۶۸۰۱۶۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

در ستایش پورعلی؛ دیوار بتنی السد

شاید ژاوی موتور محرک و بونجاح بهترین گلزن السد و لیگ قهرمانان آسیا باشد، اما موثرترین بازیکن این تیم در دفاع، بازیکن ایرانی آن‌ها بود.

وبسایت نود: شاید ژاوی موتور محرک و بونجاح بهترین گلزن السد و لیگ قهرمانان آسیا باشد، اما موثرترین بازیکن این تیم در دفاع، بازیکن ایرانی آن‌ها بود.

پرسپولیس امشب در قطر، بازی را بد شروع نکرد اما پایان بدی داشت. پایان تلخی که به اندازه بونجاح در حمله، مرتضی پورعلی‌گنجی در فاز دفاعی عامل آن بوده است. پرسپولیس قبل از خوردن گل اول، خوب روی دروازه حریف موقعیت ساخت اما موقعیت‌های آن‌ها با درخشش پورعلی گنجی هیچوقت به دروازه نرسید. بعد از گل اول السد هم پرسپولیس فشارش را بیشتر کرد اما بر خلاف مدافعین پر اشتباه سرخپوشان، پورعلی‌گنجی اجازه نداد تا دقیقه ۹۴ هیچ توپی دروازه این تیم را چندان تهدید کند.

۲۹ واکنش دفاعی که ۲۷ تای آن‌ها موفق بود، آمار فوق العاده پورعلی‌گنجی مقابل پرسپولیس است. ستاره ایرانی السد در این بازی ۴ تکل موفق زد، یک شوت حریف را بلاک کرد، دو بار مانع پاس‌های پرسپولیس شد، ۱۳ دفع توپ داشت و ۷ بار، توپ را از پرسپولیس پس گرفت. دو تکل ناموفق، تنها شکست‌های پورعلی‌گنجی در این مسابقه بودند. در حالی که پدرو میگل زوج پرتغالی او با وجود عملکرد عالی، ۲۲ بار موفق به دفع حملات پرسپولیس شد و هیچکدام از بازیکنان السد، به اندازه بازیکن ایرانی تیم در جلوگیری از حملات سرخپوشان موفق نبودند.

در ستایش پورعلی؛ دیوار بتنی السد

گراف مناطقی که پورعلی‌گنجی جلوی حملات پرسپولیس را گرفت

بعد از شب رویایی طارمی مقابل تراکتورسازی، این بار پرسپولیس قربانی درخشش یک بازیکن ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا شد. بازیکنانی که شاید عملکرد خوب‌شان این شب‌ها طرفداران فوتبال ایران را ناراحت کند اما آخر سال و در جام جهانی، با این سطح آمادگی می‌توانند برگ برنده تیم ملی باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صابر

      شماتحت هرشرایتی سرسپردگی خودرانشان دهیدان بسال گذشته که ازخربین تمجید میکردیدامسال هم مجیز گوی پورعلی شدیداز شماوطن فروشها توقع دیگری نیست

    • بدون نام

      چرا ناراحت باشیم.توقع دارید بزنن تو گل خودشون!! ما هم حرفه ای کار میکنیم!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج