۶۷۷۵۶۷
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

اعترافات عاملان دو جنایت خانوادگی

عاملان دو جنایت خانوادگی بعد از بازداشت از سوی کارآگاهان جنایی به ارتکاب قتل اعتراف کردند. یکی از متهمان همسرش را به قتل رسانده و دیگری خواهرش را کشته است.

روزنامه شرق: عاملان دو جنایت خانوادگی بعد از بازداشت از سوی کارآگاهان جنایی به ارتکاب قتل اعتراف کردند. یکی از متهمان همسرش را به قتل رسانده و دیگری خواهرش را کشته است.
کارآگاهان جنایی استان چهارمحال‌وبختیاری در پی دریافت گزارشی مبنی بر مرگ زن ٤٠ ساله به علت برق‌گرفتگی تحقیقات خود را آغاز کردند و به‌دنبال سرنخ‌هایی، از جمله وجود اختلافات خانوادگی و خراشیدگی و کبودی در ناحیه گردن مقتول، همسر این زن مظنون شدند و او را دستگیر کردند.

متهم در بازجویی‌ها ابتدا منکر هرگونه نقشی در قتل همسرش شد، اما در مواجهه با دلایل و مدارک ارائه‌شده، لب به اعتراف گشود و گفت: زمانی که فرزندانم مدرسه بودند با توجه به اختلافات قبلی، با جدال لفظی بین من و همسرم و از دست‌دادن کنترل خود، همسرم را با استفاده از روسری خفه کردم. سپس برای صحنه‌سازی رشته سیم برقی را به بدن او وصل کرده و در تماس با پلیس ١١٠ مرگ همسرم را به علت برق‌گرفتگی گزارش کردم. دومین جنایت در استان فارس اتفاق افتاد و کارآگاهان وقتی از آن باخبر شدند که جوانی با مرکز فوریتی‌های پلیسی ١١٠ تماس گرفت و اعلام کرد خواهرش را کشته است.
او سپس نشانی محل سکونتش را به پلیس داد. مأموران وقتی در محل حاضر شدند جنازه غرق در خون دختری جوان را که به‌نظر می‌رسید هدف ضربه چاقو قرار گرفته است، مشاهده کردند. در ادامه متهم به نام جمشید تحت بازجویی قرار گرفت. او گفت: «من و خواهرم در خانه پدری‌مان تنها زندگی می‌کردیم از مدت‌ها قبل به خواهرم جمیله ظنین شده و حتی با او سر این موضوع مشاجره کرده بودم. چند روز قبل هم بر سر همین مسئله با هم دعوا کردیم بعد از آن قهر بودیم و کاری به هم نداشتیم تا اینکه شب حادثه خواهرم نیمه‌شب به خانه بازگشت.
من که از این رفتارهای او به‌شدت عصبانی بودم دلیل تأخیرش را پرسیدم که جواب داد کارهایش به من ربطی ندارد. همین حرف باعث شد دوباره مشاجره شروع شود. خواهرم حین دعوا به من حمله کرد و من هم او را به زمین کوبیدم و با چاقو زخمی‌اش کردم البته فکر نمی‌کردم اتفاق خاصی افتاده باشد. بعد از آن رفتم خوابیدم.
حدود ساعت سه بعدازظهر بود که بیدار شدم و دیدم خواهرم در همان‌جایی که دعوا می‌کردیم روی زمین افتاده است. جلو رفتم و فهمیدم بدنش سرد است. به‌شدت ترسیده بودم. هرگز فکر نمی‌کردم همان یک ضربه باعث مرگ او شود. در‌حالی‌که نمی‌دانستم چه‌کار کنم با برادرم تماس گرفتم و او به من گفت بهتر است به پلیس تلفن کنم و واقعیت را بگویم».بنا بر این گزارش، این متهم و مرد همسرکش در بازداشت به‌سر می‌‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جلال طهماسبی

      خوبه متشکرم

    • رسول 10 ساله از تهران

      چی بگم من که گیج شدم فقط میتونم بگم متاسفم همین

    • راستگو

      مردم دیوانه شده اند به سر کوچکترین بحثی ادم می کشند دیگه فامیل وبیگانه نمی شناسند خدایا خودت کمک کن

    • ناشناس

      متاسفم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفم

    • زینب گرگی

      سلام من هم خیلی ناراحت که چنین اتفاقی افتاده است بالاخره دنیا ارومه همین است

    • بدون نام

      بیخود نیست ایران شده عصبانی ترین کشور دنیا
      چقدر کشتن انسان ها راحت شده انگار دارن پشه میکشن

    • حسن

      من مطمئنم رسول ادمین همین سایته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راستش منم به همین فکر میکردم فکر کنم دارن میزان تحمل ماها رو اندازه میگیرن

    • مازیار

      اینجا ایرانه یا تگزاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج