۶۷۹۹۱۸
۱۱ نظر
۵۰۰۹
۱۱ نظر
۵۰۰۹
پ

جعبه سیاه امروز از هواپیمای آسمان خارج می‌شود

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: اگر شرایط مناسب باشد جعبه سیاه امروز از هواپیما خارج و به متولیان شرکت آسمان تحویل می‌شود.

خبرگزاری ایلنا: مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هوایی درباره آخرین وضعیت کشف جعبه سیاه هواپیمای atr اظهار داشت: جعبه سیاه هواپیمای atr یک شکل نارنجی در دم این هواپیما است و با توجه به شدت سانحه احتمال جدا شدن جعبه سیاه از دم هواپیما وجود دارد.

وی فزود: به طور قطع کارشناسان صنعت باید اقدام به جداسازی جعبه سیاه از هواپیما کنند و در این لحظه نیروهای منطقه باید مراقب باشند تا جعبه سیاه تحت حفاظت آنها از هواپیما خارج و به متولیان شرکت تحویل داده شود.

سامانی تاکید کرد: احتمال اینکه جعبه سیاه از هواپیما خارج شده باشد وجود دارد بنابراین باید نیروهای منطقه نسبت به حفاظت از آن اقدام کنند تا فرد غیرکارشناس نسبت به جابجایی آن و دسترسی به آن اقدام نکند.

وی ادامه داد: با توجه به تصاویر منتشر شده دم هواپیما یا همان سکان عمودی atr سالم مانده است بنابراین احتمال اینکه جعبه سیاه از هواپیما کنده نشده باشد نیز وجود دارد اما باید توسط کارشناسان از بدنه خارج شود.

وی تاکید کرد: در سانحه هوایی که در قزوین رخ داد متاسفانه جعبه سیاه از هواپیما خارج و ضربه دیده بود بنابراین با توجه به شدت سانحه احتمال اینکه در این سانحه هم جعبه سیاه از هواپیما کنده شده باشد دور از ذهن نیست.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره مدت زمان عملیات خارج‌سازی جعبه سیاه از هواپیما اظهار داشت: اگر شرایط مناسب باشد و دم هواپیما آسیبی ندیده باشد همین امروز جعبه سیاه خارج و تحول متولیان می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب بعد اون65 نفر انسان زنده میشن؟

    • بدون نام

      بذارینش کنار جعبه سیاه سانچی

    • بدون نام

      اقای ترینها دمت گرم با این خبر با اینکه همه چیز را سانسور میکنی و اگر کسی این خبر را بخواند به خیلی از اسرار اطلاعات پی میبرد (حفاظت کنیم کسی ناوارد به جعبه سیا ضرر نرساند *جعبه سیا اسیب ندیده باشد *باید کارشناس جدا کند و چند نکته دیگه)این عبارات شاید افراد عامی چیری دسگیرشان نشود ولی با اینکه همه چیز جعلی سانسور ساختگی گفته میشود شنوده عاقل میفهمد ترس از روشن شدن واقعیت وجود دارد چون حقیقت ماجرا خیلی افراد را رسوا میکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا، آفرین

    • بهادر

      جعبه سیاه نارنجی است اما به علت استفاده از ان برای سیاه کاری و سر کار گذاشتن و اتلاف وقت جعبه سیاه نامیده میشود هیچ وقت هم به هیچ دردی نخورده است

    • سرباز وطن

      جعبه سیاه ديگه به چه درد میخوره خدا روح عزیز آن از دست رفته را بیاموزد و یاد بگیریم که ديگه مرگ بر این و اون نگيم تا مرگ سراغ خودمان نياد خدا به بازماندگان آنان صبر بده

    • بدون نام

      یه وقت از خستگی نمیرید

    • عباس نصیری

      حالاسالم وپیداشد،آنوقت بازمقصر یاهواپیماست.یادنا هست ویا خلبان..مگه پیداشدنش چه فرقی به حال مسافران میکنه؟؟؟

    • عباس نصیری

      حالاسالم وپیداشد،آنوقت بازمقصر یاهواپیماست.یادنا هست ویا خلبان..مگه پیداشدنش چه فرقی به حال مسافران میکنه؟؟؟

    • بدون نام

      کلکسیون جعبه ی سیاه و دارین ، تنها چیزی که تو این مملکت اهمیت نداره سلامتی مردمه

    • جوان ایرانی

      اگه ایناهستن اصلا میگن جعبه سیاه پیدا نشده واسه چی پیدا بشه وقتی همه چیز به ضررشونه.مگه مال کشتی سانچی پیدا نشد نتیجه چی شد که حالا این بخواد کارساز باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج