جاباما
۶۷۷۳۸۷
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

دستیاران کی‌روش را بشناسید

بعد از برکناری جواد نکونام، مارکار آقاجانیان، دن گاسپار (مربی دروازه‌بان‌ها)، افشین پیروانی (مدیر تیم ملی)، مهرداد خانبان (آنالیزور)، آرین قاسمی (مترجم) و محسن معتمدکیا (مدیر رسانه‌ای)، کی‌روش آرام‌آرام افراد جدیدی را به کادرش اضافه کرد که برای خیلی‌ها ناشناخته بودند و هستند.

خبر ورزشی: بعد از برکناری جواد نکونام، مارکار آقاجانیان، دن گاسپار (مربی دروازه‌بان‌ها)، افشین پیروانی (مدیر تیم ملی)، مهرداد خانبان (آنالیزور)، آرین قاسمی (مترجم) و محسن معتمدکیا (مدیر رسانه‌ای)، کی‌روش آرام‌آرام افراد جدیدی را به کادرش اضافه کرد که برای خیلی‌ها ناشناخته بودند و هستند. اولین کسی که اضافه شد لوپز مربی دروازه‌بان‌ها بود. کارلوس بعد از مدتی تصمیم گرفت آرین قاسمی را بازگرداند. نفر بعدی گاسپار بود و بدین ترتیب لوپز خیلی زود رفت. رفته‌رفته زمینه برای بازگشت مارکار مهیا شد. با بازگشت او، محسن معتمدکیا هم برگشت و تنها در این بین نکونام و پیروانی بیرون ماندند. این تمام اتفاقات نبود. گاسپار امسال با کی‌روش دوباره به مشکل خورد تا سرمربی تیم ملی او را حذف کند و دوباره لوپز را بازگرداند. کم‌کم چهره‌های جدید در اردوی ایران رو شدند. اولین کسی که حضورش قطعی شد، میکائیل بود. کسی نمی‌دانست او دقیقاً چه‌کاره است. بازیکنان هم از دیدن این جوان کم سن و سال در اردو تعجب کرده بودند ولی خیلی زود مشخص شد او فیزیوتراپ است و تبحر خوبی هم در کارش دارد. نفر بعدی یک آنالیزور بود‌‌؛ کسی که هنوز اسمش را نمی‌دانیم. در این بین یک چهره جدید به نام سباستین هم آمد که از همان روز اول حضورش با شایعاتی همراه شد. کسی نمی‌دانست و نمی‌داند نقش سباستین در تیم ملی چیست. در این سال‌ها دکتر دیگو آرژانتینی هم با تیم ملی فعالیت می‌کرد اما چهره جدید دیگر فیلیپ بود‌‌؛ سردبیر سابق روزنامه رکورد پرتغال. مشخص شد کی‌روش او را برای قبول پست مدیر رسانه‌ای آورده و حتی وقتی معتمدکیا بازگشت، فیلیپ همچنان در پستش ماند. در این تصویر به شما دستیاران کی‌روش را که احتمالاً بیشتر آنها را نمی‌شناسید، معرفی می‌کنیم.

۱- لوپز (مربی دروازه‌بان‌ها)‌‌؛ او مربی کارمزد تیم ملی است. هر روز که در اردو باشد، پول می‌گیرد و گفته می‌شود دریافتی‌‌اش روزانه ۱۵۰ دلار است. هزینه اسکان در هتل و تغذیه را هم به آن اضافه کنید. کسی از سابقه لوپز اطلاعی ندارد و نمی‌داند او قبل از این، کجا کار کرده است؟

۲- دیگو (بدنساز)‌‌؛ او و میکو دو بدنساز تیم ملی هستند که میکو در این تصویر غایب است. دیگو علاوه بر این، کار آنالیز GPS را هم انجام می‌دهد. درباره نوع قرارداد او اطلاعاتی در دست نیست ولی احتمالاً دیگو هم به صورت روزمزد حقوق می‌گیرد.

۳- اوسیانو کروز‌‌؛ او دستیار اول کی‌روش است. اوسیانو گذشته درخشانی دارد. سال‌ها ستاره اسپورتینگ لیسبون بود و بازوبند کاپیتانی تیم ملی پرتغال را هم می‌بست. او دوره‌ای هم سرمربی اسپورتینگ بود و کارنامه قابل توجهی دارد.

۴- فیلیپ (مدیر رسانه‌ای)‌‌؛ او هم ظاهراً در تیم ملی روزمزد است. پست دقیق فیلیپ در تیم ملی «رسانه» و «فیسبوک کی‌روش» است. البته با بازگشت معتمدکیا به عنوان مدیر رسانه‌ای، او همچنان به کارش ادامه می‌دهد.

۵- میکائیل (فیزیوتراپ)‌‌؛ بازیکنان تیم ملی اخیراً تصاویری با او منتشر کردند از جمله سیدجلال، کامیابی‌نیا و... آنها از کار میکائیل تعریف کردند. او هم ظاهراً روزمزد پول می‌گیرد. این یعنی هزینه قرارداد او هم در قیاس با مربیان ثابت، بسیار کمتر است.

۶- اسم نامشخص‌‌؛ او آنالیزور تیم ملی است و می‌گویند در کارش تبحری ندارد و گاهی حتی با خانبان آنالیزور سابق تیم ملی تماس می‌گیرد و از او می‌پرسد چه‌کار کند! او استاد گیتار است و ظاهراً قبلاً در اسپورتینگ لیسبون هم بوده است.

۷- سباستین‌‌؛ او بی‌شک جنجالی‌ترین دستیار کی‌روش است. فردی که هنوز کسی نمی‌داند دقیقاً چه پستی دارد؟ ولی شاید او هماهنگی کارهای تیم ملی را می‌کند. درباره حضور او در تیم ملی، شایعه زیاد است و بی‌شک فدراسیون فوتبال می‌تواند در این‌باره توضیحات بیشتری دهد. سباستین هیچ سابقه مربیگری ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره دیگه کیروش بعد از این همه مدت فهمیده فدراسیون فوتبال بی صحابه و یه مشت اوزگل و بی لیاقت مثل کفاشیان و تاج و ساکت بی کفایتان توش کار میکنن ، خودش رو همه کاره کرده در واقع باید گفت : خاک بر سر فدراسيون فوتبال ایران

    • بدون نام

      در یک کلام حاک بر سر فدراسيونی که اصفهانیها آن را اداره میکنن

    • م ح

      گیرندبن در مملکت بخوربخور ابن تقابانم یه گوشه ای از این خان گسترده میخورند مابقیه هم مال سوریه ولبنان وفلسطینه بما چه ضرری میرسونن این سوربها وعربها هستن باید اعتراض کنند

    • بدون نام

      سلام
      عصربخیر
      قربان فش دادن زشت
      من ازخوزستانم
      بعضی ازکلمات نباید درملاءعام
      گفته یانوشته شود
      ناظر جان کلمات تند راسبت نکنید بی زحمت

    • mr

      دلال موزامبیکی

    • احمد

      شما لیاقت این تیم ملی رو ندارید
      بهترییییییین تیم ملی که تا به حال داشتیم.

    • A...j

      ایراد به کی روش بخاطر بی ادب بودنش است که شعوروشخصیت نداشته ی خودشو نشان دادودریه برنامه ی زنده در رسانه ی ملی مثل یه سگ واق واق کرد.
      اما درمورد بیرون کردن مربی وکارمندان ایرانی وجاگزین کردن افراد دلخواه خودش از زرنگی وقدرت بالاش درفدراسیون فوتبال است
      اینجا باید به اعضای دزد وچپاولگر فدراسیون فوتبال لعنت فرستاد که بخاطر دزدیهاشون اینقدحقیروپست شدن که یه مربی خارجی اینطوری امر ونهی ویکه تازی میکنه

    • حسینی کرج

      از مدیران بی کفایت فدراسیون فوتبال که غلام حاقه بگوش کی روش هستند چه انتظاری دارید؟ آنها پشت کی روش سنگر گرفتن و بر طبل بی کفایتی خود میکوبند، ننگتان باد.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج