۶۸۰۰۵۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

درخواست برای ایجاد کمپ در محل سقوط هواپیما

استاندار اصفهان تاکید کرد: زمان غروب، امکان ماندن نیروها وجود ندارد. از هلال احمر خواسته‌ایم امکانات خود را برای امکان کوهنوردی و استقرار تیم‌های عملیاتی و ایجاد کمپ بیشتر کنند.

خبرگزاری ایلنا: استاندار اصفهان تاکید کرد: زمان غروب، امکان ماندن نیروها وجود ندارد. از هلال احمر خواسته‌ایم امکانات خود را برای امکان کوهنوردی و استقرار تیم‌های عملیاتی و ایجاد کمپ بیشتر کنند.

محسن مهرعلیزاده در رابطه با آخرین وضعیت عملیات جستجو اجساد مسافران هواپیمایی تهران - یاسوج گفت: تیم‌های عملیاتی پس از مشخص شدن محل سقوط و پیدا شدن لاشه هواپیما مشغول به انجام عملیات برای رسیدن به لاشه و دستیابی به اجساد سرنشینان این هواپیما هستند.

وی با بیان اینکه چهار نفر در محل سقوط این هواپیما هلی‌برن شده‌اند، اظهار داشت: در زمان غروب، امکان ماندن نیروها وجود ندارد. از هلال احمر خواسته‌ایم امکانات خود را برای امکان کوهنوردی و استقرار تیم‌های عملیاتی و ایجاد کمپ بیشتر کنند.

استاندار اصفهان با اشاره به درخواست از فدراسیون کوهنوردی تصریح کرد: از هیمالیانوردان و فدراسیون کوهنوردی برای انجام عملیات درخواست کمک کرده‌ایم تا در محل سقوط هواپیما اعزام شده و در آنجا مستقر شوند. ما در تلاش برای استقرار این افراد هستیم.

مهرعلیزاده با اشاره به وضعیت محل سقوط خاطرنشان کرد: دره‌های این منطقه بسیار خطرناک است. ارتفاعات نیز تیز و ناهموار است و این مسئله موجب شده ایجاد خطر و سختی برای چادر زدن و انجام عملیات شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راستی چرا یادتون رفت بگین که سپاااااه لاشه رو پیدا کرد

    • بدون نام

      این امداد بسیار سخت و امکانات پیشرفته میخواهد با مدیریت غلط جوانهای مردم را که برای نجات آمدن به کشتن ندهید از کشورهای که مجهز هست کمک بخواهید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج