جاباما
۶۷۷۳۸۳
۱ نظر
۵۰۵۴
۱ نظر
۵۰۵۴
پ

«کالینان» نام خودروی SUV بعدی رولزرویس

ماشین های SUV در سال های اخیر به بخش جدیدی برای رقابت خودروسازان دنیا تبدیل شده اند. البته در این سال ها ماشین های "شاسی بلند" دیگر نه یک محصول صرفا طراحی شده برای کوهنوری با اتومبیل، بلکه نمونه هایی فوق العاده مدرن، لوکس و گران قیمت بوده اند.

وبسایت سخت افزار: ماشین های SUV در سال های اخیر به بخش جدیدی برای رقابت خودروسازان دنیا تبدیل شده اند. البته در این سال ها ماشین های "شاسی بلند" دیگر نه یک محصول صرفا طراحی شده برای کوهنوری با اتومبیل، بلکه نمونه هایی فوق العاده مدرن، لوکس و گران قیمت بوده اند. همین نکته باعث شده پای رقبای جدیدی به این بخش باز شود که از جمله می توان به لامبورگینی و بنتلی در این زمینه اشاره کرد. اما شاید بتوان گفت لوکس ترین خودروساز دنیا کمپانی بریتانیایی رولزرویس است که اخیرا از اسمی که برای SUV بعدی خود برگزیده صحبت کرده است.
«کالینان» نام خودروی SUV بعدی رولزرویس

به گزارش وب سایت Top Gear ماشین بعدی رولزرویس که در کلاس SUV عرضه می شود کالینان (Cullinan) نام خواهد داشت. کالینان اسم قطعه الماسی است که در سال ۱۹۰۵ در آفریقای جنوبی کشف شده و با وزن بیش از ۶۲۱ گرمی خود بزرگترین الماس شناخته شده جهان به شمار می رود. درباره مشخصات فنی این ماشین توضیحات خاصی ارائه نشده و تنها خبر قابل ذکر آن است که کالینان دومین اتومبیل رولزرویس با پلتفرم آلومینیومی جدید این شرکت خواهد بود. این فریم ۳۰ درصد مقاوم تر از پلتفرم قبلی رولزرویس است و از جدیدترین تکنولوژی خود-تراز کننده بادی استفاده می کند. تکنولوژی جدید رولزرویس شتاب هر یک از چهار چرخ، میزان فشار و زاویه وارد شده به هر چرخ و شرایط محیطی را بررسی کرده و تنظیمات خودرو را بر اساس آنها انجام می دهد. تصاویر منتشر شده از نمونه آزمایشی کالینان هم نشان دهنده ظاهر کلاسیک ماشین های رولزرویس و البته تغییراتی برای تبدیل کردن آن به یک مدل SUV است. متاسفانه درباره زمان نهایی معرفی و عرضه این خودرو به بازار توضیحاتی از سوی این کمپانی داده نشده است.
«کالینان» نام خودروی SUV بعدی رولزرویس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا قسمت همتون کنه بخرید اگرم وسعتون نمیرسه یه بار کرایه کنید بفهمید ماشین یعنی چی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج