۶۷۸۸۱۲
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

داریوش ارجمند: مگر ما عمر نوح یا صبر ایوب داریم؟!

داریوش ارجمند پیشکسوت تئاتر،سینما و تلویزیون و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی ساختمان موسسه بازدید به عمل آورد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت ، روز جمعه ۲۷ بهمن ماه داریوش ارجمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در موسسه هنرمندان پیشکسوت حضور یافت و راجع به مسائل پدید آمده درباره بودجه، آخرین پیشرفت ساختمان موسسه با مدیرعامل موسسه گفتوگو کرد.

داریوش ارجمند با گلایه از عدم تکمیل و افتتاح بخش‌های مختلف ساختمان موسسه گفت: متاسفانه شنیدم که هنوز مجوز هیات محترم دولت برای بهره‌برداری از این ساختمان صادر نشده است.

او افزود : واقعا چند ماه دیگر لازم است تا موضوعی که با همت و تلاش جناب آقای دکتر نوبخت معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور انجام و این ساختمان خریداری شده به سرمنزل مقصود برسد؟ کاری که ریشه آن با همت دولت بوده، اینقدر زمان بر است ، وای به حال دیگر امور!

ارجمند ادامه داد: البته من فکر میکنم که ای کاش این ساختمان به نام همان موسسه هنرمندان پیشکسوت خریداری می‌شد (نه دولت) تا مشکلات بعدی آن هم کمتر باشد، پس از اینکه ساختمان به نام وزارت ارشاد خریداری شد، بازسازی ساختمان هم دچار وقفه شد و مشکلات اداری عدیدهای ایجاد شده است.

این هنرمند همچنین اظهار داشت: قرار بود آمفی تئاتر ، استودیوی صدا، سالن چند منظوره، محوطه جنوبی و ... سریعا آماده شوند و حتی آقای دکتر نوبخت، برای این مهم در بودجه ۹۶ هم پیش بینی لازم را کرده بودند، ولی چه شد؟ مگر هنرمندان پیشکسوت در این شرایط سنی باید چندسال دیگر منتظر باشند، مگر ما عمر نوح یا صبر ایوب داریم؟

وی اضافه کرد: من روی سخنم با رییس جمهور،دکتر نوبخت معاون رییس جمهور، دکتر صالحی وزیر ارشاد ، آقایان کاراندیش و حسینی معاونین وزارتخانه است که قطعا برای فرهنگ و هنر این مملکت دغدغه بسیار دارند.

ارجمند سخنانش را اینگونه به پایان برد: من امیدوارم گوش شنوایی برای شنیدن این مطالب باشد، وگرنه؛ روزی آگه شوی از حال دلم ای صیاد / که به کنج قفسم نیست به جز مشت پری.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدباقر

      سلام وقتی داخل خبر میرویم بعد از چند کلمه کلماتی با حروف بی معنی انگلیسی و لا تین نوشته میشه چرا

    • بدون نام

      جناب ارجمند عزیز
      برای تمام امور این کشور باید این شعر را خواند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج