جاباما
۶۷۸۹۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لطیفی: همیشه بازی با نساجی سخت بوده است

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: ما نقاط ضعف و قوت نساجی را آنالیز کردیم و امیدوارم بچه‌ها بدون استرس مقابل این تیم بازی کنند تا با لطف خدا ۳ امتیاز را کسب کنیم.

خبرگزاری فارس: علی لطیفی در خصوص بازی مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بازی مقابل نساجی مازندران بسیار سخت بود با شرایطی که هر دو تیم در جدول دارند باعث شده است تا حساسیت این بازی بالا برود. برای هر دو تیم مهم است تا ۳ امتیاز را کسب کنند. شرایط سختی خواهیم داشت چرا که در زمین قائمشهر با حضور هواداران پرشور نساجی بازی خواهیم کرد. متاسفانه این سومین بازی ما در لیگ دسته اول است که به صورت پی در پی بیرون از خانه بازی می‌کنیم. این اتفاق باعث شده تا به تیم ما فشار زیادی وارد شود و ما با توجه به بازی سختی که در هفته گذشته داشتیم سعی کردیم از لحاظ روحی و جسمانی شرایط تیم را آماده کنیم تا با تمرکز بالا مقابل نساجی که به دنبال پیروزی است به میدان برویم. مطمئناً ۳ امتیاز را کسب خواهیم کرد تا شرایطمان در جدول بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز در ادامه گفت: همیشه بازی با نساجی سخت بوده است. اگر برای مثال ما صدر جدول بودیم و نساجی انتهای جدول باز هم این بازی حساس بود چرا که نساجی هواداران پرشوری دارد و همیشه از این تیم حمایت می‌کنند. ما نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز کردیم امیدوارم بچه‌ها بدون استرس مقابل این تیم بازی کنند تا با لطف خدا ۳ امتیاز را کسب کنیم.

علی لطیفی در پایان در خصوص قضاوت داوران در نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول گفت: به مراتب نیم‌فصل دوم قضاوت داوران نسبت به نیم‌فصل اول راضی کننده بود باید از این فرصت استفاده کنم و بگویم نیم‌فصل اول قضاوت داوران فاجعه بود، بسیاری از تیم‌ها و مخصوصاً تیم اکسین البرز به خاطر قضاوت نادرست داوران ضرر کردند و این باعث شد تا خیلی شرایط تیم‌ها تغییر کند ولی با درایت مسئولین کمیته داوران شرایط در نیم‌فصل دوم بهتر شده است. چه ما بردیم و چه باختیم از داوران در نیم‌فصل دوم رضایت داشتیم اما در نیم‌فصل اول قضاوت داوران طوری بود که به نفع تیم‌های خاصی سوت زده می‌شد و تیم‌هایی مثل اکسین البرز و خیلی از تیم‌هایی که شرایط خوبی نداشتند از داوری ضرر کردند و اگر من همیشه نسبت به داوری معترض بودم به خاطر این بود که عدالت بین تیم‌ها رعایت نمی‌شد و بیشتر تیم‌ها ضرر کردند. امیدوارم تا پایان فصل قضاوت داوران مقل ابتدای نیم‌فصل دوم عادلانه باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج