۶۷۹۳۳۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دست‌نشان: نمی‌توانم تصمیم داور را هضم کنم

سرمربی ملوان بندر انزلی گفت که نمی‌تواند تصمیم جنجالی داور دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان را هضم کند.

خبرگزاری تسنیم: در اواخر مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و ملوان بندر انزلی در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ دسته اول فوتبال، در حالی که بازی با حملات ملوان دنبال می‌شد، سیدعلی داور این مسابقه در سوت خود دمید و چند ثانیه بعد، توپ وارد دروازه مس شد. این اقدام، اعتراض شدید اعضای تیم ملوان و به خصوص پژمان نوری کاپیتان ملوانان را در پی داشت، اعتراضی که منجر به اخراج نوری و محرومیت او از بازی بعدی شد.

نادر دست‌نشان در همین خصوص اظهار داشت: سیدعلی باید در این خصوص توضیح دهد. این چه کاری بود که او انجام داد؟ نمی‌توانم این اتفاق را هضم کنم و این کارها تیم ما را به هم ریخت. پژمان نوری هیچ وقت از این کارها نمی‌کند، اما اخطار دوم را دریافت کرد و اخراج شد. حتماً اعتراض او هم گزارش به فدراسیون فوتبال گزارش می‌شود. ملوان با این اتفاق نابود شد.

وی ادامه داد: ضربه خطایی که ۲۵ متر از دروازه حریف فاصله دارد، مگر بیش از ۲ ثانیه طول می‌کشد تا به دروازه مقابل برسد؟ توپ وارد دروازه مس شد و داور گفت سوت پایان را زده‌ام. ما که صدای سوت نشنیدیم! اگر بازی تمام شده، چرا قبل از ارسال توپ روی دروازه سوت نزدی؟ لابد این‌ها قوانین جدید است و ما آنها را بلد نیستیم. تیم ما این همه زحمت کشید که هدر رفت.

سرمربی ملوان بندر انزلی با اشاره به مشکلات سفر این تیم به رفسنجان گفت: ما سفر بسیار بدی را پشت سر گذاشتیم. ما مجبور شدیم ساعت یک شب گذشته حرکت کنیم و بازیکنان شب نخوابیدند. ۴۸ ساعت طول می‌کشد تا بازیکنان ریکاوری کنند تا خستگی سفر از تن آنها خارج شود. خودمان هم برای خودمان دردسر درست می‌کنیم. بازیکنان ملوان با این همه سختی و خستگی، بازی خیلی خوبی ارائه کردند و به مس اجازه ایجاد موقعیت ندادند. بازیکنان ما دفاع عالی داشتند.

دست‌نشان باگلایه از شرایط آب و هوایی سیرجان و زمین ورزشگاه شهدای رفسنجان تصریح کرد: تیم ما در نیمه اول سه موقعیت و در نیمه دوم هم سه فرصت گلزنی خوب داشتیم. شرایط آب و هوایی رفسنجان هم خیلی بد بود و باد بسیار بدی در جریان بازی می‌وزید. چمن ورزشگاه هم که مانند موکت بود و علی سامره و اعضای تیم حریف هم تأیید می‌کنند که این چمن اصلاً کیفیت خوبی ندارد. بازیکنان ما در این زمین عالی بازی کردند اما اجازه ندادند که از حق‌مان بهره‌مند شویم.

وی با گلایه دوباره از قضاوت سیدعلی خاطرنشان کرد: الان نگران بازی بعدی هستیم. بابک مرادی (بازیکن ملوان) در گوشه زمین حریف به اعلام ضربه اوت اعتراض کرد و سیدعلی به او کارت زرد نشان داد و از بازی بعدی ما محروم شد. نوری هم که از زمین اخراج شد و ما این دو بازیکن را برای دیدار بعدی در اختیار نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاسر

      خرج نمی کنید انوقت انتظار دارید داور برایتان درست قضاوت کند،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج