۶۷۷۲۵۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کد‌های iOS ۹ دزدیده شد

چند روز پیش کدهای سیستم عامل iOS ۹ توسط یکی از کارمندان رده پایین شرکت اپل دزدیده شد و مشخص شده که این کد‌ها روی GitHub قرار گرفته تا هکرها از آن استفاده کنند. هکر‌ها با استفاده از این کد‌ّها می‌توانند گوشی‌های آیفون را رمزگشایی کنند و کارهای بسیار زیادی انجام دهند.

وبسایت دیجیکالا مگ - مجید نوردوست: چند روز پیش کدهای سیستم عامل iOS ۹ توسط یکی از کارمندان رده پایین شرکت اپل دزدیده شد و مشخص شده که این کد‌ها روی GitHub قرار گرفته تا هکرها از آن استفاده کنند. هکر‌ها با استفاده از این کد‌ّها می‌توانند گوشی‌های آیفون را رمزگشایی کنند و کارهای بسیار زیادی انجام دهند.

براساس اطلاعات منتشر شده این کارمند شرکت اپل از سال ۲۰۱۶ در این شرکت کار می‌کرده است و توانسته با دوست شدن با افراد رده بالا و جلب اعتماد آن‌ّ‌ها کد‌های سیستم عامل iOS را به دست بیاورد. همچنین گفته شده این فرد توانسته یکسری از ابزارهایی که اپل با ان‌ها روی سیستم عامل iOS کار می‌کرده را هم دزدیده است.

موضوع جالب اینجاست که شرکت اپل به این موضوع اشاره کرده حتی قبل از لو رفتن کد‌های سیستم عامل iOS ۹ روی GitHub از این موضوع اطلاع داشته است. اپل به این موضوع اشاره کرده که امنیت محصولاتش ارتباطی با لو رفتن کدها نخواهد داشت.

حالا باید ببنیم که در چند ماه آینده چه اتفاقای رخ می‌دهد. لو رفتن کد‌ها می‌تواند باعث شود که هکرها به اطلاعات شخصی کاربران در گوشی‌ها دسترسی پیدا کنند. حتی می‌توانند راه‌های جدیدتری برای هک و جیلبریک کردن گوشی پیدا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج