۶۷۹۱۳۹
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

کناره‌گیری خادم از اتحادیه جهانی کشتی

رسول خادم در نامه ای به نایب رئیس فدراسیون کشتی خواستار معرفی فرد واجد شرایط برای حضور در انتخابات هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی شد.

خبرگزاری فارس: به نقل از فدراسیون کشتی، رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی، در نامه ای به نایب رئیس فدراسیون خواستار معرفی فردی واجد شرایط برای حضور در انتخابات هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی شد.

متن نامه خادم به بنی‌تمیم به شرح زیر است:

جناب آقای بنی‌تمیم

نایب رئیس فدراسیون کشتی

همانطور که اطلاع دارید در هشتاد روز گذشته، فدراسیون کشتی به دلیل پیگیری‌های "کمیته بین‌المللی المپیک" و فشارهای سیاسی این کمیته بر "اتحادیه جهانی کشتی"، شرایط پیچیده و دشواری را در فعالیت‌ها و مناسبات بین‌المللی خود داشته است.

فدراسیون کشتی برحسب وظیفه، هر آنچه در توان داشت و در این چند سال، در مناسبات بین‌المللی بدست آورده بود، هزینه نمود تا بتواند مانع از تعلیق کشتی ایران شود و تا حد ممکن جرائم مربوط به قهرمان عزیز، علیرضا کریمی و مربی سازنده و زحمتکش وی حمیدرضا جمشیدی را نیز کاهش دهد. اینکه با زجر و زحمات فراوان در طی چند سال در مناسبات بین‌المللی، قطره قطره ظرفیت‌ها و فرصت‌های مدیریتی برای کشتی ایران ایجاد شود و بعد به یکباره مجبور شوی همه را هزینه کنی، کار ساده‌ای نیست.

به لطف خدا تعلیق انجام نشد و محرومیت‌ها کاهش یافت، ولی باید باور کنیم، در صورت تعلیق، هزینه‌های اجتماعی آن در داخل کشور، فراتر از آن است که به نظر مسئولان محترم می‌رسد.

"علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد".....

به هر حال و به دلایل مختلف دیگری چون سیاست زدگی حاکم بر مراجع بین‌المللی ورزش، تنش‌های مدام ناشی از تفاوت افکار و دیدگاه‌های اینجانب با آنچه در این مراجع بین‌المللی بنام ورزش دنبال می‌شود، بهتر است فرد واجد شرایط دیگری ادامه راه را دنبال کند. ضمن اینکه در خانواده بزرگ کشتی، واجدین شرایط فراوانی حضور دارند که بسیار علاقمند به عضویت در هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی و خدمت به کشتی ایران و جهان هستند.

بر این اساس، با توجه به برگزاری انتخابات برای شش عضو از اعضای هیات رئیسه "اتحادیه جهانی کشتی" در اکتبر سال ۲۰۱۸ (مهرماه ٩٧) در "بوداپست مجارستان"، ضرورت دارد نسبت به بررسی و شناسایی فرد واجد شرایط دیگری از خانواده بزرگ کشتی ایران، برای حضور در عرصه فعالیت‌های بین‌المللی کشتی کشور و معرفی ایشان به جهان کشتی در زمان باقیمانده تا انتخابات یادشده، اقدام شود. بدینوسیله مسئولیت پیگیری موضوع مذکور با کمک مشاوران با تجربه ذیربط در سازمان مدیریت کشتی کشور را به جنابعالی اعلام و ابلاغ می‌نمایم.

بدیهی است تا زمان معرفی فرد جایگزین برای انتخابات هیات رئیسه در مهر ماه ۹۷، مسئولیت‌های مربوطه را در هیأت رئیسه اتحادیه جهانی پیگیری خواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گند زدی دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با این اظهار نظرت

    • مهران

      دمت گرم اقا رسول که این ذلتو تحمل نکردی و به زبون بی زبونی خیلی چیزارو گفتی.....

    • TNT2

      افرین یعنی تیر خلاص و به کشتی زدی .یه پست تو فیلا داشتیم که این اقا پروندش.بعدم چرا برعکس میگی اونها سیاست زده هستند یا شما که به کشتی گیرتون میگید بباز؟حالا خوبه مردانگی کردند و ندید گرفتند و محرومتون نکردند زبونتونم درازه ؟سیاسی کاری کار شماست ..تمام دنیا بد هستند شما خوب

    • علی ناصرپور

      سلام وقتی ورزش داخل سیاست میکنن همین میشه ما دیگه کاسه داغتر از اش شدیم اونیکه کشورش هست باهاش در مسابقات ورزشی بازی میکنه اقای رسول خادم چرا شما نظرخودتو نمیگی چرا مستقیم شفاف سازی نمیکنین میترسین پست شمارو بگیرن از مسولیت شانه خالی میکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج