۶۷۹۷۰۵
۲۲ نظر
۵۰۰۳
۲۲ نظر
۵۰۰۳
پ

اظهارات ضد و نقیض درباره پیدا شدن لاشه هواپیما

در حالیکه دقایقی پیش با فیلم منتشر شده از فرماندار سمیرم که در جمع مردم معترض در پادنا سخنرانی می کند، خبر از پیدا شدن قطعاتی از لاشه هواپیمای تهران - یاسوج در منطقه را می دهد، مسئولان استانداری اصفهان، این مطلب را رد کرده اند.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار سمیرم گفت: طبق اخبار موثقی که از سوی همکاران هواپیمایی آسمان دریافت شده قطعاتی از هواپیما در ارتفاعات ۳۶۰۰ متری مشاهده شده است اما از آنجا که امکان هلی‌برد در شرایط بد جوی وجود ندارد از فردا صبح به صورت دقیق در منطقه مورد نظر جست‌وجو ادامه پیدا می‌کند.

نصرتی در میان مردم تجمع‌کننده در مقابل بخشداری دناکوه اظهار کرد: قبول داریم که صبح امروز تا زمان سوخت‌گیری هلی‌کوپترها و حرکت آنها وقفه‌ای اتفاق افتاد و در این مدت زمان کوتاه و مناسب برای جست‌وجوی هواپیمای سانحه دیده از دست رفت اما بنده به عنوان مسئول باید پاسخگوی شما مردم و نمایندگان باشم و وظیفه من پاسخگویی به شماست.

وی افزود: امروز ارتباط بین نیروهای زمینی و هلی‌کوپترها به دلیل کمبود بی‌سیم نامناسب بود که پیش‌بینی شده است امشب تعداد بیشتری بی‌سیم به منطقه برسد تا کار عملیات جست‌وجو با هماهنگی بیشتری بین نیروهای زمینی و هوایی پیش برود. ۱۲ تیم امدادی امروز بی‌سیم داشتند و تعدادی نیز بدون بی‌سیم در ارتفاعات به جست‌وجو پرداختند.

وی افزود: هشت پهباد از سوی سپاه و هسا (هواپیمایی کشوری) در تمام مناطق احتمالی سقوط هواپیما به پرواز درآمدند و بیش از ۱۵۰۰ قطعه عکس از مناطق جست‌وجو شده گرفتند که عکس‌ها اسکن شده است. ما همه عکس‌ها را به صورت دقیق بررسی می‌کنیم تا اگر کوچکترین ذره‌ای مشاهده شد به جست‌وجوی دقیق‌تر در ناحیه مورد نظر بپردازیم.

نصرتی تصریح کرد: باد شدیدی در ارتفاعات در حال وزیدن است به همین دلیل هلی‌کوپترها نمی‌توانند در منطقه احتمالی قطعات مشاهده شده هواپیمای سانحه دیده فرود بیایند بنابراین نیروها فردا صبح به آن منطقه اعزام می‌شوند.

اظهارات ضد و نقیض مسئولان در خصوص پیدا شدن لاشه هواپیما

خبرگزاری مهر: در حالیکه دقایقی پیش با فیلم منتشر شده از فرماندار سمیرم که در جمع مردم معترض در پادنا سخنرانی می کند، خبر از پیدا شدن قطعاتی از لاشه هواپیمای تهران - یاسوج در منطقه را می دهد، مسئولان استانداری اصفهان، این مطلب را رد کرده اند.

محمد حسین نصرتی، فرماندار سمیرم با اشاره به اینکه همکارانی در سازمان هواپیمائی کشوری قطعاتی از این لاشه را در ارتفاعات سه هزار و ۶۰۰ متری پیدا کرده اند، اظهار داشت: البته به علت بوران شدید امکان هلی بورد وجود ندارد و باید تجسس در صبح ادامه پیدا کند.

این اظهارات ضد و نقیض در حالی است که مردم به شدت از این مسئله نگران اند و با تجمع خود در برابر بخشداری پادنا ناراحتی خود از به مسئولان ابراز کرده اند که با این روند به نظر میرسد نگرانی مردم نیز دو چندان می شود.

لاشه هواپیما پیدا نشده است/اعلام اخبار موثق از سوی ستاد بحران

خبرگزاری مهر: منصور شیشه فروش با اشاره به اینکه ستاد مدیریت بحران در منطقه پادنا تشکیل شده است و اخبار را به مردم اطلاع می دهد، اظهار داشت: به اخباری که موثق از این محل است باید توجه شود.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ لاشه ای پیدا نشده است و اگر قرار باشد، ستاد اعلام خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سما باور نکن اینو گفتن تا فردا بگن یه کاری کردیم

    • بدون نام

      هواپیما ب اون گندگیو نمیتونن پیدا کنن بعد از همه ایراد میگیرن

    • بدون نام

      اگر هلی کوپتر نمیتواند پرواز کند هواپیمای ملخ دار ۲۵ ساله هم ایضا نمیتواند مسولان اسمان باید جواب بدهند چرا این سفر مرگ را راه انداختند با این قراضه و خانواده ها را داعدار کردند و هفته بعد هم از ذهن مسولان پاک پاک میشود

    • بدون نام

      بی سیم نبود ، مدیریت پرواز نبود ، اگر هم اگر کسی زنده مانده بود بر اثر سرما فوت کرده است ، پس با خیال راحت فکر اختلاس از این موقعیت باشید ، حالا تابستان هوا خوب می شود تفریح کنان با عیال مربوطه به گشت و گذار می گذرانید ، یهو هواپیما را پیدا می کنید
      اون از وزیر مخترم در هواپیما بدون دوربین برای خودنمایی از راه دور دنبال هواپیما می گشت ، اون از نیروها با پای پیاده و بدون بی سیم دنبال هواپیما می گردند ، این هم از بی هماهنگی نیروهای هوابرد
      خدا وکیلی این مدیران به غیر از پارتی بازی و دزدی و حق را ناحق کردن کاری بلد هستند و هنری دارند
      اون از ساختمان پلاسکو ، اون از سانچی ، این از مدیریت زلزله ، یه دونه باران بیاد در حد یک جوی آب پر شود بیست کشته می دهیم .
      چرا این مدیران سیرایی از پول و قدرت ندارند و استعفا نمی دهند .

    • بدون نام

      بعد ۲روز هنوز گرفتار بیسیم هستیم

    • بیتا

      زیاد خودتون رو خسته نکنید برین یه کبابی جوجه ای بزنین تا جون بگیرین حادثه هست دیگه عیب نداره

    • مصطفی

      واقعا متاسفم که امکانات امداد رسانی در شب نداریم اگه تجهیزات و امکانات مناسب بود مثل هلی کوپتر دید در شب داشتیم حتی شب هم میتونستم امداد رسانی کنیم شاید تعدادی هموطنان زنده باشند باتوجه وضعیت جوی زنده نمیمونند

    • بدون نام

      از بس تو کشور نهادهای موازی داریم که معلوم نیست بیسیم ها رو کی کش رفته خخخخ

    • لیلی

      خدا صبر بده به خانواده هاشون..هنوز جسدشون هم دستشون نرسیده..چی میکشن بیچاره ها

    • بدون نام

      بیسیم به اندازه کافی نداشتن؟
      بابا شماها دیگه نوبرین

    • بدون نام

      یعنی خاک عالم تو سرتون. نمیتونستن دیروز هلیکوپتر ها آماده باشه، به تعداد گروهها بیسیم تهیه بشه تا امروز اینقدر وقت تلف نشه. آخه شلختگی و بی نظمی هم حدی داره.یه لحظه تصور کنید خانواده هاشون دارن چی می کشن.

    • بدون نام

      خدا مركتون بده يك خبر درست نميتونيد بديد

    • بدون نام

      آقای شیشه فروش!
      یعنی ما توانایی پیدا کردن لاشه سقوط کرده هواپیمایمان را هم نداریم؟
      چند روز صبر کنید ، گوگل مپ به صورت دوره ای از همه جای دنیا عکس می گیره

    • بدون نام

      ساده نباشید. لطفا

    • بدون نام

      به به به
      چشم ما 80 ملیون روشن ...آخه اینکه در روز دوم سانحه هنوز واسه بیسیم و ساعت سوختگیری هلیکوپترا مشکل دارن و زمان از دست میدن، به جز افتضاح اسمش چیه!!؟
      چرا در مملکتی که این همه حادثه و بلایای طبیعی و غیرطبیعی براش اتفاق می افته، مدیریت بحران ، تخصصی عمل نمی کنه و زمان و انرژی و همه چی تلف میشه...
      جون مردم که دیگه حرفشم نزنیم بهتره...

      بعد میگن چرا عصبانی ترین ملت دنیاییم تو آمار جهانی

      خدایا صبر بتابون به قلبامون

    • بدون نام

      حدس و گمان درباره انفجار هواپیمای شرکت آسمان که 66 مسافر و خدمه فنی و امنیتی آن کشته شدند از شب گذشته تقویت شده است. از جمله دلائل این حدس و گمان منتشر نکردن عکس هواپیمای سقوط کرده و محل سقوط آن است و این درحالی است که قطعا لاشه هواپیما پیدا شده زیرا مقامات با قاطعیت اعلام کرده اند که همه سرنشینان هواپیما کشته شده اند. هنوز اطلاعاتی درباره جعبه سیاه هواپیما نیز منتشر نشده اما یک خبر چند پهلو و "گنُگ" که سایت خبری اسپوتنیک به نقل از وزیر حوادث غیر متقربه روسیه منتشر کرد حدس و گمان ها را تقویت کرده است. حتی این احتمال که هواپیما با پهپاد زده شده باشد. وزیر حوادث غیر مترقبه روسیه گفته است که ایران از ما برای تعیین مختصات مکان سقوط هواپیما کمک خواسته است که ما اطلاعات لازم را از طریق کانال های دیپلماتیک ارسال کردیم. از آنجا که یافتن محل سقوط هواپیما با بهره گیری از ماهواره کار دشواری نبود (همچنان که در دیگر کشورهای جهان) آن طلب یاری که وزیر روس به آن اشاره کرده باید برای بررسی تردیدهائی باشد که خود مقامات ... درباره دلیل سقوط هواپیما دارند

    • بدون نام

      وقتی اتفاقی افتاد و کلی روایت گوناگون داشت کلی پنهانکاری بدانید عادی نیست

    • بدون نام

      خیلی جالب است ، از شب تا صبح هلی کوپترها اونجا هستن و تازه صبح یادشون میاد هلی کوپتر ها برا پرواز نیاز به بنزین دارند . بعد متوجه میشن بی سیم ( که این روزها بچه ها هم دارند و تو کوچه باهاش بازی میکنن) کم دارند . ..... عجب مدیریت بحرانی !!! خسته نباشید

    • بدون نام

      مردم باید قیام کنند

    • بدون نام

      به عنوان یه زن خانه دار که دستم به جایی بند نیست و کار خاصی ازم برنمیاد و فقط اخبار رو پیگیری می کنم، به این اوضاع و مشکلات و گره ها و بی تدبیری ها فکر می کنم و سرم میخواد منفجر بشه
      خدایا از بس کارهای دنیایی رو، ابلهانه، با دعا کردن و التماس به تو سپردیم که خودمون خسته شدیم و از رو رفتیم

      چون در حالی دعا می کردیم که کاملا" آگاه بودیم تو عقل و خرد دادی که بشر خودش مشکلاتشو حل کنه و راز و نیاز به درگاهت برای این امور نیست

    • بدون نام

      اینا چرا دنبال لاشه ی هواپیما میگردن چرا نمیگن جستجو برای یافتن سرنشینان هواپیما.!!!!!!!

    • بدون نام

      خجالت بکشید مسئولین عزیز ....عرضه ندارین استفا بدین لطفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج