۶۷۷۶۱۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

طنز؛ حال ما را هم مراعات کنید!

امیرحسین میراسماعیلی در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: آیت‌الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان اعلام کردند که مردم آمریکا علاقه بسیار زیادی به انقلاب ایران دارند، اما از آن طرف جناب احمد خاتمی گفتند پیشنهاد برگزاری رفراندوم توسط حسن روحانی پیشنهادی بسیار بی‌شرمانه است و به ضرر نظام جمهوری اسلامی.

امیرحسین میراسماعیلی در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: آیت‌الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان اعلام کردند که مردم آمریکا علاقه بسیار زیادی به انقلاب ایران دارند، اما از آن طرف جناب احمد خاتمی گفتند پیشنهاد برگزاری رفراندوم توسط حسن روحانی پیشنهادی بسیار بی‌شرمانه است و به ضرر نظام جمهوری اسلامی.
در حالی که محمدرضا ساکت از پنج ستاره بودن فدراسیون فوتبال سخن گفته و صورت‌های مالی فدراسیون را همچون آینه شفاف توصیف کرده، علی کریمی همین دیروز دست به افشاگری جدیدی درباره قراردادهای تبلیغاتی فدراسیون فوتبال زد و مشخص شد که فقط در یک قرارداد، این فدراسیون مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از پول باشگاه‌ها را‌ هاپولی کرده و کریمی هم از رییس فدراسیون پرسید که آیا قراردادهای شخصی خود در بازار آهن را همینطور می‌بندند؟ دادستان محترم تهران درباره مرگ مشکوک کاووس سیدامامی و بازداشت دیگر فعالان محیط‌زیست گفته: «آنها با ماموران سازمان CIA آمریکا در ارتباط بودند و دوربین‌های تله‌ای هم که در جنگل‌ها برای رویت یوزپلنگ‌ها کار گذاشته شده در واقع برای رصد فعالیت‌های موشکی کشورمان بوده» اما رییس سازمان حفاظت از محیط‌زیست دیروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد کیفیت دید این دوربین‌ها فقط تا ۵۰ متر است و قائدتا آزمایش‌های موشکی کشورمان در وسط جنگل و شعاع ۵۰ متری این دوربین‌ها رخ نمی‌دهد.
نرخ دلار این روزها تا مرز پنج هزار تومان افزایش پیدا کرد و شاید تصور عموم بر این بوده که این اتفاق به دستور دولت و با نظارت بانک مرکزی رخ داده اما محمدباقر نوبخت پریروز گفت خودشان نیز از این افزایش ناگهانی شوکه شده‌اند و طبق محاسبه آنها دلار الان باید چهار هزار تومان باشد نه پنج هزار تومان؛ یعنی دقیقا مثل سازمان مدیریت بحران یا هواشناسی خودمان که با وقوع زلزله و برف و باران شگفت‌زده می‌شوند و خشک‌شان می‌زند! عرض دیگری نیست و نگارنده نتیجه‌گیری از صحبت‌های اخیر مسوولان مملکت را دیگر ضروری نمی‌داند اما این همه تناقض در اعمال و رفتار آقایان کمی برایمان پاره‌کننده است. کاش مراعات حال ما را هم بکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      درصد ضریب هوشی ملت هنگام انتخابات وراهپیمایی ها صدرصذ ولی بقیه زمانها. ...

    • بدون نام

      جوکستان هست ایران واسه خودش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج