۶۸۰۵۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قهرمانی امیدهای ذوب آهن در لیگ فوتبال

تیم فوتبال امیدهای ذوب آهن یک هفته پیش از پایان مسابقات قهرمان شدند.

ورزش سه: به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، تیم فوتبال امیدهای ذوب آهن عصر امروز و با پیروزی یک بر صفر در برابر تیم فوتبال امیدهای مس رفسنجان موفق شد یک هفته قبل از پایان این رقابتها، به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور دست یابد.

این گزارش حاکی است؛ تیم فوتبال امید ذوب آهن با سرمربیگری "حسن حاج رسولیها" از بازیکنان و مربیان پیشکسوت فوتبال ذوب آهن و اصفهان که سابقه دستیاری "رسول کربکندی" و "منصور ابراهیم زاده" را در لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران در کارنامه خود دارد و سالها در تیم های مختلف پایه باشگاه ذوب آهن کار کرده است، درطول این دوره از مسابقات، رقابت تنگاتنگ و نزدیکی مابین دو تیم فوتبال امید ذوب آهن و فولاد خوزستان در جریان بود، که با باخت امروز تیم فوتبال امید فولاد و پیروزی تیم فوتبال امید ذوب آهن، این تیم موفق شد در فاصله یک هفته به پایان این رقابتها، به مقام قهرمانی کشور دست یابد.

شایان ذکر است؛ گل پیروزی تیم فوتبال امید ذوب آهن را، "پویا اسدی" در دقیقه ۸ مسابقه به ثمر رساند و امیدهای ذوب آهن درحالی که از دقیقه ۵۵ با اخراج "حسین سنگرگیر" ده نفره شده بودند، دربرابرتیم فوتبال امید مس رفسنجان که "علی علیزاده" مهاجم اسبق و اوت انداز تیم های پرسپولیس و استقلال تهران را به عنوان سرمربی در روی نیمکت خود داشت، به یک برد شیرین و قهرمانی مسابقات دست یافتند.

گفتنی است؛ سرپرستی تیم فوتبال امید ذوب آهن را "محمد رضا شمسی پور" برعهده داشت و دستیار اول حاج رسولیها، "کمال حسینی" مهاجم اسبق و گلزن تیم فوتبال ذوب آهن و تیم منتخب اصفهان بود. همچنین "عباس قاسمی" از گلرهای سابق و پیشکسوت تیم فوتبال ذوب آهن نیز، به عنوان مربی دروازه بانان در تیم فوتبال امید ذوب آهن فعالیت می کرد.

قهرمانی امیدهای ذوب آهن در لیگ فوتبال

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج