جاباما
۶۷۸۳۷۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تصمیم سونی برای تغییر طراحی پرچم‌دارش

انتظار می‌رود سونی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ که در اسفندماه برگزار می‌شود، از پرچم‌دار جدیدش رونمایی کند. اما این مهم‌ترین خبری در مورد این شرکت ژاپنی نیست. ظاهرا سازنده‌ی گوشی می‌خواهد در طراحی این گوشی بالا رده تغییراتی ایجاد کند.

وبسایت دیجی‌کالا مگ - سمیرا علی نژاد: انتظار می‌رود سونی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ که در اسفندماه برگزار می‌شود، از پرچم‌دار جدیدش رونمایی کند. اما این مهم‌ترین خبری در مورد این شرکت ژاپنی نیست. ظاهرا سازنده‌ی گوشی می‌خواهد در طراحی این گوشی بالا رده تغییراتی ایجاد کند.

در نامه‌ای که به FCC (کمیته‌ی ارتباطات فدرال) نوشته شده است، سونی درخواست ابطال یکی از گرنت ها را داده است. دلیل آن‌هم تغییر در طراحی عنوان شده است.
تصمیم سونی برای تغییر طراحی پرچم‌دارش

این نامه با تاریخ ۷ فوریه نوشته شده است. بنابراین زمان زیادی برای تغییر کلی در طراحی این گوشی وجود ندارد. با این حال تغییر در حدی است که یکی از گرنت ها را باطل کند. هنوز مشخص نیست سونی دقیقا چه برنامه‌ای برای تغییر این پرچم‌دارش دارد.

سونی تایید کرده که در کنفرانس خبری MWC ۲۰۱۸ که ۲۶ فوریه برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. در کنار پرچم‌دار، سونی یکی دوتا گوشی هوشمند میان رده اکسپریا هم معرفی خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج