۶۸۰۴۶۵
۱۳ نظر
۵۰۰۱
۱۳ نظر
۵۰۰۱
پ

رئیس اتحادیه املاک خبر داد

افزایش معاملات مسکن در بهمن ماه

رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: در بهمن ماه سال جاری ۲۰ هزار و ۸۶۲ قرارداد خرید و فروش مسکن در شهر تهران به امضا رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل ۸.۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: در بهمن ماه سال جاری ۲۰ هزار و ۸۶۲ قرارداد خرید و فروش مسکن در شهر تهران به امضا رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل ۸.۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مصطفی‌قلی خسروی اظهار کرد: در بهمن ماه سال جاری ۲۰ هزار و ۸۶۲ مبایعه‌نامه به امضا رسید که با توجه به تعداد مبایعه‌نامه‌های بهمن‌ماه ۱۳۹۵ که بالغ بر ۱۹ هزار و ۲۰۲ مورد بود، آمارها حاکی از افزایش ۸.۶ درصدی تعداد قراردادهای خرید و فروش املاک دارد.

وی افزود: در کل کشور نیز آمارها رشد ۱۰.۶ درصدی قراردادهای خرید و فروش املاک در بهمن ماه را نشان می‌دهد. در بهمن ماه امسال ۶۴ هزار و ۶۷۴ مورد قرارداد خرید و فروش در کل کشور انجام شد. این در حالی است که سال گذشته ۵۸ هزار و ۴۷۱ قرارداد خرید و فروش به امضا رسیده بود.

خسروی همچنین آمار اجاره‌نامه‌ها را کاهشی دانست و گفت: در سطح شهر تهران قراردادهای اجاره در بهمن ماه ۲۹ درصد کاهش یافت. در این ماه ۱۳ هزار و ۷۴۰ قرارداد اجاره منعقد شد این در حالی است که بهمن ماه سال ۱۳۹۵ تعداد اجاره‌نامه‌ها ۱۷ هزار و ۷۷۷ مورد بود.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به قراردادهای اجاره در کل کشور نیز گفت: آمارهای بهمن نشان می‌دهد در کل کشور نیز شاهد کاهش ۲۳ درصدی اجاره‌نامه‌ها هستیم. در بهمن ماه امسال ۴۵ هزار و ۱۱۸ مورد قرارداد اجاره در کل کشور به امضا رسید که با توجه به ۵۵ هزار و ۴۶۲ مورد اجاره‌نامه‌های سال گذشته آمارها حاکی از کاهش ۲۳ درصدی این نوع قراردادها دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خفه شو دروغگو

    • بدون نام

      این آمارها رو خودت تنهایی در میاری یا کسای دیگه هم کمکت میکنن؟؟؟!!!

    • بدون نام

      فکر نمی کنی با این آمارهای دروغ که خودت هم نتیجه شو تا حالا دیدی و بازار مسکن ویران کردی، بازهم ویرانتر می کنی؟! شاید هم فکر می کنی برج هاتو با قیمتهای نجومی می تونی بفروشی! چه خیال خامی!

    • بدون نام

      خیلی جالبه، توی آمار دادنم با هم هماهنگ نیستن، تا الان میگفتن معاملات بهمن ماه افت کرده ولی جناب مسدر خسروی میگن افزایش یافته؛ خنده داره والا، آقای مهندس دنبال چی هستی، دقیقا مشخص کن

    • بدون نام

      باز دروغ ،دروغ ،دروغ اینقدر دروغ به مردم نگویید .میگن آدم دروغگو کم حافظه است .همین چندی پیش آمار خونه های خالی را درکشور ۲/۵ میلیون اعلام کردید ودرتهران ۱/۷ میلیون وگفتید که خریداری وجود ندارد همه فروشنده اندو مسکن در خواب عمیقی فرو رفته ودررکود چندین ساله بسر میبرد .چطور یک شبه ازرکود خارج شده است. پررونق نشان دادن بازار مسکن ازدروغ پردازی های وزیر مسکن و شماو رییس اتحادیه املاک است .افای عقبایی با دادن آمارهای غلط وپر رونق جلوه دادن خریدوفروش ملک نه تنها باعث خریدوفروش نشده بلکه باعث طمع کار شدن مالکین برای افزایش قیمت مسکن خود شده است .مملکتی که تورمش باعث ایجاد مشکل درمعیشت مردم شده چگونه می‌تواند باعث رونق خریدوفروش مسکن شود.ویک شبه ازرکود خارج شود

    • بدون نام

      دروغ

    • بدون نام

      معلوم نیست این افزایشهای بیش از 50% یا بقول کارشناسان مسکن 15% در کجای تورم 8/3% بهمن ماه آومده که باعث کاهش تورم نقطه به نقطه شده؟؟!

    • بدون نام

      افزایش از خوبی بازار نیست بلکه از ترس گرانتر شدن است.چون مردم هیچ اعتمادی به .اوضاع مملکت ندارند.

    • بنده خدا

      ازمسئولین میخواهیم بیشتر به فکر مستاجران باشندتاخدایی نکرده بیخانمان نشوند

    • بدون نام

      دلال دروغگو

    • بدون نام

      نكنه اين آمار رو از خريد صوري ملك ها توسط مشاوران املاك گرفتي؟! مردم هرچي مي‌تونن مستقيم خودشون معامله كنن و به مشاوران املاك و دپارتمانها مراجعه نكنن و هزينه هاي يامفت به آنها ندهند تا شايد آنها بساط شونو جمع كنن و رئيسشون هم نتونه اين آمارهاي دروغ بدهد.

    • بدون نام

      آخه کی دیگه میتونه ۷۰۰ یا ۸۰۰ میلیون پول بده یه منطقه متوسط یه آپارتمان ۹۰ متری بخره این افزایش هم همش دروغه اگه خرید و فروشی هم باشه ماله آپارتمانهای ۵۰ با ۶۰ متری زیر ۳۰۰ میلیونه خودشون آمار بهمن رو میدن ۶۷ در صو کاهش بعد آفا میاد میگه افزایش معاملات البته این آقا هم خودش دلاله و املاکی نباید بیشتر انتظار داشت با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه املاک هم بازار ارز و طلا نیست که هرکی بتونه با مبلغی ناچیز واردش بشه.مخلص کلام مردم پول ملک ندارن

    • بدون نام

      چرت نگو ادم دروغگو کجا خونه گرون شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج