۶۷۷۵۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صمد: اگر حاتمی می‌ماند، به تیم ملی برنمی‌گشتم!

صمد نیکخواه بهرامی پس از پایان لیگ چین اگر از نتیجه و رده تیمش در CBA خوشحال نبود اما دعوت به تیم ملی آن هم بعد از چند دوره دوری قطعا خبر خوبی برای او محسوب می شد.

وبسایت روزنامه گل: صمد نیکخواه بهرامی پس از پایان لیگ چین اگر از نتیجه و رده تیمش در CBA خوشحال نبود اما دعوت به تیم ملی آن هم بعد از چند دوره دوری قطعا خبر خوبی برای او محسوب می شد.البته بازگشت او پس از تغییرات در راس فدراسیون خیلی هم دور از ذهن نبود!

بازگشت به تیم ملی را چطور می بینید؟

اولا خوشحال هستم که احترام گذاشتند و بازی و تلاش من را دیدند.من فکر می کنم فقط به خاطر تغییرات در فدراسیون این اتفاق رخ نداده چراکه لیست، لیست شایسته ای است و فقط من نیستم که دوباره به تیم ملی دعوت شدم.آرن و اصغر هم با دیدگاه خوب و حرفه ای دعوت شدند و ویترین خوبی چیده شده است.به جز یکی، دو نفر که می توانستند در لیست باشند به نظر من لیست قابل قبولی است و کسی نمی تواند ادعای حق خوری داشته باشد! هرچند که آرمان زنگنه، وحید دلیرزهان یا امیر صدیقی هم جا داشت تا دعوت شوند و بهنام که به خاطر مصدومیت نیست.برای لیست بازی همه از جمشیدی، فرید تا سجاد و نوید دیده شده و بعد تصمیم گرفتند.

یعنی معتقد هستید بازگشت شما هیچ ارتباطی به تغییرات فدراسیون ندارد؟ در حالی که در زمان ریاست محمود مشحون چند دوره تیم ملی را از دست دادید!

آن زمان (اواخر دوره چهارم ریاست محمود مشحون) من هر چقدر هم که آماده بودم، دعوت نمی شدم! منظور من این بود که دعوت من فقط به تغییرات فدراسیون و رفتن مشحون مربوط نمی شود و عوامل دیگری هم دخیل بود.

نظرتان درباره تغییر سرمربی تیم ملی با رفتن مهران حاتمی و آمدن مهران شاهین طبع چیست؟

راستش اگر آقای حاتمی می ماند، نمی دانم من در شرایط فعلی هم دعوت می شدم یا نه! اما اگر دعوت می شدم به تیم ملی نمی آمدم چون شخصیتم این اجازه را نمی داد. آقای حاتمی در زمان مشحون هیچ حرکت یا تلاشی برای داشتن من نکرد و حالا صورت قشنگی نداشت که من را در تیمش بخواهد چون چطور در عرض دو ماه ممکن است نظر یک سرمربی تغییر کند! اما از دعوت و آمدن آقای شاهین طبع خوشحالم و امیدوارم شرایط خوبی داشته باشیم.

پایان لیگ و قهرمانی شهرداری تبریز برای شما قابل پیش بینی بود؟

به نظر من لیگ از یک جایی به بعد واقعا جذاب دنبال شد و ای کاش تمام بازی ها به این صورت بود چراکه من وقتی از طریق اینترنت بازی های لیگ را دنبال می کردم برخی بازی ها واقعا غم انگیز بود و سطح پایینی داشت اما بعد چهره لیگ عوض شد. به نظر من عملکرد فوق العاده مهرام باعث برد در نیمه نهایی مقابل پتروشیمی بود نه ضعف این تیم. چون پتروشیمی هم سرمایه گذاری خوبی کرده بود و بازیکنان خوبی داشت. در فینال هم مشارکت تماشاگران و ورود حامیان مالی و رفع ممنوعیت حضور خانم ها در سالن آزادی همه به جذابیت بازی ها کمک کرد و بازی های واقعا خوبی را دیدیم.درباره ورود خانواده ها باید این نکته را هم اضافه کنم که قدرت جذب خانم ها در نفرات علاقمند به بسکتبال از آقایان به مراتب بیشتر است.من و برادرم به خاطر اینکه مادرمان در دانشگاه بسکتبال بازی می کرد از ۷ یا ۸ سالگی به کلاس های بسکتبال رفتیم. این در حالی بود که شاید اگر مادرم والیبال بازی می کرد ما به کلاس والیبال می رفتیم.اما در کل اینکه چه تیمی با توجه به نزدیکی بازی ها قهرمان می شود، قابل پیش بینی نبود.

به روز ششم اسفند در تهران و بازی مقابل تماشاگران ایرانی که در تیم ملی سال هاست برای شما رخ نداده، فکر کردید؟

بله خیلی وقت است این فرصت را نداشتم و واقعا خوشحال کننده است.البته در حال حاضر هدف من فقط حمایت از تیم ملی است، چه در ترکیب ۵ نفره باشم و چه نباشم، چه کم بازی کنم یا زیاد، برای من مهم این است که بازی با صلابت و مقتدرانه ای داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج