۶۷۷۵۶۰
۲۴ نظر
۵۰۰۹
۲۴ نظر
۵۰۰۹
پ

ادعای عجیب مردی که دستور قتل پسرش را داد

مردی که دستور قتل پسرش را صادر کرده بود، در بازجویی‌ها مدعی شد برای رهایی فرزندش از دست طلبکاران چنین نقشه‌ای را طراحی کرد و هدفش آسودگی فرزندش بود. تحقیقات درباره این پرونده از ساعت ٢٠ روز ١٩ آذر و زمانی آغاز شد که فردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ استان کرمان از کشف جنازه‌ای در منطقه خارج از شهر خبر داد.

روزنامه شرق: مردی که دستور قتل پسرش را صادر کرده بود، در بازجویی‌ها مدعی شد برای رهایی فرزندش از دست طلبکاران چنین نقشه‌ای را طراحی کرد و هدفش آسودگی فرزندش بود. تحقیقات درباره این پرونده از ساعت ٢٠ روز ١٩ آذر و زمانی آغاز شد که فردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ استان کرمان از کشف جنازه‌ای در منطقه خارج از شهر خبر داد.
وقتی مأموران به محل اعلام‌شده رفتند خود را در برابر جنازه پسری جوان دیدند که هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفته بود. جسد به پزشکی قانونی منتقل و بعد از انجام آزمایش‌های اولیه معلوم شد این جوان ٦٢ بار مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به‌‌علت پارگی رگ‌ها وخون‌ریزی شدید جان باخته است. از سویی هیکل تنومند این جوان نشان می‌داد او به احتمال زیاد ورزشکار است و قاتل یا قاتلان برای پیشبرد نقشه خود او را غافلگیر کرده و در شرایطی به وی حمله‌ور شده‌اند که او امکان دفاع از خود را نداشته است.
تحقیقات مقدماتی پلیس، هویت مقتول به نام کاظم را فاش کرد و مأموران سراغ خانواده او رفتند. اعضای خانواده کاظم گفتند او روز حادثه برای انجام کاری از خانه خارج شد و بعد از آن دیگر بازنگشت و خبری نیز از خودش نداد. تلاش‌های اولیه پلیس برای دست‌یافتن به ردی از متهم یا متهمان بی‌نتیجه بود و تحقیقات به‌کندی پیش می‌رفت تا اینکه برادر کاظم با مراجعه به پلیس آگاهی اطلاعات مهمی را در اختیار آنها قرار داد. این مرد که به‌شدت پیگیر پرونده قتل برادرش بود و تلاش می‌کرد قاتل هرچه زودتر شناسایی و دستگیر شود، گفت: «پیامکی از شماره‌ای ناشناس به‌ دستم رسیده که در آن تهدید شده‌ام اگر پرونده قتل کاظم را پیگیری کنم، من را نیز به قتل خواهند رساند».کارآگاهان بلافاصله شماره ارسال‌کننده پیام تهدیدآمیز را در پرونده ثبت و تحقیقات خود را روی این سرنخ متمرکز کردند. از این طریق بود که صاحب سیم‌کارت شناسایی و به‌عنوان نخستین مظنون پرونده شناسایی شد.
این مرد که حمید نام دارد، در بازجویی‌ها ابتدا هرگونه ارتباط با قتل جوان ٢٥ساله را تکذیب کرد، اما وقتی مدارک را علیه خودش دید لب به اعتراف گشود و گفت او کاظم را به دستور پدر مقتول به قتل رسانده است. حمید توضیح داد: «سال ٩١ در نزاعی مرگ‌بار شرکت داشتم و به‌همین علت دستگیر و روانه زندان شدم. در زندان با مردی ثروتمند به نام جلیل آشنا شدم که به‌جرم جعل زندانی شده بود. من و جلیل در مدت حبس با هم دوست بودیم اما بعد از آزادی دیگر خبری از او نداشتم تا اینکه چندی قبل مردی سراغم آمد و گفت جلیل او را فرستاده است. جلیل رستوران داشت و آن مرد کارگرش بود. به خواسته کارگر به رستوران جلیل رفتم و با او هم‌صحبت شدم.
دوستم به من گفت سال‌ها قبل پسری به نام کاظم را از شیرخوارگاه آورده و به فرزندی قبول کرده، اما حالا کاظم بلای جان او شده و اذیتش می‌کند. جلیل به من گفت از رفتارهای کاظم به‌ستوه آمده و دیگر نمی‌تواند تحمل کند به‌همین دلیل می‌خواهد او را بکشد. جلیل پیشنهاد انجام این کار را به من داد و من هم قبول کردم».متهم به قتل درادامه ماجرا را این‌طور شرح داد: «جلیل طبق نقشه‌ای که کشیده بودیم کاظم را به بهانه اینکه از من چک بگیرد به خانه‌ام کشاند. سپس من همراه دو نفر از دوستانم دست‌وپا و دهان او را بستیم و در صندوق‌عقب خودرو گذاشتیم. سپس به منطقه‌ای خارج از شهر حرکت کردیم.
در راه کاظم مرتب به درِ صندوق می‌کوبید از ترس اینکه در باز شود، توقف کردیم و من دیدم او دست‌وپا و دهانش را باز کرده است بدون اینکه به او فرصت مقاومت بدهم با چاقو چندین ضربه به وی وارد کردم و سپس جسدش را در بیابان انداختیم».اعترافات این مرد سبب شد پدر مقتول بازداشت شود. او وقتی فهمید حمید همه جزئیات را شرح داده است، لب به اعتراف گشود و گفت: «به‌دلیل مشکلات مالی‌ای که برایم پیش آمده بود راهی زندان شدم و آشنایی من و حمید نیز به همان دوران بازمی‌گردد.
ماجرا از این قرار است که من به‌دلیل مشکلات مالی مجبور شدم از چک‌های کاظم استفاده کنم اما چک‌ها برگشت می‌خورد و پسرم به‌دردسر افتاده بود برای اینکه او را از دست طلبکاران رها کنم، این نقشه را کشیدم و از حمید خواستم پسرم را به‌ قتل برساند».بنا بر این گزارش، متهمان درحال‌حاضر در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راستگو

      این هم از پدر توی این دنیا دیگر به هیچ کس نباید اعتماد کرد

    • رسول 10 ساله از تهران

      چی بگم من که گیج شدم فقط میتونم بگم متاسفم همین

      پاسخ ها

      • مصطفی

        لطفا هرجای پست نزار افغان

    • بهزاد

      اصل ماجرا اینه که با استفاده از چک های پسرت به پول هنگفتی دست پیدا کردی بعدش خواستی پسرتو بکشی تا طلبکاران دستشون به جایی بند نباشه و پسرت هم نتونه پای تورو وسط بکشه.

      پاسخ ها

      • دروغگو

        در حقیقت کاربر بهزاد از نوشته هات مبشود تشخیص داد که از سواد،علم شعور آمادگی ذهن، سناربوی نزدیک به حقیقت و خلاصه یک آدم ششدانگ تمام و کمال هستین از خداوند بزرگ برای شما سلامتی و طول عمر آرزومندم اما در پایان بنظر میرسد با این همه حسن که دارید فکر کنم بیکار باشی البته با پوزس و عذرخواهی تمام،

    • بدون نام

      خدایا خودت رحم کن آخر الزمان شده پناه بر خدا

    • آیسان

      خداازت نگذره پدرناخلف

    • گل یخ

      دست همه پدرهارومیبوسم،‌ ولی برام قابل هضم نیست که یه پدربخاطر پول پاره تنش رواینطور بکشه.یه پسر قربانی زیاده خواهی پدرش بشه واقعا برام عجیبه.خدارحمتش کنه.

    • گل یخ

      دست همه پدرهارومیبوسم،‌ ولی برام قابل هضم نیست که یه پدربخاطر پول پاره تنش رواینطور بکشه.یه پسر قربانی زیاده خواهی پدرش بشه واقعا برام عجیبه.خدارحمتش کنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ناپدری بوده نه پدر واقعی

    • بیتا

      اخه یعنی چی پدر خنگ وخرفت مگه عقلت رو خورده بودی این چه کاری بود

      پاسخ ها

      • دروغگو

        کاربر محترم بیتا، انسان این موجود دو پا که اشرف مخلوقات خواندند، جایزالخطا خطاست، در قرآن مکرم هم میشه کلمات اشتباه و غلط گفت، حالا این کاریست شده دیگه این پسر زنده نميشه، اما پدران بعدی را ارشاد نمایید که پیر خود را به قتل نرسانند اگر هم مطمئن شدند پسرشان مهدورالدم است خود اقدام کنند پای یک مفر بدبخت بیچاره را وسط نکشند، در مورد همسر کشی، چه زن و چه مرد هم بگویید که با همسرتان شرعا، قانونا، عرفا، اخلاقا عهد و میثاق بستید مشغول ذمه نشوید و از این عمل زشت بی نتیجه جدا خودداری کنید خواهر یا مادر تان نیست همانطور که اون مرد پدر یا براثرشان نیست، با دو سه جمله حلال شده، با دوسه کلمه حرام، پس طلاق برای چی درست شده طلاق بدهید یا طلاق بگیرید و چند متر طناب و یک عمر تا چند نسل بدبختی و نکبت عداوت بی دلیل دریت نکنید بروید، اگه آخرین راه بود سراغ طلاق نه همسر کشی!!

      • بدون نام

        چی میگی دروغگو خطا با جنایت فرق داره روی قتل یه انسان نمیشه اسم خطا گذاشت چقدر سهل میگیرید جنایت به این بزرگی رو، همینه که دیگه کسی از قتل و جنایت هراس نداره چون در حد یه خطا پیش پا افتاده شده و به چشم خطا بهش نگاه می کنید

    • بدون نام

      وای خدا مخ آدم سوت میکشه اول با چک های پسرش کار کرده بعد پسر رو کشته و تمام ، فکر کرده از دست طلب کارها راحت میشه اینم یه نوع کلاه برداری جدید یعنی شیطان هم در برابر اینا کم میاره
      خدایا یعنی پسرش رو فدای پول و ثروت کرده مردتیکه سگ صفت

      پاسخ ها

      • دروغگو

        کاربر محترم ویژه گرانقدر و دلسوز هم وطن، شما کاملاً درست گفتید، شاید از بس که اینطور مسایل زیاد و بصورت روزانه که چی بگم، ساعتی و دقیقه ای شده درست، اما هر جنایتی هم فقط از یک خطای ساده یا با برنامه شروع میشود، من که جنایت این عمل را نفی و نهی نکردم، فقط اشاره ای به برخی انسان ها را که با نام انسان کارها و اعمالی انجام میدهند که فکر هبچ اهریمن یا شیطان سراپا شیطانی انجام نمی دهد منظور و مفهوم نوشته من در اینجا زمینه بوده، شما بزرگوار ببخشید که بد برداشت فرمودید،

    • بدون نام

      تف به ذات بیشرف همچین پدری.پدرسوخته خودتو میکشتی .حیوون هنچین کاری نمیکنه که تو کردی.
      لعنت خدا برتو و اون همدستت

    • اصغر

      من یک پرسپولیسی دو آتیشه هستم منظورم اون کاربری بود که هی میگفت با رمز شفر برنده میشیم حالا دیدید ابروی ما رو بردید

    • بدون نام

      الهی خیر نبینی ای مرد بیرحم

    • بدون نام

      خیلی نامردی
      اسم پدر حیفه برات

      پاسخ ها

      • حقگو

        بابا ناپدریش بوده .

    • بدون نام

      پسر واقعی خودش نبوده از پرورشگاه اورده ولی باز هم خیلی شرم اوره

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      درسته که از پرورشگاه آورده ... ولی دلیل نمیشه که اونو به قتل برسونه ....

    • بدون نام

      خدا لعنتت کند پدر بی رحم از خدا بی خبر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چ پسرناخلفی بوده.پدره دلش سوخته خاسته راحت بشه ازدست طلبکاران.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج