۶۸۰۱۸۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

بونجاح شبیه سوما و خریبین

 ستاره السد مقابل پرسپولیس برخلاف آن چیزی که تصور می‌شد، ژاوی نبود و مهاجم الجزایری این تیم دو گل را وارد دروازه بیرانوند کرد.

وبسایت نود: ستاره السد مقابل پرسپولیس برخلاف آن چیزی که تصور می‌شد، ژاوی نبود و مهاجم الجزایری این تیم دو گل را وارد دروازه بیرانوند کرد.

هر ۴۰ دقیقه یک گل. این عملکرد بغداد بونجاح در دو بازی ابتدایی السد در لیگ قهرمانان آسیاست. بازیکنی که در بازی قبلی در دقیقه ۶۰ به میدان آمد و تا دقیقه ۹۰ دو گل زد و در بازی مقابل پرسپولیس هم ۲ گل دیگر را وارد دروازه حریف کرد.

در حالی که قبل از بازی با السد تمام حواس‌ها معطوف ژاوی بود و بیشتر روی او تمرکز شده بود و خیلی‌ها اعتقاد داشتند که ماموریت اصلی پرسپولیس از کار انداختن مغز متفکر السد است اما در این بازی هم مانند بازی قبل بغداد بونجاح بود که برگ برنده السدی‌ها بود. پرسپولیسی‌ها قطعا بازی اول السد مقابل الوصل را آنالیز کرده و می‌دانستند که بونجاح با وجود حضور ۳۰ ‌دقیقه‌ای خطرناک‌ترین مهاجم این تیم بوده است.

بونجاح شبیه سوما و خریبین

السد در بازی قبل ۵ شوت داخل چارچوب داشت که ۴ شوت سهم بونجاح بود و ۵۰درصد آن تبدیل به گل شد. اتفاقی که در این بازی هم تکرار شد و پرسپولیسی‌ها نتوانستند این مهاجم الجزایری را مهار کنند.

این اتفاقی است که البته برای پرسپولیسی‌ها در آسیا جدید نیست. آن‌ها در مقابل تیم‌هایی که یک ستاره داشتند به مشکل خورده و از پس مهار تک ستاره حریف برنیامده‌اند. سال گذشته در بازی رفت مقابل الریان، تاباتا مهاجمی بود که خطرناک‌ترین مهاجم تیمش بود و توانست ۲ گل به پرسپولیس بزند. الاهلی، عمرسوما را داشت که در همان دقیقه دوم بازی رفت دروازه پرسپولیس را باز کرد و الهلال و خریبین و هت‌تریک او در بازی برگشت هم که تلخ‌ترین خاطره پرسپولیسی‌هاست. البته پرسپولیس در بازی برگشت توانست بجز خریبین این بازیکنان را مهار کند اما در اولین بازی مقابل این ستاره‌ها ناموفق بوده است.

بونجاح شبیه سوما و خریبین

در این بازی هم اتفاق بازی رفت تکرار شد. السدی‌ها هفت شوت در چارچوب داشتند که شش شوت را بونجاح زد، سه تا به دروازه رسید و دو شوت تبدیل به گل شد. نکته جالب این است که تعداد شوت‌های این بازیکن با مجموع شوت‌های بازیکنان پرسپولیس تا دقیقه ۹۰ و قبل از گل این تیم برابر بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • pesar bad

      خخخخخ عمر بخواب ک بغداد نگهبان جایگاه توست

    • سروش

      بغداد نباید بهترین بازیکن میشد، حق بیرانوند رو خورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج