۶۸۰۳۷۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

بیانی: دربی پُر گلی شاهد خواهیم بود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: سه امتیاز دیدار مقابل الهلال عربستان شانس صعود استقلال را به دور بعدی لیگ قهرمانان افزایش داد.

خبرگزاری تسنیم: شاهین بیانی درباره برتری یک بر صفر تیم استقلال مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: الهلال مانند همیشه تیم پُرقدرت و خوبی است، اما با این مشکلی که برای میزبانی تیم‌های ایرانی پیش آمده، نتیجه گرفتن استقلال مقابل این تیم کار بزرگی بود. با این برد شانس صعود استقلال به مرحله بعد زیاد شد.

وی ادامه داد: بازی به طور کلی متعادل بود و اگر الهلال هم پیروز زمین می‌شد،‌ کسی تعجب نمی‌کرد. در هر صورت برای صعود از این گروه سه امتیاز دیدار مقابل الهلال خیلی مهم بود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد دربی هفته آینده تیم‌های استقلال و پرسپولیس و اینکه شانس کدام تیم را برای برتری در این مسابقه بیشتر می‌بیند، تصریح کرد: نتیجه دربی به رتبه تیم‌ها در جدول بستگی ندارد و شرایط خاص خودش را دارد. به نظرم هر تیمی از موقعیت‌های خود در این مسابقه بهتر استفاده کند، می‌تواند موفق باشد. استقلال شرایط بسیار بهتری نسبت به دربی دور رفت دارد. به نظرم بازی پُرگلی را در این دربی شاهد خواهیم بود، چون نتیجه این دیدار در قهرمانی تیم‌ها تأثیری ندارد و پرسپولیس قهرمانی خود را مسجل کرده است.

بیانی در پایان یادآور شد: امیدوارم استقلال بتواند برای خوشحال کردن هواداران خود در دربی پیروز شود. من با هواداران در ارتباط هستم و می‌دانم با توجه به اینکه تیم چند سال است جامی نگرفته، آنها خیلی اذیت شده‌اند. امیدوارم حداقل با بُرد در دربی این طرفداران خوشحال شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الهلال چهاربازیکن اصلیشو نداشت مدافع خودش گل زد شما زرمیزنید حالا هی کلاس بزارین چهاربازی یک برد که میگیرید کلاس میزارید

    • بدون نام

      شما چرا نبردیشو ببین دروازه استقلال هم کوچکتر بود لنگی مگه ندیدی به جای بهانه الکی لنگی ماداریم انتقام شما تو اسیا از الریان الحلال انشالاهذفی از السد میگیرییم

    • بدون نام

      دربی کیسه پاره میشه خرشانس

      پاسخ ها

      • صلاتی شهسوار

        باش دربی هم میرسه....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج