۶۷۹۶۲۶
۱۹ نظر
۵۰۱۳
۱۹ نظر
۵۰۱۳
پ

گفتگو با مسافر جامانده از پرواز یاسوج

یکی از متقاضیان پرواز صبح روز گذشته هواپیمای ATR۷۲ شرکت آسمان که با بیش از ۶۰ سرنشین فرودگاه مهرآباد را به مقصد یاسوج ترک کرد و ۵۰ دقیقه پس از پرواز از صفحه رادار محو شد، افزایش غیرقانونی قیمت بلیت این پرواز را علت تاخیر در خرید بلیت و در نهایت از دست دادن این پرواز ناتمام اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: یکی از متقاضیان پرواز صبح روز گذشته هواپیمای ATR۷۲ شرکت آسمان که با بیش از ۶۰ سرنشین فرودگاه مهرآباد را به مقصد یاسوج ترک کرد و ۵۰ دقیقه پس از پرواز از صفحه رادار محو شد، افزایش غیرقانونی قیمت بلیت این پرواز را علت تاخیر در خرید بلیت و در نهایت از دست دادن این پرواز ناتمام اعلام کرد.

غلام‌رضا نقی‌پور درمورد فرآیند خرید بلیت این پرواز گفت: سه‌شنبه هفته گذشته قصد داشتم به یاسوج بروم اما کارت پرواز صادر شده را به دلیل نامناسب بودن شرایط جوی باطل کردند که با توجه به مسافت کوتاه شیراز تا یاسوج بسیاری از مسافران و همینطور من، تصمیم گرفتیم به شیراز برویم. ابتدا قیمت بلیت تهران - شیراز حدود ۲۵۰ هزار تومان بود اما به محض اینکه تعداد مسافران افزایش یافت، قیمت این پرواز را به بیش از ۳۰۰ هزار تومان افزایش دادند؛ با اینکه پرواز چارتر نبود و سیستمی بود.

گفتگو با مسافر جامانده از پرواز یاسوج

وی افزود: لذا از این سفر خودداری کردم و شنبه مجددا برای خرید بلیت به مقصد یاسوج اقدام کردم اما سایت بسته بود. تماس گرفتم و گفتند "ساعت ۲۴ به بعد برای اخذ شماره به فرودگاه مراجه کن که صبح پرواز انجام می‌شود". ساعت ۴۵ دقیقه بامداد به فرودگاه مهرآباد رفتم و شماره گرفتم. اعلام کردند که " ساعت ۷:۳۰ صبح برای گرفتن بلیت مراجعه کنید". تعداد مسافرها برای لیست انتظار دو یا سه نفر بود. کارت ملی و شماره را از من گرفتند و بدون سوال و جواب بلیت را صادر کردند. هنگامی که فیش را به من دادند مشاهده کردم که قیمت بلیت ۲۹۳ هزار تومان است.

گفتگو با مسافر جامانده از پرواز یاسوج

این مسافر جامانده از پرواز ناتمام تهران - یاسج ادامه داد: در واقع شرکت هواپیمایی در این پرواز هم مانند پرواز شیراز با اینکه پرواز چارتری نبود، قیمت بلیت را افزایش داد، چراکه قیمت این بلیت ۱۷۰ هزار تومان است نه ۲۹۳ تومان لذا از خرید بلیت انصراف دادم و از گیت فروش بلیت آسمان بیرون آمدم و طی تماس تلفنی با آنها مجددا قیمت بلیت را جویا شدم که ۲۵۱ هزار تومان اعلام شد که گفتم من همین الان برای خرید بلیت مراجعه کردم و قیمت را ۲۹۳ هزار تومان اعلام کردید!

نقی‌پور اظهار کرد: نهایتا مجبور شدم بلیت را بخرم وقتی مجددا به گیت مربوطه مراجعه کردم گفتند "بلیت تمام شده است" و من هم بدون هیچ سوال و جوابی بیرون آمدم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میشه بگین چند نفر جا موندن از این پرواز هی دوی سایتهای مختلف از جمله خود برترین ها با نفر جا مونده از پرواز مصاحبه کرده بود اسم اون آقا رو گفته بود کرامت نرگسی نژاد حالا غلامرضا نقی پور و توی سایت دیگه یه اسم دیگه که عکس بلیطش رو اون آقا گذاشته بود توی اینترنت !!!!!???????!!!!!!?????

      پاسخ ها

      • الی

        زدی تو هدف دمت گرم.

      • محمد شریعتمداری

        آخه اعلام اسم مسافر جا مانده هم مرموز بازی داره؟ برای همینه که به یک کلمه از حرفهای اینها نمیشه اعتماد کرد. خوب راحت بگید اسمش فلانی بوده یا اصلا اسمشو نگید.

    • سناسیری

      برادرم ـ تو فرودگاه های ما اگر بدونن ک گرفتاری و کار داری بجای این ک دستت رو بگیرن جیبت رو میگردن :)
      نگران نباش عادت میکنی

    • علیرضا

      مقصر اصلی ، مدیریت ضعیف و ناتوان دولتی است .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سیاسیش نکن شکست خورده

      • بدون نام

        مقصر اصلی مردم هستن که برای خودشون ارزشی قائل نیستن و تا وقتی اینطوری باشن وضع همینه!

    • بدون نام

      چرا !؟چرا قیمتا همینجوری و صلیقه ای میبرن بالا و کسی نیست جلو گیری کنه

    • بدون نام

      من اصلاازسوارشدن به هواپیماازبچگی می ترسیدم هیچ وسیله نقلیه ای مطمین ترازقطار نیست انشالله مسوولین راههای ریلی راگسترش بدهند مخصوصااگرمیشه راه آهنی ازاصفهان به خوزستان ازطریق بروجن به ایذه احداث نمایند

    • نگار گرگعلی 11ساله از،،،،،

      بنازم به این مملکت افتضاح،،جهان چهارمی،،باور کنید 70سال از دنیا عقبیم

    • نگار گرگعلی 11ساله از،،،،،

      چهل سال پیش عربا سوار شتر میشدن ما سوار پیکان ،الان ما سوار همون پیکانیم و عربا سوار آخرین مدل ماشین هواپیما و قطار و کشتی .چه بر سر این مملکت آمد،،،،،،،،؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

      • بدون نام

        حالا یه عده میان میگن سختی بکشید.. اینا امتحان الهیه.. باید تحمل داشته باشید.. شما ملت قهرمان هستید .. فقط نمیدونم چرا خودشون سختی نمیکشن...

    • Amir

      داداش حضرت عزرائیل زیر سیبیلی ردت کرده....
      ناشکری نکن دیگه .....
      تو فعلا باید برای اونایی که قیمت بلیط رو برات میبردن بالا دعای خیر کنی .....خخخخخ

      پاسخ ها

      • محمد شریعتمداری

        آره والا.

    • محمد شریعتمداری

      عجب خرشانسی هستی تو. فعلا یه ولیمه حسابی بده که سوار نشدی.

    • اسد

      شانس آوردی عمرت هنوز به سر نیامده بود بعضی موقع خسیسی هم خوبه

    • حرف مردم

      واقعا حرف دوستان همه درسته چون که حساب و کتابی نیست و معلوم نیس کی به کیه درست زمانی که بایستی دست تو بگیرن جیب تو میزنن و هیچکس هم پاسخگو نیست این ملت بایستی خشونت بگیرن از دزدهای سر گردنه

    • مریم باقری کوتاهی از خانماریا حیدریواده امیر حسین بود تربیت بد بوده بیشتر مواصب بچه ها باشید پدر مادر عزیز بچهای که رفتار بدی ازش دیدی هتمن به یک روان شناس ببرین

      آخی عزیزم کاش که همیه مسافر جا مانده بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج