۶۸۰۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

محدودیت ترافیکی منتهی به محل سقوط هواپیما

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از مسدود شدن محور یاسوج- سی سخت(گردنه بیژن به سمت دناکوه) در این استان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از مسدود شدن محور یاسوج- سی سخت(گردنه بیژن به سمت دناکوه) در این استان خبر داد.

سرهنگ بهنام ویسی پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: محور یاسوج-سی‌سخت(گردنه بیژن به سمت دنا کوه) کیلومتر ۲۰ در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل انجام عملیات امداد برای دستیابی به هواپیمای سقوط کرده تهران- یاسوج تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با بیان اینکه محدودیت در راههای منتهی به روستای بیده ایجاد شده است، اظهارکرد: در محور یاسوج- اصفهان از محدوده "پل قره به سمت سمیرم" مسدود است و محدودیت داریم.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین مسیر "یاسوج به اقلید" با توجه به اینکه برخی ها از این مسیر به سمت دناکوه حرکت می کنند محدودیت ترافیکی داریم.

ویسی پور تصریح کرد: شلوغی و حضور افراد و مردم و خودروهای شخصی در منطقه کار امدادرسانی را با اختلال مواجه می کند و انتظار داریم از حرکت به سمت منطقه خودداری شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه جاده ها کم عرض و پرتگاه زیاد دارند احتمال هر حادثه ای متصور است، مردم از ترددهای غیرضروری به سمت منطقه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج خوداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Tornado

      هموطن عزیز و گرامی
      ایرانمان کشور فقیری نیست ، ایران کشوری است که در حال حاضر هزینه دو جنگ و شاید بتوان گفت سه مملکت را دارد تامین میکند میدانید چرا، چون ما مردم به هر سختی و تحقیر و سرکوفت عادت کرده ایم و هرچه مارا بیشتر در سختی میگذارند کمتر اعتراض میکنیم .
      به قول قدیمیها بچه تا گریه نکنه کسی بهش شیر نمیده
      ما مردم باید از طرق مختلف البته کاملا مسالمت آمیز و بدون کوچکترین تشنج و خشونت تمامی مطالبات به حق و قانونی خود را از نظام حاکم طلب کنیم البته با جدیت و مستمر زیرا تا ما مردم عادت به سکوت کنیم و مطالبات خود را به گوش نظام نرسانیم آنها هم میمانند با این همه ثروت و پول و سرمایه چه کنند و نتیجش میشه این که یک سری دزد میشن یک سری جنگ طلب میشن و ایران را وارد انواع جنگ با دنیا میکنند یک سری دلشان برای مردم کشورهای اطراف میسوزه و از این قبیل حاتم بخشیها .
      بخدا اگر یک سال هر روز جلوی مجلس ، جلوی ریاست جمهوری ، جلوی بیت رهبری تجمع مسالمت آمیز بدون کوچکترین بی حرمتی و تشنج داشته باشیم بالاخره مسئولانمان هم مجبور به واکنش و شنیدن اعتراضات مردم میشوند و نتیجش میشود ایرانی آباد حکومتی مقتدر و مردمی شاد .
      پ ن : آخه جمع شدن مردم توی یک خیابان فرعی با دعوا و تشنج و اغتشاش در نظم عمومی جز مزاحمت برای نیروی زحمت کش انتظامی و بهانه دادن به دست دشمنان قسم خورده ایران چه نتیجه ای دارد جز اینکه مسئولین نهایتا با تلفن یا پیامک از موضوع مطلع میشوند و مثل همیشه بی تفاوت از کنارش عبور میکنند ، پس خیلی فرق است بین دعوا و تشنج و آشوب در یک خیابان فرعی تا جمع شدن مسالمت آمیز و اعتراضی همراه و همسو با قانون مملکت و حرفهای مسئولین در مقابل محل کار و دفتر آنها .
      کمی تعقل لطفا لطفا لطفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج