۶۸۰۵۸۱
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

پیگیری طرح استیضاح آخوندی در مجلس

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: ما نمایندگان مردم هستیم و استیضاح وزیر راه، درخواست مردمی است، اگر به‌جای این قطار باری، قطار مسافربری بود، چه پاسخی برای مردم داشتیم؟

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: ما نمایندگان مردم هستیم و استیضاح وزیر راه، درخواست مردمی است، اگر به‌جای این قطار باری، قطار مسافربری بود، چه پاسخی برای مردم داشتیم؟

هاجر چنارانی پیرامون حادثه به وجود آمده برای قطار باری در نیشابور، اظهار کرد: حادثه واژگونی قطار حوالی ساعت ۱۱ امروز اتفاق افتاد و باعث انسداد مسیر ریلی نیشابور ـ مشهد شد.

وی ادامه داد: یک رام قطار به دلیل واژگونی این قطار باری در ایستگاه نیشابور متوقف‌شده تا پس از بازگشایی مسیر ریلی باهمت کارکنان راه‌آهن، به مسیر خود ادامه دهد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس اضافه کرد: قطار حادثه‌دیده، قطاری باری حامل سنگ‌آهن به مقصد کارخانه فولاد خراسان در نیشابور بوده که در ایستگاه نمکی از کنترل خارج‌شده و در بین راه واژگون شده است.

وی با بیان این‌که این قطار شامل ۳۷ واگن بوده که ۷ واگن آن واژگون شده است، خاطرنشان کرد: کارکنان راه‌آهن در تلاش‌اند خط مجاور را باز نگه‌دارند تا از ایجاد وقفه طولانی در رفت‌وآمد قطارهای مسافری جلوگیری شود.

چنارانی با بیان این‌که پیگیر استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس هستیم، اضافه کرد: نماینده مردم هستیم و استیضاح وزیر راه، درخواست مردمی است، اگر به‌جای این قطار باری، قطار مسافربری بود، چه پاسخی برای مردم داشتیم؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حلا آخوندی راه استیضاح کردی میخواین چه گلی به سر مردم بزنین یک جور میگن استیضاح که میخوان سوپرمن راه کنند وزیر راه

    • بدون نام

      این دیگه چه وزیری,قطار که میگفت,بیمست,حالا هواپیما میگه کمیته سوانح پاسخگوست,پس تو چکاره یی...استعفا,برای این افرین,یا ارفاقه

    • وزیر بی لیاقت و ناکارآمد

      باید زندان و شلاق زده و اعدام گردد و استیضاح به دردنمیخورد.مثل کشورژاپن که سرکوچکترین خطا مسوول مربوطه استعفا داده و خودکشی میکندو مقام را رها میکند.

    • محمد شریعتمداری

      بازیمون ندید.تا الان، هیچ مسئولی بخاطر بی کفایتی از کارش برکنار نشده.فقط عزرائیل میتونه مسئولین ما رو تغییر بده نه عدم کفایت و تخصصشان.

    • حمید وفا

      باز از سر خود رد کردن مسولیتها میخوان سیرک و بالماسکه راه انداختن

    • بدون نام

      خانم چنارانی،
      من هیچ ارتباط خاصی با آقای آخوندی ندارم،ولی اگر ایشان بخواهند موضع بگیرند،مطمین هستم خیلی از مدیران میانی و حتی سرپرستان جز باید عوض شوند
      بعضا،افراد زیرمجموعه آنچنان بی تفاوتی میکنند که حد و حصر نداره.
      عوضشون کنی،چه کسی را بیاری،بضاعت مملکت متأسفانه این شده،
      مثلا شما در مجلس توانایی انجام همه وظایفتان را دارید؟
      اگر مردم بگن برید کنار،خدایی میرید؟
      لطفآ همه جانبه قضاوت کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خانم چنارانی ببخشید نمیخواستم حرفی یا نظری را در رابط با این خواستهای شما داشته باشم ولی چاره ای نیست وفقط دوسه گلمه بیشتر مصدی وقت
        شما نمیشم و امید وارم که بچاپ برس
        ه چون مسعولیت اینکار بعهد ه مدیر
        محترم است خانم چنارانی از قدیم شنیداه ایم که هیچ بدی نمی رود که بجایش خوب بیاید د ر مورد وزیر محترم فعلی بهتراست که در مورد احضارش اقدام نگنید چون ایشون اولند در حال حاًضر مشغول رفع مشگلات پیش امده هستند اگر شما باعث حواس پرتی ایشان شوی عذ ر بدتر ا ز گناه مرتکب می شوی چون اگر وزیر دیگری را بخواهید جایگزین کنید تا وزیر جددید بخواهد ازول نصب و فکو فامیلهای خودشو بیا ره در وزارت بزار سرکار
        بو جه رسید گی که برای این مشگلات در نظر بود را باید در راه عزلو نصب جدیدالوردیهای هزینه گند پس بهتر ه که سکوت اختیار کنیم تا مثل همیشه گذشت
        زمان همه چیز را مدیریت کند اجرکم عندالله من الله توفیق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج