۶۷۷۹۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عملکرد برانکو در برابر تیم‌های قطری

با وجود اینکه پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برای نخستین بار در تاریخ این مسابقات به مصاف السد قطر می رود، اما سرخپوشان پیش از این ۱۰ بار با دیگر تیم های قطری به مصاف هم رفته اند.

وبسایت نود: با وجود اینکه پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برای نخستین بار در تاریخ این مسابقات به مصاف السد قطر می رود، اما سرخپوشان پیش از این ۱۰ بار با دیگر تیم های قطری به مصاف هم رفته اند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان تهران در نیمی از بازی های پرسپولیس برابر تیم های قطری به عنوان مربی روی نیمکت این تیم حضور داشته است. در واقع، برانکو در اولین حضورش روی نیمکت پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در دیداری خارج از خانه تیمش را مقابل لخویا هدایت کرد. در فصل ۲۰۱۵، زمانی که برانکو به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس جانشین حمید درخشان شد، این تیم ۴ بازی مرحله گروهی را پشت سر گذاشته بود و در پنجمین بازی باید در قطر به مصاف لخویا می رفت؛ و در این بازی برانکو اولین حضور در رقابت های آسیایی به عنوان مربی پرسپولیس را تجربه کرد که برای او چندان خوشایند نبود و این بازی در پایان با برتری ۳ بر صفر میزبان قطری خاتمه یافت.

به جز این دیدار، پرسپولیس در فصل گذشته هم چهار بازی در مرحله گروهی و یک هشتم برابر تیم های قطری انجام داد. به این ترتیب، برانکو تا کنون ۵ بار همراه با پرسپولیس به مصاف تیم های قطری رفته که یک برد، دو تساوی و دو شکست حاصل کار وی بوده است. دیدار با السد هفدهمین حضور برانکو بر روی نیمکت پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس در ۱۶ بازی قبلی خود به ۶ برد، ۶ تساوی و ۴ باخت دست یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج