه می دهیم تا در این خصوص تصمیم گیری کند به معنای بی توجهی به استانهای دیگر نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدیران دانا نظر بدهند

    • بدون نام

      آب.

    • خدا

      دقیقأ ،آب،اولویت ها را در بحران درست تشخیص بدیم ،همینه ،مثل پرتاب کردن باکس های آب معدنی از کامیون به روی زمین ،بجای چیدن آنها مثل بلوک روی هم ،100بار توی تلویزیون دیدم،2نفر اینکار رو میکنن ،98 نفردیگه که اونجا اند و همه اشون نیروهای امدادی اند،تماشا میکن،واسه چی رفتن نمی دونیم/مدیران بحرانی رو که ولش کن اونا فقط تکذیب میکنن

    • بدون نام

      ستادبحران توبحران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج