جاباما
۶۸۰۶۱۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

محمدخانی: این باخت، پایان دنیا نیست

مهاجم اسبق و پیشکسوت پرسپولیس معتقد است باخت سرخپوشان مقابل السد شوک به موقعی به سرخپوشان بود.

ورزش سه: ناصر محمدخانی مهاجم اسبق پرسپولیس بعد از شکست سه بر یک سرخپوشان مقابل السد به خبرنگار ما گفت: ما خیلی بد بودیم. در واقع این بدترین بازی پرسپولیس در این فصل بود که شاهد آن بودیم. ضریب اشتباهات بازیکنان زیاد بود و در راس آن خط دفاعی بیشترین اشتباه را داشت.

او ادامه داد: ما میانه زمین را از دست داده بودیم و هافبک های السد به خوبی فضا را در اختیار گرفته بودند. همین باعث شد پرسپولیسی ها نتوانند موقعیت ایجاد کنند و زهر هجومی تیم به شدت کاهش پیدا کرد. همه اینها دست به دست هم داد تا یک شب بد را از پرپسولیس ببینیم.

محمدخانی با انتقاد از عملکرد بازیکنان تصریح کرد: وقتی بازی گره می خورد و برنامه های تاکتیکی تیم جواب نمی دهد، باید بازیکنان با خلاقیت فردی و حرکات انفجاری خود روند بازی را تغییر دهند. متاسفانه ما چنین مهره هایی نداریم و کمتر شاهد چنین صحنه هایی هستیم. اینکه مهاجم بیاید از عقب توپ بگیرد و با حرکات پا به توپ از کنار زمین نظم دفاعی حریف را بهم بریزد، می تواند جریان بازی را تغییر دهد.

وی افزود: السد شناخت خوبی از پرسپولیس داشت و برای بازی برنامه داشت. آن ها میانه میدان را از پرسپولیس گرفته بودند و نگذاشتند شاگردان برانکو موقعیت سازی کنند. از طرفی برانکو هم طبق معمول دیرهنگام دست به تعویض می زد و روی تاکتیک هایش اصرار داشت.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به بازی پر اشتباه هافبک های پرسپولیس گفت: درست است که ژاوی بازیکن بزرگ و با تجربه ای است؛ اما سالهاست از دوران اوجش فاصله گرفته و نباید هافبک های ما تا این تحت تاثیر او قرار می گرفتند. من قبل از این بازی سر تمرین پرسپولیس رفته بودم و دیدم که آنها با انرژی و طراوت تمرین می کنند. اگر بچه ها کمی پر انرژی تر بودند، می توانستند با دوندگی بیشتر او را از جریان بازی خارج کنند.

محمدخانی در پایان یادآور شد: السد تیم خوبی است و همیشه در آسیا مدعی بوده، چه آن زمان که من در آن تیم بازی می کردم و چه حالا که همیشه از وجود بازیکنان خارجی طراز اول بهره می برند. اما می توانیم این تیم را در تهران شکست بدهیم و در نهایت هم از این گروه صعود کنیم. ما دو بازی مهم در لیگ پیش رو داریم و امیدوارم با کسب امتیازات لازم بتوانیم قهرمانی مان را همین امسال مسجل کنیم. قطعا با روحیه مضاعف و برد الوصل می توانیم به جدول برگردیم و همچنان مدعی صعود باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج