جاباما
۶۷۹۹۰۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

فرصت ۱۰ روزه شورا برای رفع ایرادات طرح ترافیک

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران گفت: به اعضای شورای شهر تهران فرصت ۱۰ روزه‌ای داده شده که نسبت به رفع ایرادات فرمانداری در رابطه با طرح ترافیک سال ۹۷ اقدام کنند.

خبرگزاری میزان: معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران گفت: به اعضای شورای شهر تهران فرصت ۱۰ روزه‌ای داده شده که نسبت به رفع ایرادات فرمانداری در رابطه با طرح ترافیک سال ۹۷ اقدام کنند.

غلامحسین آرام گفت: موضوعات مطرح شده مبنی بر لغو طرح ترافیک سال ۹۷ به هیچ وجه مورد تایید نیست.

وی افزود: مصوبه شورای شهر تهران در رابطه با طرح ترافیک سال ۹۶ که به فرمانداری تهران ارسال شد دارای ۹ ماده و ۵ تبصره بود.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران با اشاره به بررسی طرح ترافیک سال ۹۷ در فرمانداری تهران تصریح کرد: بررسی‌هایی در رابطه با مصوبه شورای شهر در فرمانداری صورت گرفت و در نهایت به برخی از مواد و تبصره ها، ایراداتی را وارد دانستیم.

آرام در خصوص بازگشت طرح ترافیک ۹۷ به شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: فرمانداری تهران ایراداتی را که به طرح ترافیک سال ۹۷ وارد دانسته بود را شورای شهر عودت داده و اعضای حاضر در شورای شهر تهران فرصت دارند ظرف مدت ۱۰ روز به این ایرادات رسیدگی کنند.

وی در رابطه با لزوم اصلاحات طرح ترافیک سال ۹۷ اذعان کرد: در صورتی که اعضای شورای شهر تهران ایرادات فرمانداری به طرح ترافیک سال ۹۷ را رفع نکنند و اصرار به مصوبه خود داشته باشند، بعد از طی مراحل قانونی اختلافات برای بررسی به هیئت حل اختلاف مرکزی ارسال خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران تاکید کرد: اگر ایرادات در شورای شهر برطرف نشود و موضوع به هیئت حل اختلاف مرکزی کشیده شود، در نهایت رای این هیئت تکلیف طرح ترافیک سال ۹۷ را مشخص خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بجنبید جیب مرم منتضر طرح شما هاست . کیسه گشاد بدوزید برای مردم !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج