۶۸۰۲۰۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نقش ویژه داریوش و وریا؛ پادشاهی در سمت راست

 داریوش شجاعیان و وریا غفوری از همان دقایق بازی نشان دادند استقلال برای هجوم به سمت چپ الهلال برنامه دارد. تلاش ویژه این زوج در نهایت کلافگی خط دفاعی الهلال را به همراه داشت تا استقلال و شفر به آنچه می‌خواستند برسند.

وبسایت نود: استقلال از همان دقایق ابتدایی بازی نشان داد که برنامه ویژه‌ای برای سمت چپ خط دفاع الهلال دارد. بعد چند حمله در همان دقایق شروع بازی که پشت مدافع سمت چپ عربستانی‌ها را نشانه گرفته بود و اتفاقا با موفقیت هم موقعیت‌هایی برای آبی‌پوشان فراهم کرد مشخص شد که شفر راه ضربه زدن به حریف را می‌داند و اتفاقا بازیکنان مناسبی هم برای این ضربه انتخاب کرده است. حضور همزمان وریا غفوری آماده و داریوش شجاعیان فانتزیست در سمت راست از شروع بازی جنگی روانی را در سمت راست زمین استقلال به وجود آورد که کلافگی مدافعان الهلال را به دنبال داشت.

شجاعیان که در شرایط بازی کمتر صاحب توپ شد در موقعیت‌سازی موفق بود و دو بار با پاس‌های کلیدی استقلالی‌ها را در شرایط گلزنی قرار داد. از ۶ شوت او هم ۳ شوت در چارچوب بود. وریا غفوری هم ۲ بار با شوتزنی شانس خود را امتحان کرد که با بدشانسی تنها ضربه سر در چارچوب‌اش به گل تبدیل نشد. وریا ۳ سانتر هم به ثبت رساند که البته فقط یک بار سانترش سالم به مقصد رسید. با این وجود نقش مدافع راست آماده این روزهای استقلال در به هم ریختن خط دفاعی الهلال به قدری زیاد بود که رضایت شفر را به همراه داشته باشد. به خصوص که او در بخش تدافعی هم عملکرد مناسبی داشت و اجازه نفوذ چندانی به مهاجمان عربستانی نداد. ۴ دفع موفق وریا نشان از حضور موثر و هوشمندانه این مدافع در لحظات حساس تدافعی استقلال داشت.

زوج او درسمت راست آبی‌ها، شجاعیان هم نقش ویژه‌اش را دقیقه ۶۵ و در لحظه اخراج دروازبان الهلال اجرا کرد. شجاعیان روی پاس عمقی جپاروف به قلب دفاع الهلال زد و وقتی قصد دریبل الحبسی دروازبان حریف را داشت با خطای هند او متوقف شد که این خطا به قیمت ۱۰ نفره شدن حریف تمام شد تا استقلال با آرامش بیشتری ۳۰ دقیقه پایانی بازی را دنبال کند و راحت‌تر موفق به شکست الهلال شود. شکستی که زوج داریوش و وریا در سمت راست، نقشی ویژه در آن داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا خنکسار با افتخار استقلالی

      دم جفتشون گرم واقعا عالی بازی کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج