جاباما
۶۸۰۱۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حمله ترامپ به دمکرات‌ها درباره قانون مهاجرتی

رئیس جمهور آمریکا در توئیت خود دموکرات های آمریکا را به تلاش برای مقابله با کاهش مالیات ها و خودداری از اصلاح قوانین مهاجرتی متهم کرد.

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: رئیس جمهور آمریکا در توئیت خود دموکرات های آمریکا را به تلاش برای مقابله با کاهش مالیات ها و خودداری از اصلاح قوانین مهاجرتی متهم کرد.

دونالد ترامپ در تازه ترين پيام خود با اشاره به انتخابات ميان دوره اي کنگره آمريکا نوشت:« جمهوري خواهان اکنون در نظرسنجي‌هاي عمومي پيشتاز هستند، شايد اين به علت (مصوبه) محبوب کاهش ماليات ها باشد که دموکرات ها مي خواهند آن را بردارند. در واقع، دموکرات ها مي خواهند ميزان ماليات هاي شما (آمريکايي ها) را به ميزان قابل توجهي افزايش دهند. آنها همچنين نمي خواهند در خصوص (قانون مهاجرتي) داکا کاري کنند، اما جمهوري خواهان مي خواهند داکا را اصلاح کنند!

رئيس جمهور آمريکا در توئيت ديگري از رئيس اتحاديه محافظه کاران آمريکا حمايت کرد و نوشت: «مت شلپ» Schlapp و «کنفرانس اقدام سياسي محافظه کاران» CPAC براي رخداد هيجان انگيز ديگري آماده مي شوند. و اين در مقايسه با روزهايي که رئيس جمهور اوباما در کاخ سفيد بود، بسيار متفاوت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج