جاباما
۶۷۹۴۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ذوب آهن به دنبال اعاده حیثیت مقابل لوکوموتیو

تیم فوتبال ذوب آهن که شروع نا امید کننده ای در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشت، در صدد است مقابل شگفتی ساز روز اول مسابقات اعاده حیثیت کند.

خبرگزاری مهر: ذوب آهن تنها نماینده کشورمان در آسیا است که از مربی ایرانی استفاده می‌کند و امیر قلعه نویی یکی از با تجربه ترین و با سابقه ترین مربیان غرب آسیا در لیگ قهرمانان است. اما این تیم شروع ناامید کننده‌ای در لیگ قهرمانان آسیا داشت و در حالی که ابتدا بایک گل مقابل الدحیل قطر پیش افتاد، در نهایت با نتیجه ۳ بر یک مغلوب میزبان قدرتمندش شد.

شاگردان امیر قلعه نویی در گروه سختی قرار دارند و تیمی که کمتر روی آن حساب می شد در اولین روز مسابقات شگفتی آفرین شد و حریف اماراتی‌اش را گلباران کرد. حالا شاگردان قلعه نویی برای اعاده حیثیت درخانه کار ساده‌ای در پیش ندارند. آنها باید لوکوموتیو تاشکندی را در فولاد شهر مغلوب کنند که در هفته اول با ۵ گل میهمان اماراتی‌اش را بدرقه کرده و با اقتدار درصدر جدول گروه قرار گرفته است.

شکست احتمالی در این دیدار خانگی و حتی مساوی تاحدودی امیدهای ذوب آهن را برای صعود به مرحله بعدی کمرنگ می کند. اما پیروزی می تواند نماینده کشورمان را به جدول مسابقات بازگرداند.

در دیگر دیدار این گروه دو تیم الوحده امارات و الدحیل در امارات با هم دیدار می کنند. در پایان مسابقات امشب شاید تا حدودی تکلیف گروه مشخص شود و شاید هم امتیاز هر چهار تیم به هم نزدیک شود.

برنامه بازی‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در گروه دوم به شرح زیر است:

* ذوب آهن - لوکوموتیو تاشکند؛ ساعت ۱۶
* الوحده امارات - الدحیل قطر؛ ساعت ۱۸:۲۰

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج